טלפוניה בענן לעסק - יתרונות

טלפוניה בענן לעסק, מרכזיה בענן בעידן הדיגיטלי, הנה אחד מהגורמים החשובים ביותר לבניית בסיס לקוחות יציב ובהגדלת ההכנסות שלך וזמינות שירות הלקוחות שלך. לכן, עסקים מכל הגדלים וענפי התעשייה, מקדישים אמצעים רבים כדי להבטיח מענה נרחב כמה שיותר ללקוחות. אחד הכלים היעילים והמשתלמים ביותר לעשות זאת, הוא באמצעות מרכזיית טלפונים שתסייע ללקוחות שלך לקבל את השירות הנדרש להם ביעילות ולקבל ממך מענה בכל שעה.

טלפוניה בענן שומרת אותך בתחרות

קהל הצרכנים של היום הוא מודע יותר ונעזר בכלים דיגיטליים כדי להשוות בין עסקים ולמצוא את השירות שהכי מתאים לו. לכן, במידה ולקוח פונה אלינו, חשוב שנוכל לתת לו מענה מהיר, יעיל ובכל שעה. לקוח שלא יקבל מענה, פשוט יעבור מיד למתחרה והדבר יבוא לידי ביטוי מדי חודש במחזור ההכנסות שלך. באמצעות מרכזיית טלפונים ניתן לנתב את הלקוח למחלקה הרצויה, להשארת הודעה או לביצוע פעולות מקוונות ולשמור אותו במשפך השיווקי שלך.

אפשרויות

באמצעות הכלי החשוב הזה, העסק שלך מאפשר ללקוח ליהנות משירות נוח ונעים יותר ולא פחות חשוב מכך, משדר תדמית מקצועית ורצינית יותר.

אלו כמה מהכלים העיקריים שניתן ליישם במרכזיה.

  • המתנה נעימה
    לקוחות המופנים למענה תוך האזנה לקו שקט או לצליל חיוג, עשויים להתייאש תוך זמן קצר. על ידי השמעת מוסיקה נעימה, אנו דואגים שזמן ההמתנה יעבור יותר בקלות וישמור את הלקוח על הקו. זוהי גם הזדמנות לשלב דברי קריינות בהמתנה המעדכנים על מבצעים משתלמים ושירותים חדשים ולהפוך את המרכזייה שלך לאמצעי נוסף לקידום מכירות.
  • נתב שיחות
    מרכזיית טלפונים מאפשרת ללקוח שלך, על ידי מספר הקשות על לחצנים, לקבל את השירות המדויק לצרכיו ולא לבזבז זמן בהסברים מיותרים ובתהליך שירות לקוחות מסורבל.
  • שמירה על קשר רציף
    כאמור, לקוח שלא יקבל מענה פשוט ימשיך לעסק הבא. לכן, גם בשעות שהעסק אינו פעיל, מרכזיית טלפונים יכולה לספק יתרון חשוב. הלקוח יקבל הודעה כי העסק סגור ויוכל להתעדכן בשעות הפעילות בהם יוכל לקבל שירות. ההודעה תוכל להזמין אותו לבצע פעולות באתר או להשאיר הודעה על מנת שיחזרו אליו.
  • מערכת הזמנת חבילות גלישה ושיחות בחו"ל - הזמנת esim לחול במחירים תחרותיים.

כך, מאפשרת לנו מרכזיית טלפונים לא לפספס אף שיחת טלפון ובכך להגדיל את ההמרות בעסק.

 

נסיון
2004 - 2004
מערכת מרכזיה וירטואלית

הפיתוח הראשוני של המערכת. התחלנו בבנייתה של מרכזיה וירטואלית אשר מעודכנת על בסיס חודשי. הוספנו ושיפרנו הרבה מאד פיצ'רים בשנים האחרונות.