טלפון ip ביתי, משרדי, נייח או אלחוטי הוא מכשיר טלפון לכל דבר ועניין. הטלפון הזה נראה בדיוק אותו הדבר כמו מכשיר טלפון מהדור הקודם. ההבדל המשמעותי בין השניים היא שמכשיר טלפון ip ביתי מעביר נתונים על גבי רשת האינטרנט (internet Protocol).
כלומר, השיחה לא עוברת ברשת הטלפון הקווי בזק ודומותיה אלא על גבי רשת האינטרנט. לכן, בגב המכשיר יש כניסת כבל רשת ולא כניסת טלפון רגיל. לאחרונה קיבלנו שיחת טלפון מלקוח עסקי אשר לא מעוניין לחשוף את מספר הטלפון הנייד שלו ללקוחותיו היות והוא מקבל מהם שיחות טלפון רבות במשך כל שעות היממה.
לפי דרישת הלקוח הצענו לו חבילה עם שני מספרים וירטואליים (שתי שלוחות) אחד לשיחות והשני לקבלת פקס למייל - נתב שיחות יחד עם חבילת 1,000 דקות לשיחה בארץ במחיר 99 שקלים כולל מע"מ.
להלן תמלול השיחה כדי שיהיה לכם קל יותר לקרוא.
לקוח: שלום, יש לי טלפון IP ביתי שקיבלתי, השאלה אתם נותנים שירות כזה של טלפוניה לבית?
יועץ טלפוניה: כן. אתה צריך שלוחת IP? איזה טלפון IP יש לך?
לקוח: זה לדעתי טלפון ביתי/משרדי של חברת Yealink.
יועץ טלפוניה: אוקיי. אפשר להכנס אליו ולהגדיר אותו מרחוק באמצעות איש תמיכה שלנו. יש לך אינטרנט?
לקוח: אני עם אינטרנט רימון, זה אמור לעשות משהו?
יועץ טלפוניה: אם יעשה בעיות צריך לדבר עם חברת רימון ולבקש פרופיל VOIP ואז הם פותחים את זה לשיחות.
לקוח: לוקחים על זה תשלום נוסף?
יועץ טלפוניה: לא. רק צריכים לבקש, זו בעיה ידועה של חברת אינטרנט רימון,
יש להם שירות סינון אתרים פרוקסי כזה, אבל בדרך כלל הם מוסיפים את שירות Voip, Voice Over IP, וזה מסתדר.
לקוח: הבנתי.
יועץ טלפוניה: אתה צריך שיחות נכנסות ויוצאות?
לקוח: כן.
יועץ טלפוניה: מחיר שלוחה הוא 19.90 וחבילת דקות עולה 55 שקלים לחודש לפני מע"מ.
לקוח: מה זה שלוחה? מה זה אומר השלוחה? על מה אני משלם? על המספר עצמו?
חבילה חודשית במחיר קבוע
יועץ טלפוניה: לא. הכל ביחד. זה לא רק המספר, זה נתב שיחות וירטואלי, הקלטת שיחות, תור שיחות, כל מה שאתה צריך לקבל משירות טלפוניה מרוחק.
לקוח: הבנתי. לא רוצה נתב שיחות, טלפון ביתי פשוט להשתמש דרך ה IP.
יועץ טלפוניה: זה באותו מחיר, זה חלק מחבילה חודשית קבועה שאתה מקבל.
לקוח: כלומר הכל עולה 75 שקלים בחודש?
יועץ טלפוניה: כן, 74.90 לפני מע"מ. 87 שקל כולל מע"מ.
לקוח: 87 שקל כולל מע"מ. ואם אני צריך גם פקס, אפשרי לעשות את זה?
יועץ טלפוניה: יש פקס למייל בחבילה הזאת. יש לך מספר טלפון או שאתה צריך מספר מאתנו?
לקוח: לא. חדש, הכל חדש.
יועץ טלפוניה: אוקיי. אז אנחנו מקצים לך מספר וירטואלי ואנחנו יכולים להקצות לך עוד מספר ועליו לעשות פקס למייל, שני מספרים שונים.
לקוח: ומה עם שליחת פקסים?
יועץ טלפוניה: לשלוח פקסים זה תלוי מאד, כי אנו לא פותחים את הממשק שלנו לכולם מטעמי אבטחה
רק אם יש לך כתובת IP קבועה. אם יש לך כתובת IP קבועה אנחנו יכולים לעזור לך עם ממשק Web לשליחת פקסים.
או שאם יש לך מכשיר פקס בבית, פקס אנלוגי, אתה צריך מתאם נוסף אנלוגי ואתה מחבר את הפקס אליו, זו אפשרות נוספת.
לקוח: יש לי מתאם אנלוגי.
יועץ טלפוניה: של איזו חברה?
לקוח: של Grandstream.
יועץ טלפוניה: אוקיי. אז תוכל לחבר פורט אחד של המתאם הזה למכשיר המשולב שלך ואז השלוחה האנלוגית היא עולה 9.90 שקלים בחודש.
לקוח: וזה לא יהיה אותו מספר?
יועץ טלפוניה: תקבל מספר וירטואלי שונה. שני מספרים, מספר לשיחות ועוד אחד לפקס.
לקוח: הבנתי. ומה המחיר של זה?
יועץ טלפוניה: 84.80 לפני מע"מ, עם מע"מ זה 99 שקלים בדיוק. ואז אתה מקבל שני מספרי טלפון, אחד לפקס ואחד לשיחות -
שתי שלוחות, שלוחת טלפון ip ביתי ושלוחה דיגיטלית של מכשיר הפקס שלך.
ציוד קצה
לקוח: אני מספק לעצמי את הציוד?
יועץ טלפוניה: ציוד יש לך, אתה לא משלם עליו, אתה משלם על השירות.
במידה ולא היה לך ציוד, בדרך כלל אצלנו מבצעים השכרת טלפון ip ביתי שעולה לך 25 שקלים לחודש ומתאם גם 25 שקלים.
אבל לך יש כבר את הציוד ואנו משמישים אותו לרשת שלנו.
לקוח: הבנתי. יש דפדפן אינטרנטי שאני אוכל לעשות פעולות?
יועץ טלפוניה: לא. מטעמי בטחון אין גישה ללקוחות לאתר,
אם אתה צריך לבצע שינויים אתה שולח מייל לתמיכה ואנו מבצעים מה שצריך. 99 שקלים לחודש ויש לך שירות טלפוניה מלא בענן.
לקוח: איך אני משלב את זה יחד עם הטלפון הנייד שלי?
אני לא רוצה שיתקשרו אלי לנייד, אני רוצה שיתקשרו מהמספר של הפלאפון זה יגיע ישירות.
יועץ טלפוניה: אתה יכול לבצע הפניית שיחות לנייד. אם אתה לא רוצה לענות לשיחה אתה יכול לדחות את השיחה
ובהגדרות של הטלפון הנייד אתה מפנה למספר הטלפון שאנחנו ניתן לך. או שאתה עושה הפניית שיחות תמידית כאשר אתה נמצא בבית.
לקוח: זה משהו שאני עושה בעצמי בטלפון?
יועץ טלפוניה: כן. כי זה טלפון של רשת סלולרית, אנחנו לא יכולים לשלוט על הטלפון הנייד. זה הכל בהגדרות של המכשיר, כמה לחצנים וזה נגמר. הפניית שיחות – שלוש אפשרויות, הפניה באין מענה, תמידי ותפוס. כשאתה מקבל שיחה יש לך שני לחצים, אחד ירוק ואחד אדום, הירוק לענות, האדום זה לדחות את השיחה. הפעולה של ברירת המחדל היא לשלוח לתיבה קולית אבל אם אין לך תיבה קולית אתה מגדיר להפנות לשלוחה שלנו ואז הטלפון הביתי שלך בבית מצלצל. בנוסף, יש לך אפשרות לעשות גם תוכל להוסיף נתב שיחות וירטואלי, הוא תוכנה, מקבל שיחות, משמיע הודעה ללקוחות שלך ואז אם הם רוצים לדבר אתך אנחנו יכולים להעביר את השיחות לטלפון הנייד, כך שתוכל לוותר על הטלפון הנייד שלך, אתה לא צריך לפרסם אותו, אתה מפרסם רק את המספר הוירטואלי שתקבל מאתנו.
לקוח: הבנתי לגבי ההתקנה אני עושה זאת לבד בטלפון?
יועץ טלפוניה: כן. בכדי שנוכל להגדיר (לתכנת) טלפון ip ביתי הלקוח צריך לאפשר לנו גישה מרחוק למכשיר הטלפון. טלפון ip ביתי נשען על האינטרנט הוא כמו דפדפן, ניתן לגשת אליו מרחוק. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות תוכנות כמו AnyDesk או כל תוכנה דומה אחרת. נגדיר את השלוחות וזהו. זו עבודה של כמה דקות, לא מסובך. אתה אומר שהסיפ מחובר, אתה צריך לחבר אותו להדליק אותו לראות שהוא מקבל כתובת IP, אנחנו נכנסים אליו. אני מקווה שיש לך את הססמאות כי אם לא צריך לעשות אתחול מחדש לכל המכשירים. צריך לבדוק זאת כי בציוד החדש שיש בשוק יש קושחות משלהן. אז אם אנחנו לא נוכל להכנס אליו נצטרך לעשות איפוס מלא לציוד. זה תהליך שלוקח קצת יותר זמן.
לקוח: אוקיי. ובנק שיחות זה גם שלכם?
יועץ טלפוניה: כן. כל השירות עובר דרכינו. אנו מחוברים לכל חברות התקשורת בבישראל וכל השירות הוא דרכינו.
לשיחה עם נציג הרימו טלפון או שלחו אלינו מייל
טסים לחול ומחפשים חבילת אינטרנט זולה? קראו עוד אודות חבילות eSim של מולטי טראוול.
<--- מרכזיה | שיחות לחו"ל ---> |