טופס וואטסאפ לניהול כל הלידים של העסק באופן אישי ויעיל יותר

טופס וואטסאפ לניהול לידים אשר תוכלו להטמיע באתר האינטרנט שלכם באמצעות תוסף לוורדפרס או בהטמעת קוד. הציגו את הטופס בעמוד שממנו תרצו לקבל יותר פניות והניחו למערכת לעשות את כל השאר. עם שיווק נקודתי, מבחר טפסים מוכנים מראש ובעיקר CRM חזק אשר שומר הכל. בהתחלה חשבנו שהוואטסאפ הנו לשימוש פרטי בלבד אך בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים מתחילים לזהות את הקלות בה ניתן לנהל את התקשורת והלקוחות. באמצעות אפליקציה זו שלה יש יותר משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם תהפכו את הקשר עם הלקוח לאישי הרבה יותר מעוד טופס גנרי.

whatsapp form   |   whatsapp form, טופס וואטסאפ   |   26.08.2023

טופס וואטסאפ לניהול חכם יותר של כל עסק בעולם הסופר דיגיטלי של שנת 2023. המידע אשר אנו אוספים מלקוחותינו במהלך היום הוא עצום. כבעל אתרים ואפליקציות ברחבי הרשת אשר מייצרות לא מעט פניות מלקוחות הגעתי למבוי סתום בכל הקשור לניהול הלקוחות.

לאחרונה מצאתי כלי מדהים אשר שינה את כל דרך העבודה שלי. המערכת מאפשרת לכם ליצור טפסי לידים אשר יועברו ישירות למספר הוואטסאפ שתגדירו. זאת ועוד, ברגע שהלקוח מילא את כל פרטיו בטופס אשר אותו יצרתם, פרטי הליד נשמרים ב CRM של כל טופס באתר.

לפני כשבוע התעוררתי בבוקר עם רעיון. לבנות תוסף לוורדפרס (Wordpress Plugin) אשר יוצר טפסים לקבלת פרטים מלקוחות ומשגר אותם ישירות למספר/י וואטסאפ מוגדר/ים מראש.

כזה אני, חושב על משהו ומוציא אותו אל הפועל. בהתחלה, עוד לפני שהתבגרתי, ישר רצתי להתחיל פיתוח. כיום, לאחר שנים של נסיון, אני קודם כל מחפש האם מישהו עשה את זה קודם. היות ובין היתר אני מבצע קידום אתרים בגוגל, נכנסתי למנוע החיפוש האהוב עלי וחיפשתי עד שהגעתי אל האתר שלא מפסיק להדהים אותי עד רגע כתיבת שורות אלה. עצם הרעיון של התוכנה הוא פשוט מאין כמוהו, או כמו שאני אמרתי לעצמי "איך לא חשבתי על זה קודם".

וואטסאפ, עם יותר מ 2,000,000,000 (שני מיליארד) משתמשים הנה כלי שיווק רב עוצמתי. ככל שחולפות השנים אנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר דבוקים למסך הקטן שמנהל את כל חיינו. כתוצאה מכך אנחנו פותחים את אפליקציית המסרים הפופולרית הזאת עשרות פעמים ביום.

במקום להפנות את הגולשים באתר האינטרנט של העסק שלכם לערוצי תקשורת אשר לא כל כך אהובים על הדור של ימינו, כמו שיחות טלפון – תוכלו לעשות את כל זה ישירות מול חשבון הוואטסאפ של הפונה.

טופס לידים 

באמצעות שימוש במערכת תוכלו ליצור טפסי הזמנות, הזמנת טיולים, טפסי פייסבוק, הרשמות, פידבק ועוד - ללא כל צורך בידיעה בקוד ותקבלו את הפרטים ישירות מהוואטסאפ של הלקוח.

איך זה עובד?

אתם יוצרים טופס חדש או בוחרים מגלריית טפסים מוכנים ומשתפים עם הלקוחות באתר האינטרנט, פייסבוק וכו' ---> הלקוח ממלא את כל הפרטים שיצרתם בטופס ולוחץ על כפתור שלח בוואטסאפ ---> הפרטים מגיעים אל מספר הוואטסאפ שהוגדר בטופס ובנוסף פרטי הלקוח נשמרים בלשונית "תגובות" תחת כל טופס.

כשאנו מטפלים במספר רב של לקוחות אנו מוצאים את עצמנו חוזרים שוב ושוב על אותן שאלות ראשוניות. באמצעות טופס וואטסאפ (Whatsapp Form) ניתן לקבל מענה על כל השאלות בפעולה אחת ובעצם זה לחסוך לא מעט זמן.

אנשים קונים מאנשים, זה לא חדש. באמצעות ניהול טפסי לידים בוואטסאפ אתם מייצרים קשר הרבה יותר אישי עם הלקוח, מקבלים פניות ממספרי טלפון מקוריים בלבד ונהנים משיעורי קריאה של מעל 98%.

אמרו סלמאת לגליונות אלקטרוניים ומערכות CRM מסובכות

ניהול הלקוחות ובעיקר הבקשות של כל אחד ואחד מהם במהלך היום יכולים להוות מכשול עבור בעלי העסקים היותר סבלניים. שימוש בגליונות אלקטרוניים או מערכות CRM (Customer Relationship Management) לניהול נתונים אורך שעות על גבי שעות והופך לבזבוז זמן.

עם טופס וואטסאפ ההודעה הראשונה מהלקוח תכלול את כל הפרטים שאתם צריכים. יש לכם מספר וואטסאפ פעיל? נהדר, אתם יכולים להתחיל.

WhatsApp Form Builder

בונה הטפסים הנו פשוט גם אם תתחילו מאפס. באמצעות פעולות גרירה ושחרור (Drag&Drop) תוכלו ליצור טפסים בקלות רבה, בכל השפות. להשתמש במבחר תבניות מוכנות או להמיר טפסי גוגל לטפסי וואטסאפ בלחיצה אחת.

זהו כלי חובה לעסקים המשתמשים בחשבון וואטסאפ או וואטסאפ ביזנס. התוכנה חוסכת לנו את המשאב היקר ביותר בעולם – הזמן. פשטו את התקשורת מול הלקוח באמצעות מערכת זו. בנוסף, התוכנה עוזרת לנו, בעלי עסקים, להבין יותר את הלקוח.

באתר תמצאו טפסים מוכנים לשימוש במגוון נושאים. ניתן לערוך את הפרטים ולהוסיף את מה שאתם צריכים בקלות רבה.

תבניות טפסים מוכנות מראש

טופס בוקינג וואטסאפ להזמנת טיולים

טופס קבלת פרטים ראשוניים מלקוח אשר מתעניין בחופשה/טיול אשר אתם מספקים. הפרטים בטופס המוכן הם; סוג טיול מבוקש (טיול בחו"ל, טיול ירח דבש, טיול משפחתי וכו'), שם מלא, דואר אלקטרוני, כתובת הלקוח, מספר משתתפים, מספר ילדים, האם יש לך יעד מועדף, תאריך נסיעה, למשך כמה זמן, הוספת טקסט חופשי.

טופס וואטסאפ ליצירת קשר ראשוני

יצירת קשר ראשוני פשוט לקבלת מידע בסיסי מהלקוח; שם, טלפון, מייל וטקסט חופשי.

טופס לקבלת פידבק מלקוח

בטופס זה ניתן להציג ללקוחות דרכים לשיפור וייעול דרך ההתקשרות או כל דבר אחר אותו אתם מבקשים לייעל בעסק. כאן תוכלו לערוך כל פרט ופרט אשר עולה על דעתכם וכך תקבלו אותו מיידית עם הפניה הראשונה של הלקוח אליכם.

טופס הזמנת מקום במסעדה

לא רק שניתן להזמין שולחן לפי יום ושעה, היות והלקוח כבר נמצא בטופס הזה אז למה שלא ניתן לו את האופציה כבר להזמין את מה שהוא ירצה לאכול? בעצם זה כאשר הוא יגיע למסעדה ויתיישב האוכל יגיע הרבה יותר מהר.

הזמנת מוצר/שירות

העלאת כל המוצרים/שירותים שיש באתר האינטרנט של העסק ויצירת קטלוג קניות בוואטסאפ, עם חיבורי צד שלישי תוכלו לשלוח את הפרטים אשר נאספו מטופס זה באופן אוטומטי לאיזה מערכת שרק תרצו.

הרשמה לאירוע

מתכננים אירוע או מעבירים סדנאות? השתמשו בטופס זה לקבלה ורישום של הלקוחות באופן אוטומטי עם סנכרון מלא לתוכנות חיצוניות.

כמה זה עולה?

תוכנת יצירת טפסי וואטסאפ נמכרת בשלוש חבילות חודשיות עם 25% הנחה למנוי השנתי.

התכונות משתנות מחבילה לחבילה כאשר השוני הגדול ביניהם הוא מספר הטפסים אשר תוכלו ליצור.

תכונה

 

חינם

12$

חודש

24$

חודש

49$

חודש

תגובותללא הגבלה
טפסים52550100
CRMXVVV
SEOXVVV
קישורXXVV
אינטגרציותXXVV
הסרת מיתוגXXVV
העלאת קובץXXVV
ניתוב לסוכניםXXVV

 

30 יום החזר כספי מלא בלי להתווכח. אם אינכם נהנים 100% מהתוכנה תוכלו לקבל את מלוא כספכם בחזרה.

ההצטרפות אינה כרוכה בהזנת פרטי אשראי ואין אתם נדרשים להיות מתכנתים בתחילת הדרך.

שדרוג/שנמוך

אם תשדרגו את החבילה החודשית לחבילה יקרה יותר (יותר טפסים) תחוייבו אך ורק על ההפרש בין החבילה הקיימת לחדשה. המערכת מחשבת את תאריך הרישום שלכם לשירות (תאריך התשלום הראשון) ומפצלת את התשלום ל 30 ימים. ברגע שתבקשו שדרוג המערכת תחשב את הימים הנותרים עד לתאריך החידוש ולפי זה תשלמו את היתרה.

במידה ותשנמכו לחבילה רזה יותר כל התגובות אשר קיבלת לפני כן יישמרו במערכת עד לרגע שבוא תשדרגו שוב.

התחלת מסמך חדש (starting from scratch), בחירה מתבנית או המרת טופס גוגל לטופס וואטסאפ.

שיתוף הטופס

המערכת מאפשרת לבעלי ומפתחי אתרים לשתף את הטופס במבחר אפשרויות;

קישור

לכל טופס ישנו קישור מקוצר ובנוסף ניתן לערוך את כותרת ותיאור SEO של העמוד.

וואטסאפ/וואטסאפ ביזנס

הוספת הודעה מוגדרת אישית מחוץ לשעות העבודה או תוך כדי העבודה הכוללת את קישור והפניה לטופס וואטסאפ שיצרתם.

אתרי אינטרנט

קבלת קוד iFrame להטמעת (Embed) הטופס באתר האינטרנט. יצירת קוד (Widget) אשר יגרום לכפתור לצוף בצד ימין למטה של הדף/האתר ממנו הנכם מעוניינים לקבל פניות.

Tag Manager

הוספת הווידג'יט באמצעות טג מנג'ר של גוגל.

וורדפרס

הטמעת הכפתור בתוך עמוד או פוסט.

תוסף וואטסאפ לוורדפרס

הורידו והתקינו את הווידג'ט באתר הוורדפרס שלכם והדביקו את הקוד בשדה הנכון באתר לבחירת הצגת הכפתור בעמוד/עמודים/פוסטים וכו'.

קוד QR

הדפיסו והדביקו את תמונת QR במקום בולט בעסק לקבלת פניות מלקוחות.

תגובות ופניות לקוחות

לכל טופס ישנו CRM פנימי אשר מרכז את כל הפניות מהלקוחות לעסק שלכם. גם במידה והלקוח בסוף התהליך לא לחץ על הכפתור ושלח את ההודעה – כל הפרטים נשארים אצלכם בפאנל לשימוש עתידי ולחזרה מיידית אל הלקוח בכדי שלא תאבדו אותו.

 

<--- חשבונית בזקמערכת קליטת חשבוניות --->