חדר ועידות וירטואלי בענן

פתרונות מתקדמים לשיחות ועידה רבות משתתפים, Conference Call. צרו חדרי ועידה וירטואליים ללא הגבלת משתתפים באיכות קול שטרם נשמעה על גבי האינטרנט. הגישה לכל חדר היא פשוטה וקלה מכל מספר טלפון אשר נגדיר במערכת.

חדר ועידות בענן   |   חדר ועידות בענן   |   25.06.2020

חדר ועידות: עולם העסקים בעידן הגלובלי משנה את פניו באופן תדיר. כדי להצליח לעמוד בקצב השינויים, חשוב שנישאר עם אצבע על הדופק ונלמד על הפתרונות הטכנולוגיים שהוא מציע בפנינו. כיום, כאשר העסק שלך דורש בנייה מורכבת ורחבת היקף של קשרים, המציאות דורשת מאיתנו להיות במקומות רבים תוך זמן קצר. לכן, על מנת להצליח לרקום ביעילות שיתופי פעולה ברמה הבינלאומית, לשמור על שליטה מלאה בכל היבטי העסק שלך, מכל מקום ובכל זמן וכדי לשפר את תזרים המידע בארגון שלך, חשוב שיהיה בידיך מענה טכנולוגי יעיל וחכם. אפליקציית חדר ועידות תאפשר לך לקחת את הפגישות שלך איתך לכל מקום ולנהל אותם בכל זמן, לא משנה מהו מיקומך הנוכחי.

איך זה עובד?

חדר ועידות הוא פתרון טכנולוגי המאפשר ליצור פגישות מרובות משתתפים ממרחק. באמצעות התקנת טלפוניה חכמה בענן, המנוהלת דרך אפליקציה חכמה וידידותית למשתמש, ניתן לכנס שיחות ועידה בקלות מכן מקום וכל זאת על ידי חיוג סטנדרטי למספר טלפון ייעודי מכל מכשיר שרק זמין לך.

חדר ועידות וירטואלי בענן - היתרונות

הטכנולוגיה הייחודית העומדת מאחורי הפתרון שלנו מספקת מגוון יתרונות על פני האמצעים הקיימים כיום בשוק.

התקופה האחרונה, בה נאלצנו לנהל פגישות רבות מרחוק באמצעים טכנולוגיים,

לימדה אותנו עד כמה המגבלות בפתרונות הקיימים יכולות להיות מתסכלות.

  • בניגוד לתוכנות אחרות כמו זום או סקייפ, החיבור יישאר רציף ויציב ללא קשר למצב הרשת שלך.
    לעולם לא יהיה עליך להתמודד יותר עם מסך קפוא, קיטועים או פגיעה באיכות הסאונד.
    המערכת תעבוד דרך טלפוניית ענן חכמה ויציבה ללא כל קשר על עומסי השרת.
  • השימוש פשוט מאי פעם. פשוט מחייגים למספר גישה ישיר מכל מכשיר טלפון,
    מציינים את השם וזהו זה – הקמת חדר ועידות וירטואלי והפגישה שלך מתחילה.
  • ניתן להגדיר סיסמאות על מנת לנהל את הרשאותיך בצורה יעילה ולהבטיח פרטיות ושמירה על נתוני הארגון בצורה היעילה ביותר.

חדר ועידות וירטואלי בענן - למי זה מתאים?

אם העסק שלך דורש ממך לנוע הרבה ואופני ניהול דינמיים, מדובר בפתרון יעיל שיספק לך יתרונות רבים. בין אם חשוב לך להישאר בקשר רציף עם סוכני המכירות שלך בשטח, עם צוות אנשי מקצוע הפרוס על פני אתרים שונים כמו טכנאים, מהנדסים או קבלני בינוי, או אם פשוט חשוב לך להמשיך ולנהל את הפעילות גם מהבית – ניתן בכל רגע להקים חדר ועידות ולנהל פגישות. 

שער פתוח אל הקהילה הבינלאומית

הממשק היציב והנוח לשימוש יאפשר לך לנהל בקלות מיזמים משותפים עם גורמים ממדינות אחרות מבלי להחסיר פעימה. במקום שיחות טלפון מסורבלות, או מפגשי וידאו מתסכלים על אמצעים מקרטעים, יש לך כעת את ההזדמנות לנהל חדר ועידות רב שימושי שניתן לנהל מכל מקום וזמין לך בהקשת מספר פשוטה, ללא תלות באיכות חיבור האינטרנט או המכשיר הדיגיטלי שלך.

איך זה עובד?

עם הקמת המערכת בעסק שלך, ניתן להתחיל ולהשתמש בשירות. התשלום על השירות מבוסס על פי כמות ערוצי השיחה. כלומר, העלות נקבעת על פי כמות הדוברים בשיחה בו זמנית. השירות דורש מספר מינימום של עשרה ערוצי שיחה והעלות היא 9.90 ₪ לכל ערוץ שיחה. משמעות הדבר היא שבעלות של 99.9 ₪, הארגון שלך זוכה למגוון יתרונות שבעבר פשוט לא היו נגישים לו. אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטיך ולפנות אלינו על מנת לקבל פרטים נוספים על השירות ועל מנת לרכוש אותו עוד היום ולהתחיל לנהל את העסק שלך ביעילות מרחוק.

<--- אפליקציה לשיחות טלפוןeSim --->