קידום אתרים אורגני בגוגל לעסקים - איך להפוך מתעניין ללקוח משלם

 

 

קדמו את העסק למקומות הראשונים בגוגל - לבדיקת זמינות לחצו כאן

 

קידום אתרים בגוגל אורגני נועד לכל בעל אתר אשר מבקש להצליח ולקבל לידים לעסק בכל יום אל מפתן דלת העסק הוירטואלי שלו. כולנו יודעים שכל אתר אינטרנט אשר רוצה להצליח צריך להשקיע בקידום באינטרנט. לא בקלות מגיעים למקום טוב במנוע החיפוש ולא בקלות מזרימים תנועת גולשים לאתר.
הקמת אתר ללא השקעה בקידום היא כמו פתיחת חנות מפוארת באמצע המדבר, ומבלי להשקיע בפרסום אשר יביא לשם את הלקוחות. בעוד כולנו מבינים את הצורך בקידום אתר, לא כולנו מבינים את ההבדל בין חברות קידום אתרים אורגני לבין קידום אתרים ממומן. קידום באינטרנט, ממומן, מתייחס לכל אותם המקרים בהם התנועה אל האתר (טראפיק) מגיעה באמצעות מודעות בתשלום.
למשל אם הרצתם קמפיין ADSENSE או קמפיין ווידאו ביוטיוב, זה נעשה במסגרת קידום ממומן. אך לעומת זאת יש לנו קידום אתרים אורגני שעובד בצורה אחרת לגמרי. כיום ישנם הרבה מאד ערוצי שיווק וחשוב מאד שתהיו בטוחים שבמידה ותרצו (אתם חייבים) להופיע באונליין פרסום אתרים בגוגל זה הפתרון עבורכם.

קידום אתרים אורגני שם את הדגש על שיפור איכות האתר והעלאת הדירוג בעיני מנועי החיפוש. למנועי החיפוש ישנה מערכת אוטומטית אשר סורקת וממפה את האינטרנט. מערכת זו בודקת משתנים רבים וכך היא מרכיבה את מפת האינטרנט אשר באה לידי ביטוי בתוצאות החיפוש. קידום אתרי אינטרנט באופן אורגני נעשה על מנת לשפר את איכות האתר ולגרום לאותו אלגוריתם להעניק דירוג גבוה לאתר שלכם, וכך להציג אותו במקום טוב יותר בתוצאות החיפוש. אז, הבנו שמנועי החיפוש מדרגים את האתר וזה משפיע על מקומו בתוצאות החיפוש. אך נשאלת כאן השאלה כיצד מנועי החיפוש בעצם מדרגים את האתר? זוהי שאלת השאלות וזוהי המומחיות של מי שמתעסק בקידום אתרים אורגני. על מנת למנוע מניפולציות בתוצאות החיפוש גוגל מעולם לא מפרסמת את כל מערכת השיקולים אשר נלקחת בחשבון בעת דירוג האתר.

אנו רק יודעים שהיא מורכבת מאוד. מצד שני הסוד הגדול הוא לא באמת כזה סוד גדול, בסופו של דבר אנו מבינים מה המטרה של גוגל - לספק לגולש חווית גלישה איכותית ותוצאות חיפוש שתואמות את חיפושיו ברשת. קידום אתרים אורגני מתעסק בדיוק בדברים הללו. בהכנסת כל השיפורים באתר ושימוש בכל השיטות אשר יגרמו לגוגל להתייחס ברצינות אל האתר שלכם.

לא נכנס לכל השיטות, אך אפשר להזכיר כמה דברים ידועים כמו:

קידום בגוגל אורגני יביא טראפיק איכותי לאתר שלכם

התאמת האתר לכל סוגי המכשירים - בעבר גלישה באינטרנט התבצעה דרך המחשב, אך היום חלק אדיר מהגלישה בכלל נעשה ממסכי טלפון קטנים. גוגל בהחלט מתעדפת אתרים אשר תואמים לכל סוג המכשירים והיא מעניקה להם ציון גבוה יותר.

פרטים טכניים

גוגל גם בוחנת פרטים טכניים באתר, הכל מתוך המטרה לספק לגולש חווית גלישה איכותית. לכן קידום אתרים אורגני צריך לקחת בחשבון גם מאפיינים כמו מהירות האתר, לינקים שמובילים לדפים שאינם קיימים (לינקים שבורים) וכו'.

תוכן, תוכן, תוכן

לא רק שגוגל מדרגת את איכות האתר, היא גם צריכה לקחת בחשבון את אופי האתר על מנת להציג אותו באופן הרלוונטי לחיפוש. לכן כתיבת מאמרים לקידום אתר באינטרנט, בגוגל הוא חובה להגעת האתר למקומות גבוהים בגוגל אורגני. תכנים בהם מוטמעות מילות מפתח אשר מכוונות לאותם ביטויי חיפוש. יש לכם איזשהו כשרון שתוכלו לעשותו באמצעות המחשב? הכנסו לפוסט עבודה מהבית ותוכלו להתחיל להכניס כסף מהפינה בסלון.

בניית קישורים

קידום אתרים אורגני מרבה להשתמש גם בבניית קישורים, כלומר השגת קישורים מאתרים חיצוניים אל האתר שלכם.אם נפשט את הרעיון שעומד מאחורי זה, גוגל רואה זאת כהמלצה על האתר שלכם.אם אתר נחשב מפנה אל האתר שלכם זוהי כמו המלצה. אך גם כאן צריך לדעת כיצד לעשות זאת נכון. אלו הם רק חלק מההיבטים של קידום אתרים אורגני. חשוב גם לציין שמדובר בעבודה עם אצבע על הדופק.על מקדם האתרים בגוגל תמיד לנתח את הפעילות באתר ולבצע את השינויים הנדרשים על מנת להשיג תוצאות אופטימליות. 

קידום אתרים אורגני או ממומן - מה כדאי?

אז עכשיו אחרי שהבנו את ההבדל בין קידום אתרים אורגני לבין קידום ממומן, נשאלת השאלה מה עדיף עבור האתר שלכם? האם כדאי להשקיע בקידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן? התשובה לכך עשויה להיות מורכבת. קידום ממומן הוא כמו ריצת ספרינט וקידום אתרים אורגני הוא כמו ריצת מרתון; מכיוון שקידום ממומן משיג תוצאות מיידיות לעומ קידום אתרים אורגני אשר דורש זמן רב יותר. במקרים רבים משלבים בין שתי שיטות שיווק אלה לתוצאות מירביות. בסופו של דבר גם קידום אתרים ממומן אשר מביא חשיפה לאתר שלכם, יכול בסופו של דבר לסייע להעלות את דירוג האתר שלכם.

חברת קידום אתרים בגוגל אורגני

ישנם גם מקרים שבהם ממש אין טעם להשקיע בקידום אתרים אורגני אלא אך אך ורק בקידום אתרים ממומן - למשל במקרה שבו הקמתם אתר זמני לקדם פסטיבל מוזיקה שמתקיים עוד כמה שבועות וכל המטרה שלכם היא למכור כרטיסים. במקרה שכזה אתם רוצים תוצאות מידיות ולא תצטרכו את האתר בתום האירוע. לכן תעדיפו להשקיע בקידום ממומן. יש לציין כי עבור רוב האתרים יש צורך בקידום אתרים אורגני. גם אתרים אשר שמים את עיקר הדגש על קידום ממומן, נדרשים לעשות אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש אשר תעשה במסגרת קידום אתרים באינטרנט.

למה צריך קידום אתרים אורגני

אם קראתם עד כאן אני מניח שאתם כבר מבינים מה מעניק לכם הקידום האורגני, אך בכל זאת ברצוני להדגיש את התועלות של קידום אתרים אורגני ולמה אתם צריכים אותו:

  • קידום אורגני בגוגל מביא לכם הצלחה בטווח הארוך - אתם יכולים להיעזר בקדום ממומן, אך בסופו של דבר בתום הקמפיין תראו צניחה משמעותית בתנועה לאתר.
    לעומת זאת קידום אורגני מביא לכם תוצאות יציבות לאורך זמן ובסופו של דבר גם יכול להפחית את עלות גיוס הלקוחות.
    אם מקדם האתרים שלכם הצליח לגרום לגוגל לתת לכם דירוג גבוה, אתם תזכו בתנועת גולשים לאורך זמן.
     
  • כמות התנועה
    על פי הנתונים שפורסמו, 53% אחוז מתנועת הגולשים מקורה בקידום אורגני.
    בהתחשב בכך שיש קרוב ל 4 מיליון חיפושים בגוגל כל דקה, בוודאי שתרצו לקבל את נתח התנועה הזה.
     
  • מסייע לחיזוק המותג - קידום ושיווק הם דברים שנוגעים בפסיכולוגיה האנושית.
    בהחלט ישנו אפקט פסיכולוגי כאשר רואים את האתר בראש תוצאות החיפוש (ראשון בגוגל), ולא כתוצאה מפרסום ממומן.
    הגולשים סומכים על גוגל והם יודעים שהאתר שמופיע בראש תוצאות החיפוש הוא אתר איכותי. זה בהחלט תורם לחיזוק המותג שלכם.


אם תרצו לבצע קידום אתרים SEO אורגני יש לפנות אל מומחה לקידום אתרים שיש לו את הכלים הנכונים על מנת לבצע עבורכם קידום. כל אתר אינטרנט הוא מקרה בפני עצמו ועל מקדם האתרים להבין את מהות האתר, אופי קהל הגולשים, ובהתאם לכך לבנות את האסטרטגיה הנכונה לצורך קידום אורגני של האתר.

מה זה SEO