אפליקציה לשיחות טלפון

אפליקציה לשיחות טלפון, בעידן הדיגיטלי, מאפשרת לכם, בעלי העסקים, להמשיך לקבל שיחות ללא תלות בקווי הטלפון המסורתיים. התחבר היום וקבל שלוחה יציבה בענן עם שירות

אפליקציה לשיחות טלפון   |   אפליקציה לשיחות טלפון, משרד בכף היד, משרד חכם   |   25.06.2020

אפליקציה לשיחות טלפון תאפשר לכם לקבל ולהוציא שיחות ללא תלות במיקומכם הפיסי - באמצעות אפליקצית טלפון לנייד. רוצה להכניס אל העסק שלך מגוון יתרונות בכל הקשור לתקשורת ומגע עם לקוחות? התקנת מרכזייה טלפונית בענן תאפשר לך לייעד שירותים חדשניים ונוחים יותר ולשמור את האצבע על הדופק בהיבטים רבים של העסק שלך. באמצעות אפליקציה לשיחות טלפון דרך מרכזייה חכמה, כל היתרונות האלו יכולים להיות עוד היום בעסק שלך.

שירותי מרכזייה ניידת

באמצעות השימוש באפליקציה לשיחות טלפון בטכנולוגיות ענן, הזמינות שלך כבר אינה תלויה יותר בנוכחות במשרד. אנו מבינים עד כמה עסק בימינו דורש דינמיות ורוצים שיהיו לך את כל האפשרויות כדי לעבור מפגישה לפגישה, לחפש הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה ולהיות בתנועה ככל שהדבר נדרש. אנו גם מבינים עד כמה כל עזיבה של המשרד מביאה אתה חששות שמא נפספס משהו חשוב ולא נהיה זמינים ברגע קריטי. בימים אלו, בהם כל לקוח הוא חשוב, מדובר בחשש מבוסס למדי. לכן בדיוק אנו מציעים עבורך שירות שיאפשר לך זמינות בכל עת דרך הטלפון הנייד שלך. מרכזיה למשרד הנייד תפנה את כל השיחות אליך ותאפשר לך לספק מענה ללקוחות, לספקים ולכל הגורמים הרלוונטיים החשובים לך.

אפליקציה לשיחות טלפון - משרד בכף יד

כדי לאפשר לך להתנהל בצורה יעילה ונוחה, האפליקציה לשיחות טלפון שיצרנו מאפשרת לך ליצור מערכת לניתוב שיחות בקו הטלפון הפרטי שלך. כך, יופנו המתקשרים לשלוחות הרלוונטיות ואך ורק השיחות שחשובות לך, יגיעו אליך. כך לצד הזמינות ונוחות השימוש, יש לך שקט נפשי וידיעה שרק הפניות החשובות ביותר מגיעות אליך. ניתן להגדיר פתיח המברך לשלום כל אחד מן המתקשרים ומפנה אותם לשלוחה הרלוונטית, כדי לשפר את איכות השירות ולסייע ללקוחות שלך ללמוד על שעות הפעילות ועל פרטים חשובים אחרים שיוכלו לקדם את תדמית העסק, מוצריו ושירותיו.

אפליקציה לשיחות טלפון - מגוון יתרונות בולטים

לדבר מכל מקום

באמצעות פונקציית חדר ועידות חכמה, ניתן ליצור שיחות ועידה יציבות יותר, נוחות יותר לשימוש ועם משתתפים מרובים ללא כל תלות בעומס על השרת או באיכות חיבור האינטרנט. מרכזייה טלפונית חכמה בענן תבטיח לך זמינות ויציבות מכל מקום ובכל זמן והקמת חדר הוועידות שלך במהירות ויעילות על ידי חיוג מספר פשוט מכל מכשיר טלפון.

הקלטת שיחות

כדי שניתן יהיה לחזור אל כל שיחה ולבחון את הפרטים ולשמור על שליטה מלאה בכל המתרחש, אנו מזמינים אותך להתנסות באפליקציה לשיחות טלפון המאפשרת להקליט את תוכן כל השיחות. כך ניתן בכל מקרה של תלונת לקוח או כל אי הבנה עם הגורמים מולם העסק שלך מתנהל, לשוב אל השיחה ולבחון את תוכנה כדי להסיק מסקנות. כל השיחות המוקלטות יישמרו במסד נתונים מוגן בענן והגישה אליו נוחה וזמינה מכל מקום דרך המכשיר הנייד שלך. הקלטת השיחות תשמש לך כאמצעי בקרה חשוב ויעיל מאין כמותו.פיצ'ר זה יאפשר לך לבחון את איכות השירות של צוות שירות הלקוחות שלך ולוודא כי הצוות מתנהל באופן אדיב ויעיל שמשרת את מטרות הארגון שלך.

מספר אחיד לעסק

כדי ליצור תדמית רצינית ומקצועית לעסק שלך, אנו מאפשרים לך לייעד מספר טלפון יחיד שדרכו ניתן באמצעות השלוחות להגיע לכל מחלקה של העסק ובמידת הצורך, עד לטלפון הפרטי שלך, ללא קשר למיקומך הנוכחי.

ניתוב אוטומטי

גם לאחר שעות הפעילות, ניתן לשמור על הזמינות על ידי ניתוב חכם שמזהה את שעות הפעילות ומפנה את כל השיחות לגורם הייעודי שמטפל בפניות לאחר שעות הפעילות.

מגוון שירותי חכמים

ניתן לשלב בקלות בשירותי המרכזייה שירות פקס למייל, מספרי כוכבית, ניתוב אוטומטי למספרים בחו"ל ומערכת להשארת הודעות.

<--- שיחות לחו"ל חדר ועידות וירטואלי --->