כתיבת תוכן לאתרים בכל השפות
כתיבת תוכן לאתרים, מאמרי SEO, יצירת הנעה לפעולה ופוסטים מעניינים שקוראים אוהבים. הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט, יותר ויותר זמן בכל יום ככל שעוברות השנים. אתם רוצים להיות שם אחרת העסק שלכם לא יוכל להתקיים לאורך זמן. עשו זאת באמצעות הזמנת תוכן איכותי, מוכר, משכנע ומניע לפעולה - הזמנת מאמר בשני קליקים
תוכנת AI מדהימה לתכנים באנגלית - AnyWord
בחרו אחד ממאות כותבי התוכן מכל העולם, גם מישראל, המוכשרים בפייבר (Fiverr). הזמינו פוסטים בשני קליקים. קבלו תוכן איכותי, ייחודי וערוך לפרסום באתר שלכם.
כתבנית - עולם של תוכן עם כותבים ועורכים מקצועיים ביותר.
במידה ואתם זקוקים לתוכן איכותי באנגלית הרשו לי להציג בפניכם את AnyWord.
AnyWord הנה חברת סטארט אפ ישראלית (אלא מה), אשר הצליחה לעשות את הבלתי ייאמן בכל הקשור לתכנים אינפורמטיביים ייחודיים.
קבלת התכנים יותר קלה מאי פעם, תצטרכו לספק מלות מפתח וקישורים לאתרים רלוונטיים ומיד יתגלה לעיניכם הבלתי ייאמן - פוסט קריא כאילו אדם כתב אותו.
אם יש לכם אתר אינטרנט הנושא של כתיבת תוכן לאתרים בוודאי מעסיק אתכם.
אנו נוהגים לדבר הרבה על שירותי תוכן, כתיבת מאמרים לאתרים בהקשר של קידום אתרים. ישנו הרבה מאוד קשר בין התוכן המופיע אצלכם באתר לבין התוצאות במנוע החיפוש.
רבים חושבים שכל מה שצריך זה לדחוס כמה שיותר את מילת המפתח בתוכן ואז תגיעו למקום טוב בתוצאות החיפוש.
בפועל זה קצת יותר מורכב…. אז בואו נדבר על כמה היבטים חשובים של כתיבת תוכן והקשר בין התוכן לבין קידום אתרים.
לפני שנתחיל, הדבר הראשון שעליכם לדעת הוא שלמרות חשיבות התוכן באתר, זהו אינו הפקטור היחידי בתחום קידום האתרים.
אם חשבתם שתוכלו להקים אתר, לכתוב קצת תוכן עם מילת המפתח ולקפוץ למקום הראשון בגוגל,
אתם צפויים להתאכזב. קידום אתרים הוא נושא מורכב הלוקח בחשבון אספקטים רבים, התוכן הוא רק אחד מיני רבים.
על מה להקפיד בעת כתיבת תוכן לאתרים
אנשים חסרי ניסיון עשויים לגלות שהתוכן עלול לפעול לרעתם כאשר אינו נעשה נכון.
מכיוון שהם קראו באיזה מקום שחשוב לשלב מילות מפתח הם כותבים תוכן החוזר שוב ושוב על מילות המפתח - טעות נפוצה.
בפועל התוכן לא מעניין אף אחד. אין בו שום ערך וכל ההצדקה לקיומו היא חזרה אינסופית על מילת המפתח.
הם מאמינים שכך יזכו במקום טוב בתוצאות החיפוש. מה שעלול להתרחש במצב כזה הוא שהקהל יצביע ברגליים.
קהל הגולשים אשר יגיע אל האתר שלכם בעקבות חיפוש מילות המפתח מיד יתאכזב. הגולש יבין שהאתר שלכם
אינו מספק ערך וילחץ על החץ הקטן בפינת המסך (חזור) - זה שמחזיר אותו אל גוגל…
מנוע החיפוש אינו עיוור לדברים הללו, הוא מזהה את הנטישה המהירה. גוגל מודד ובוחן כל פרט באתר והתנהגות הגולשים.
מקרים של נטישה מהירה משדרים לגוגל את המסר שהאתר שלכם אינו מספק את התוצאה הראויה עבור לקוחותיו
(הגולשים המחפשים) ולכן הדבר פוגע בדירוג האתר שלכם.
על מנת להפיק תועלת מהתוכן יש לאמץ אסטרטגיה לכתיבת תוכן איכותי עם ערך מוסף. אלו הן אינן רק ססמאות.
למשל אם אתם משרד עורכי דין אשר ירצה לקדם את עצמו יכול לפרסם מאמרים משפטיים.
אם אדם מסוים רוצה לדעת מהן האפשרויות שעומדות לפניו כאשר יש לו תיקים רבים בהוצאה לפועל,
תנו לו את התוכן שיעשה לו סדר בראש. אם התוכן שלכם יגרום לגולש לזהות אתכם כמקור סמכותי הוא עשוי להיעזר בשירותים שלכם.
כתיבת תוכן לאתרים באמצעות שפה שיווקית נכונה
אז נכון שתוכן תורם לקידום האתר, אבל יש לחשוב על האנשים שקוראים אותו. כתיבת תוכן חייבת להיעשות בשפה השיווקית הנכונה
המדברת אל קהל הלקוחות שלכם. עליכם לאפיין את קהל הלקוחות ולהשתמש בסגנון הכתיבה המתאים עבורם ותואם לקו המיתוגי שלכם.
לפעמים תרצו להשתמש בשפה גבוהה, לפעמים בניסוחים פשוטים בשפה יום יומית. אולי אפילו תרצו לשלב הומור.
לכל אתר יש את סגנון הכתיבה אשר מתאים עבורו. למשל אם אתם רוצים לשווק מוצר הפונה לבני הגיל השלישי,
בוודאי לא תשתמשו באותה השפה השיווקית שבה תשתמשו עבור שיווק לבני נוער.
נכון שבתור בעלי עסקים אתם רוצים להשיג לקוחות ולמכור. אבל להציג תוכן שאומר ”כדאי לכם לקנות אצלנו כי אנחנו הכי טובים“ לא משיג את המטרה.
צריך להיות הכי טובים וצריך להוכיח לגולשים שכדאי להם לקנות אצלם.
לומר זה לא מספיק, אתם זקוקים לכתיבת תוכן לאתרים אשר תוכיח כי אתם הכי טובים, כי אתם מבינים על מה אתם מדברים ולא משדרים חובבנות.
לא תרצו לשעמם את הקהל, צריך להעניק לגולשים תוכן מעניין אשר מקדם אותם לצורך ביצוע הפעולה.
עליכם להבין עבור מי אתם כותבים, לא רק מבחינת הפרסונה, אלא היכן הגולש נמצא בתהליך משפך השיווק.
יש הבדל בין תוכן שנולד להעלות מודעות ומתאים למי שנמצא בראשית מסע הלקוח, לבין תוכן אשר מיועד לדף נחיתה עבור מי שכבר בשל לקנייה.
אחת הסכנות הגדולות היא תוכן מועתק. אנשים חדשים בתחום עשויים להתעצל ופשוט להעתיק תוכן מפה ומשם. זוהי הטעות הכי גדולה.
קודם כל בואו נחשוב על זה - מה בכלל ההיגיון בהעתקת תוכן?
התוכן שלכם צריך להדגיש את הייחוד שלכם ואין לכם שום ייחוד כאשר אתם מעתיקים תוכן מאחרים.
הסיבה השנייה היא שגוגל בודקים את הדברים הללו. לגוגל ישנם ”רובוטים“ הסורקים את האינטרנט.
אל תדמיינו משהו מסרטי המדע הבדיוני, אלו פשוט מחשבים רבי עצמה אשר סורקים את אתרי האינטרנט 24 שעות ביממה.
במידה וישנו תוכן מועתק הם מזהים זאת והדבר פוגע בדירוג האתר שלכם.
כתיבת תוכן לאתרים בצורה מקצועית
בהתחשב בדגשים שנתנו, אין מקום לספק - כתיבת תוכן היא עניין מקצועי אשר צריך להיעשות על ידי מי שמבין בכך.
לא רק שתרצו להפיק מהתוכן את התועלת המירבית, יש סכנה שאם לא תעשו זאת נכון הדבר יפגע בכם בצורה זו או אחרת.
זה יכול להיות בגלל שפה שיווקית שאינה מדברת אל קהל היעד, וזה יכול להיות בגלל תוכן באיכות נמוכה. ואלו הן רק שתי דוגמאות.
כתיבת תוכן דורשת זמן רב ובתור בעלי עסקים אני לא חושב שיש לכם את הזמן לעשות זאת.
מוטב שתפקידו את העבודה בידיהם של אלו אשר מבינים בזה. כך תוכלו לקבל יותר ערך מהתוכן וגם לפנות את זמנכם למכירות ופיתוח העסק שלכם.
חפשו אחר כותבי תוכן מנוסים אשר יודעים לחקור את הנושא, ללמוד ולנתח אותו.
כותבי תוכן אשר יודעים להבין מי קהל המטרה ולהרכיב עבורו תוכן בעל ערך, אשר עומד בסטנדרטים של מנועי החיפוש.
כתיבת תוכן מקצועית עולה כסף, אך היא מייצרת לכם ערך.
ולסיום הערה חשובה שכדאי לכם לקחת בחשבון.
אני בטוח שישנם כותבי תוכן רבים שעושים עבודה טובה, אבל האם הניסיון שלהם מתאים למטרות שלכם.
אם האתר שלכם עוסק בכדורגל או ענף ספורט, כדאי שהכותב יבין בתחום הזה.
נכון שתמיד אפשר לחקור באינטרנט וללמוד על כדורגל וכל אדם עם ראש על הכתפיים מסוגל לעשות את זה.
אבל אם האתר שלכם פונה לאנשים שכדורגל זורם להם בדם, אתם צריכים כתיבת תוכן מידי אדם אשר מזדהה עם הערכים הללו.
אין צורך לזייף את זה ולנסות לכתוב תוכן המנסה להציג התלהבות מכדורגל, למרות שהכותב חסר כל עניין בנושא.
בסופו של דבר זה משתקף בכתיבה ופוגע במטרות שלכם.