עבודה באמסטרדם

עבודה באמסטרדם הולנד

אנו מחפשים אנשי מכירות תותחי על למכירת מוצרי ים המלח בעגלות הפזורות ברחבי הולנד בכלל ואמסטרדם בפרט. עם נקודות מכירה בנמל התעופה סכיפהול, שכונת אמסטלווין היוקרתית ולוקיישנים נוספים - אנו מחפשים אתכם. תקבלו תנאים טובים, תכירו מנטליות ואנשים חדשים ובעיקר תעשו ים של כסף. אז אתם באים או כן?

לפני שנדבר על עבודה באמסטרדם, בואו נדבר קצת באופן כללי על הרעיון של עבודה בחו“ל. בין אם  אנו מדברים על עבודה בהולנד, עבודה בארצות הברית, עבודה באירופה או בכל מדינה אחרת בגלובוס. זה מושך מאוד צעירים מכיוון שזוהי הזדמנות להרחיב אופקים וללמוד דברים חדשים. כך אם יכולים לראות ולהכיר את העולם בו אנו חיים בצורה עמוקה יותר. כאשר אתם עובדים בחו“ל אתם נחשפים לתרבות המקומית, לומדים את השפה ורוכשים ניסיון - גם בעבודה וגם בחיים בכלל. וכמובן שיש לכך היבט כלכלי - כאשר אנו יוצאים לחפש עבודות באמסטרדם או מדינות בעלות כלכלות חזקות יותר אנו יכולים לחסוך סכומי כסף שאולי אינם נחשבים הרבה במדינת היעד, אך בהחלט שווים הרבה בישראל. עבודה באמסטרדם, כמו כל עבודה בחול היא הזדמנות לגדילה אישית והתפתחות עצמית וכמובן שמהלך זה יתרום רבות לחייכם החדשים.

יתכן שתבחרו לעשות זאת למשך כמה חודשים, יתכן שתרצו להישאר שם שנים. אתם אפילו לא צריכים להחליט מראש, תוכלו לנסות לעבוד כמה חודשים בחו"ל ולראות אם זה מתאים לכם. במידה ואתם נהנים ומרוויחים כסף תוכלו להישאר, במידה ואתם מתגעגעים תוכלו לחזור. ישראלים רבים מתעניינים בעבודה באמסטרדם, לא רק בגלל הפוטנציאל להרוויח כסף, אלא גם בגלל ההזדמנות לגור בעיר הנפלאה הזו. אמסטרדם היא אחת הערים הנעימות ביותר באירופה, מרכז של תיירות ועסקים רבים. לעיר אמסטרדם ישנו אופי קוסמופוליטי מיוחד וכאן כולם חיים יחדיו בשלום. 

אמסטרדם ידועה בזכות המתירנות והסבלנות, וכאן יכולתם לראות זוגות חד מיניים עוד עשורים רבים לפני שהעולם קיבל זאת. למידע נוסף אודות הומומונומנט. מי שמצא עבודה באמסטרדם יכול ליהנות מהאווירה הנעימה של העיר, האנשים הנפלאים, המסעדות, בתי הקפה, חיי הלילה, התרבות וכל מי שי להולנד להציע. עבודה באמסטרדם מוחקת את ההבדל בין עבודה לחופשה ומאפשרת לכם גם לעבוד וגם ליהנות. אין זה מפתיע שצעירים רבים מחפשים עבודה בעיר זו, גם ישראלים וגם ממדינות אחרות.

עבודה באמסטרדם - אבל אני לא יודע הולנדית

כאשר חיים ועובדים באמסטרדם תמיד כדאי לדעת הולנדית, זה עוזר מאוד ומקל. ואם אינכם דוברי הולנדית, אחרי כמה חודשים של עבודה באמסטרדם זה כבר יבוא לכם באופן טבעי. בהתחלה קצת תגמגמו אבל בסוף תלמדו לדבר שוטף. אי ידיעת השפה היא אינה בעיה. ישנן מגוון עבודות באמסטרדם ולא כולן דורשות לדעת לדבר הולנדית, רוב ההולנדים שולטים באנגלית ברמה גבוהה מאוד, וגם הרבה מהעבודות הן מול תיירים, למשל, המחפשים סיורים באמסטרדם בעברית למעשה יתכן שאפילו ידיעות שפות זרות שאינן הולנדית תוכלנה לעזור לכם בעבודות מול תיירים.

אילו אפשרויות עבודה באמסטרדם יש

אם יש לכם דרכון אירופאי, לרבות דרכון פורטוגלי אשר יעלה לכם כ 2,500 אירו וייקח שנתיים - בהתאם לכישורים, הלימודים, הידע והניסיון שלכם אפשר לומר שכל האפשרויות פתוחות עבורכם. אם אין לכם דרכון אירופאי אולי כדאי שתבדקו אם אתם זכאים, זה יכול לפתוח הרבה דלתות בחיים ולא רק בהקשר של עבודה באמסטרדם. אך אם אין לכם דרכון אירופאי לא תוכלו למצוא עבודה באירופה היות והחוק בכל מדינה אוסר לספק עבודה לשוהים בלתי חוקיים - המעמד שלכם ללא דרכון אירופאי כלשהו.

ישנן עבודות זמניות רבות אשר יכולות לספק לכם הכנסה טובה, כמו למשל עבודה בעגלות ים המלח או מכירת תמונות שמן. תמונות שמן הן מוצר מבוקש מאוד בקרב התיירים המבקרים בעיר ובקלות תוכלו למכור אותם. כמו כן, כמוכרים בעגלות ים המלח תמיד תוכלו למצוא מוצרים פופולריים הנמכרים בקלות, בעיקר בתקופות מסוימות של השנה. לא צריך ידע וניסיון בשביל לעבוד בעגלות. אם יש לכם ניסיון במכירות תוכלו למכור כמו תותחים ולהגיע לסכומים דמיוניים של מאות ואלפי אירו ביום, כן, זו לא טעות. אם לא, תצטרכו קצת לתרגל את כישורי המכירות אבל בסוף תצליחו למכור ולגזור עמלות שמנות. מי שמוכן ללמוד ולהשקיע בסופו של דבר מצליח.

היכן מוצאים עבודות באמסטרדם

מי שרוצה למצוא עבודה באמסטרדם יכול בקלות לשלוח אלינו מייל, להתקשר או למלא את פרטיו בטופס צור קשר שלנו בכדי שנוכל לחפש עבודה מתאימה בטרם הוא מגיע לעיר. תוכלו להיעזר ברשתות חברתיות, קבוצות פייסבוק ופורומים שונים על מנת למצוא עבודה או לשאול ישראלים המתגוררים בעיר לגבי עבודה באמסטרדם. ישנם גם אתרי אינטרנט העוסקים בנושא ומרכזים מבחר עבודות הכוללות גם עבודה באמסטרדם.

עבודה באמסטרדם - כיצד להתכונן לקראתה

אם מצאתם עבודה באמסטרדם או שאתם מתכננים להגיע לעיר ולחפש עבודה, ישנן כמה הכנות שתצטרכו לעשות:

  • אם אין לכם דרכון אירופאי תוכלו להיכנס להולנד עם אשרת שהייה לשלושה חודשים.
    מדובר באשרת תייר בלבד אשר אינה מתירה לכם לעבוד. במידה ואתם רוצים לעבוד וכמובן גם לשהות זמן ממושך
    יותר במדינה עליכם לפנות לשלטונות ההגירה בהולנד ולהגיש בקשה. מעסיקים רבים אשר מעסיקים עובדים זרים בהולנד
    יסייעו לכם במסגרת ההליך של קליטה בעבודה.
     
  • חשוב שתדאגו לעצמכם לביטוח רפואי בהולנד. ישנן פוליסות ביטוח רפואי לתיירים וישנן פוליסות ביטוח המיועדות למי שעובר לחיות באמסטרדם.
    כאשר האפשרות השנייה היא היקרה יותר. מה שאנו ממליצים למי שמחפש עבודה באמסטרדם הוא לדאוג לעצמו לביטוח
    הרפואי הבסיסי בהתחלה המתאים לתיירים. במידה ומצאתם עבודה באמסטרדם אשר מתאימה לכם ואתם מרוצים
    ומעוניינים להישאר לזמן ארוך, יש למצוא ביטוח מתאים. זה יכול להיות ביטוח לרילוקיישן או ביטוח רפואי מקומי.
     
  • כפי שאמרנו קל מאוד להסתדר באמסטרדם גם מבלי לשלוט בשפה ההולנדית. אבל אם אתם מחפשים עבודה באמסטרדם ומתכננים להישאר בעיר לטווח ארוך,
    כדאי גם שתתחילו לעבוד על ההולנדית שלכם. תוכלו לחפש קורס לימודי הולנדית באמסטרדם,
    אולי אפילו קורס הולנדית מקוון או למצוא איזה ספר ללימוד הולנדית. זה יסייע לכם מאוד.
    אל תחשבו על זה כנטל, למעשה האפשרות ללמוד הולנדית היא אחד היתרונות בחיים החדשים שלכם באירופה.
     
  • חשוב לחפש דירה באמסטרדם. אם אתם מתכננים להישאר באמסטרדם לטווח ארוך כמובן שלא תוכלו לשלם על בית מלון בכל לילה,
    הפתרון המשתלם הוא דירה להשכרה באמסטרדם לטווח ארוך. למזלנו בעזרת האינטרנט אפשר למצוא דירות ולבדוק מחירים.
    חשוב שתבדקו את המיקום, המחירים ואת המרחק למקום העבודה. אתם יכולים לבדוק כמה אפשרויות כבר מהארץ,
    וכאשר תגיעו לאמסטרדם תוכלו ביעילות לבקר ולראות את הדירות ולהחליט. בכל זה יוכל לעזור לכם דב סבו, מתווך נדל"ן באמסטרדם ב 25 השנים האחרונות.
    לחצו כאן למעבר הדירות במאגר דירות להשכרה באמסטרדם לטווח ארוך.
     
  • חשוב גם שתבדקו מהו מזג האוויר בעיר והכינו ביגוד בהתאם. זכרו שהגעתם לחפש עבודה ואינכם תיירים.
    כלומר אתם נשארים שם לזמן ארוך וצריכים להיות מודעים לשינויי מזג האוויר לאורך עונות השנה.
    כמו כן יש להצטייד בבגדים המתאימים לסוג העבודה שבה אתם מתכננים לעסוק.

 

לסיכום

עבודה באמסטרדם היא אחת האפשרויות אשר עומדות בפניכם. בין אם אתם חבר'ה שזה עתה סיימו את שירותם הצבאי, או שאתם כבר יותר מבוגרים אחרי לימודים ואולי גם עם משפחה; תמיד תוכלו למצוא עבודות באמסטרדם המתאימות לצרכים שלכם. זוהי יכולה להיות הזדמנות מעולה עבורכם, גם ליהנות וגם להרוויח כסף.

Subscribe