מה מקנה דרכון פורטוגלי

מה מקנה דרכון פורטוגלי - בעקרון, מה שאזרחות אירופאית מאפשרת לכם הישראלים היא להתחיל חיים חדשים בכל מדינה באירופה אשר תחפצו לחיות שם את חייכם

דרכון אירופאי יתרונות   |   מגורים באירופה, עבודה באירופה   |   29.08.2020

מה מקנה דרכון פורטוגלי? כל כך הרבה אפשרויות פתוחות בפניכם כאשר אתם מחזיקים דרכון פורטוגלי ללא עורך דין או כל דרכון אירופאי אחר. אם זה לילדים לימודים בזול יותר, בחינם, או המון המון הטבות. כמו לדוגמה, בהולנד כאשר הייתי סטודנט למוסיקה, נסעתי בחינם. כל הנסיעות היו בחינם, שכר הדירה שלי היה בחינם וגם קיבלתי הקלה מאד גדולה, משהו כמו 80 אחוז הנחה. ללא ספק הטבה נורא נוחה. 

מה מקנה דרכון פורטוגלי

עבודה באירופה

עבודה בהולנד ללא אזרחות אפשרית בזכות הדרכון הפורטוגלי - אתם יכולים לעבוד בכל מקום באירופה. לא רק באירופה דרך אגב, יותר קל להכנס לארצות הברית וכל מקום כי אתם עם דרכון אירופאי ולא ישראלי שהוא, לצערנו, שנוי במחלוקת. יש מדינות שאוהבות יותר, פחות, יש כאלה עם הסכמים ובלי הסכמים. עם האירופאים לרוב המדינות בעולם אין בעיה ולא רק זאת, יש להם הסכמי שכר, עבודה, השקעות, וכו'.

נדל"ן באירופה

אפשר לקבל בפורטוגל מינופים, משכנתאות מהבנקים וממוסדות פרטיים בגלל שיש לכם דרכון אירופאי, את התו הזה שאומר שאתם אזרחים אירופאיים.

מגורים באירופה

אפשר ללכת לגור בכל מקום באירופה, אפשר לשכור דירה באמסטרדם, אפשר בפורטוגל, בגרמניה וצרפת. בעקרון כל מדינה אירופאית אפשרית לגור בה. למעט באנגליה שהיום יוצאת מהאיחוד אבל אפילו להם יש הטבות לאירופאים. הם לא זורקים את האירופאים לגמרי אבל יהיה לך קל יותר לבוא ולעבוד באנגליה בתור אירופאי מאשר בתור ישראלי.

מה עוד?

כניסה לארצות הברית ללא ויזה

אם אתם מבקשים היום להכנס לארה"ב בתור ישראלים אתם צריכים להגיש בקשת ויזת כניסה. כאירופאים אין צורך במאומה. זה בדיוק כמו שאתם מגיעים כיום לאירופה כתיירים ישראלים ללא אזרחות אירופאית. אתם נכנסים ולמשך שלושה חודשים אף אחד לא מדבר אתכם בכלל, ללא צורך בהגשת שום ויזה.

עבודה בארצות הברית ללא אזרחות

כנ"ל לגבי אירופאי שרוצה לנסוע לארה"ב, אתם יכולים לנסוע לשם שלושה חודשים ואף אחד לא יאמר לכם כלום נגד זה, לא משטרת הגבולות ובטח לא משטרת ההגירה. הכל בסדר גמור. כמובן אם אתם מכירים את דרך העולם ואתם אמור לעבוד שם, יהיה לכם קל יותר להשיג את זה כאזרחים אירופאיים מאשר אזרחים ישראלים.

פתיחת חברה באירופה

כאשר אתם מחזיקים באזרחות פורטוגלית, כאנשי עסקים, אתם יכולים לפתוח חברות מחוץ למדינת המוצא שלכם - ישראל. בכך, אתם מדווחים על הכנסות החברה למדינה בה העסק קיים ועקב כך, היות והכסף לא נכנס לישראל, אתם כפופים לאחוז המס באותה המדינה.

שקט נפשי

לדעתי, סעיף זה הוא הסעיף החשוב ביותר, הוא הידיעה שיש לך את האפשרות לבחור לחיות את חייך במקום אחר ולא במדינה בה נולדת. לדוגמה, במקרה שלי, הסבא שלי נלחם באנגלים, הוא היה מעדן והעדנים קיבלו אופציה לקבל דרכונים אנגלים. סבא שלי החליט כי אינו רוצה להחזיק בדרכון אנגלי, למה? ככה. אז הוא סגר את הדלת הזאת והנכד שלו, אני, חיכה שמונה שנים בהולנד להוציא דרכון הולנדי כדי שאני אוכל להגיע לאנגליה ולחיות איפה שאני רוצה לחיות. אז לכן אני תמיד אומר, זה פותח פשוט דלתות, לא סוגר אף דלת. אין אף דלת שנסגרת כשיש לך דרכון אירופאי ו/או פורטוגלי.

עבודה, כספים, השקעות, הטבות מס ושקט נפשי.

  • מגורים באירופה
  • תנועה חופשית בכל מדינות אירופה
  • כניסה לארה"ב ללא צורך בויזה
  • אפשרויות חדשות לאנשי עסקים
  • השכלה בעלות אפסית וברוב המקרים ללא עלות כלל