עבודה מהבית עם fiverr תאפשר לכם לעבוד מכל מקום

כיום כולם רוצים לעבוד מהבית. וכמו בחיים, היתרונות והחסרונות הם המטים את הכף בסופו של עניין. היתרון העיקרי; באמצעות עבודה מהבית (אונליין) אתם משחררים את עצמכם ואת אלה הסמוכים על שולחנכם מהמקום, מכל מקום. כלומר, יש לכם את האפשרות לארוז תרמיל ולצאת לחוות את העולם. הרי בינינו, כולנו כבר הבינו שהגענו לעולם הזה בכדי לצבור חוויות ולא מיטלטלין.


פלטפורמת פייבר מאפשרת למיליוני יוצרים דיגיטליים, מעצבים, מתכנתים, מתמללים, עורכי וידאו, כותבי תוכן ועוד קשת רחבה מאד של נותני שירותים להתפרנס מכל מקום בעולם. Fiverr הנה חברת סטארט אפ ישראלית, אלא מה, עם משרדים בתל אביב. fiverr החלה את דרכה אי שם בשלהי 2010. בתחילת הדרך נמכר כל שירות (Gig) בחמישה דולרים בלבד. 

לפי אתר פייבר כל ארבע שניות, בממוצע, נמכר שם גיג, כלומר מתבצעת עסקה. ואתם חייבים להיות שם. יש לכם כשרון דיגיטלי כלשהו? עברו לאתר פייבר, צרו חשבון, מלאו את כל הפרטים ויאללה לעבודה.

טיפ: בכדי ליצור לעצמכם מוניטין נסו למכור שירות בעלות מינימלית כדי לקבל ביקורת טובה. מערכת הדירוג מתגמלת מאד בפייבר ומשפיעה על החשיפה שלכם לקהלים ושווקים שונים. 

בנוסף לכל הטוב הזה, היות ונפתחה בפניכם דרך להתפרנס מכל מקום בעולם תוכלו להגשים חלום - להפוך לנוודים דיגיטליים ולהגשים את המשמעות האמיתית של העולם אליו הגענו - לחיות.

 

נחשפתי לעבודה מהבית כבחור צעיר עוד בשנת 2001, השנה בה הקמתי את אתר האינטרנט Timlul.co.il, אתר המספק שירותי תמלול הקלטות. האינטרנט היה אז עדיין בחיתולים ואני התחלתי לקבל שיחות טלפון מלקוחות אשר מחפשים בדיוק את השירות שלי. באפריל 2001 עלה האתר לאוויר, בחיי אני מרגיש זקן לפעמים. כשחיפשו את המונח תמלול בגוגל היו 3 תוצאות ולא 613,000 נכון לכתיבת שורות אלו.

בסמוך לפרסום האתר בגוגל, בימיו הראשונים, קיבלתי פניה מדפי זהב בכבודם ובעצמם. דפנה הנחמדה מעברו השני של הקו הציעה לי לפרסם אצלם. לקוראינו הצעירים רק נזכיר כי בימים טרום האינטרנט, כן, כן, היו ימים כאלה, נשבע, הדרך היחידה להגיע לכל עסק היתה באמצעות הספר הצהוב עבה הכרס של דפי זהב. אני, בן 25 נשוי טרי עם תינוק בן חצי שנה התבלבלתי לרגע. איך הגעת אלי? עניתי. מה זאת אומרת ענתה דפנה, חיפשתי בגוגל תמלול והגעתי אליך, אתה ראשון בגוגל במלה תמלול. ואני עונה, כלומר, את הגעת אלי דרך חיפוש בגוגל ואת מבקשת ממני שאני אפרסם אצלכם? שתיקה מעברו השני של הקו. אמרתי תודה יפה כמו שלימדה אותי אמא וניתקתי את השיחה. כאב צעיר העסוק במרדף החיים עם אשה וארבעה ילדים עדיין לא חיברתי את האפשרות לעבוד ולספק שירות דיגיטלי לכל לקוח ברחבי העולם ללא שום קשר למיקומי הפיסי. 

דרושים עבודה מהבית ל fiverr

fiverr הנה פלטפורמה דיגיטלית המאפשרת לאנשים לעבוד ולספק שירותים מקוונים; כתיבת תכנים, סרטונים, קידום אתרים, בניית אתרים, עיצוב אתרים ואפליקציות ובעצם מה לא. fiverr מאפשרת לכם, בקלות יחסית, ליצור חשבון בפלטפורמה ולהתחיל לקבל עבודה. כמובן שהכל בהתאם לכישורים של כל אחת ואחד מאתנו.

fiverr הוקמה בשנת 2010 ובזמנו כל גיג (Gig) נמכר בחמישה דולרים - מכאן שמה. מהר מאד קמו לפייבר הרבה מתחרים כגון sixer ועוד כאלה עם שמות דומים והם נעלמו בדיוק כשם שהם הופיעו.

למי זה מתאים?

כל אדם אשר יוצר באמצעות מחשב יכול לייצר עוד אפיק הכנסה, שלימים יהפוך לעיקרי - ב fiverr. אנשי כתיבת תוכן, יוצרי וידאו, מקדמי אתרים, מתמללים, מתרגמים, מתכנתים, מעצבים, אנשי שיווק, מוסיקאים ובעצם מה לא. כולם בפייבר או בפלטפורמות דומות אחרות.

תוכלו להתחיל להכניס כסף מפייבר בשני דרכים;

  • כנותני שירות - כותבי תוכן, מקדמי אתרים, מבצעי אופטימיזציות, מתכנתים וכו' - לחצו כאן, פתחו חשבון והתחילו לקבל עבודה.
  • תכנית שיווק שותפים - יש לכם טראפיק ואתם מבקשים להכניס ממנו כסף. העבירו את הטראפיק הזה ישירות אל fiverr וברגע שהלקוח שהגיע דרך הקישור שלכם יבצע רכישה (פייבר קוראים לזה First Time Buyer) אתם תקבלו עבור זה עמלה נאה. 

עמלות מכירה

Fiverr מציעה שירותים בכל קטגוריה דיגיטלית, המתאימים לכל צורך עסקי. התעשייה והקהל משתנים ודינמיים ולכן הם מאפשרים לכם לבחור בשני תכניות תשלומים שונות בהתאם למוצר או השירות של Fiverr שתבחרו לקדם.

פייבר משתמשת ב Fiverr CPA ו Fiverr Hybrid בכדי לחשב את העמלה אשר מגיעה לכם מכל מכירה. 

  • Fiverr CPA - פייבר משלמת עמלה קבועה לכל לקוח ייחודי (FTB) שירכוש באמצעות הקישורים שלכם מפייבר. סכום זה נע בין 15 ל 150 דולר לרכישה - תלוי בסכום הרכישה.
  • Fiverr Hybrid - דרך חישוב נוספת הנה קבלת סכום קבוע בסך 10 דולר עבור כל לקוח חדש שרכש דרככם בתוספת 10% מסכום ההזמנה.

עבודה מהבית ללא ניסיון

fiverr business

הפנה טראפיק לאנשים מוכשרים מכל רחבי העולם ש fiverr אימתה והמליצה עליהם בעצמה. אלה הם שירותי פרימיום אשר נפרדים מאתר fiverr המזוהה עם מחירים נמוכים יחסית בשוק. המחירים המוצעים באתר הזה הוא גבוה מהרגיל ולכן פייבר ישמחו לשלם לכם 100 דולר CPA כאשר החשבון מגיע ל 100 דולר פלוס 10% מכל מה שהלקוח הזמין למשך שנה שלמה אחת.

fiverr affiliates

עוד דרך מעולה להכנסת כסף פאסיבי, צעד אשר יקדם אתכם עוד לעצמאות כלכלית הנה במידה ויש לכם קהל של מקדמי אתרים, בלוגרים, וולוגרים וכו' אשר יכולים להעביר את התנועה ישירות לפייבר אתם תקבלו 10% מכל מה שהם ירוויחו למשך כל ימי חייכם. כן, בדיוק, הבנתם נכון.

fiverr learn

מכירת קורסים מקוונים לפי דרישה בהנחיית המומחים הטובים בעולם. עוד דרך מעולה הנה למכור את הקורסים אשר מוצעים בפייבר. קורסים אונליין הוא שוק בצמיחה ופייבר ישמחו לשלם לכם עמלה בגובה של 30% מכל מכירה. 

טבלת עמלות

150 דולר CPA

  • Fiverr Pro - יעניק לכם עמלה של 150$ עבור כל רכישה (FTB).
    שכרו נותן שירות מאומת, יוצא דופן במקצועיותו וחושב מחוץ לקופסא אשר נבדק ידנית על ידי צוות fiverr ומדורג גבוהה באיכות ושירות יוצא מגדר הרגיל.
     

50 דולר CPA

עיצוב וגרפיקה - פתחו והביאו לחיים את רעיונות המוצר שלכם באמצעות מודלים תלת מימדיים, עיבודים, שרטוטים ועוד.

נתונים - חזקו כל אפליקציה באמצעות שירותי לימוד מכונה.

אפליקציות - צרו אפליקציות מותאמות אישית, חברו המרות מאתר לאפליקציה, תיקוני באגים ועוד.

מסחר אלקטרוני - השיקו חנות מקוונת חדשה או שפרו את הנראות של הקיימת.

40 דולר CPA

בניית אתרים וורדפרס - קבלו פתרונות מותאמים אישית החל מתיקוני באגים קלים ועד ליצירת אתרי אינטרנט מלאים

  • שירים וקליפים
    מצאו את כוכב הפופ שבכם, צרו קליפים, וידאו ומוסיקה.
  • תכנות ואינטרנט
    הוסיפו אלמנטים לאתר שלכם עם יישומי אינטרנט ותוספים מותאמים אישית.
  • עיבוד נתונים
    מיינו וארגנו נתונים בצורה הטובה ביותר.
  • אדריכלות ועיצוב פנים
    הביאו לחיים את הפרוייקט הבא שלכם עם תכניות מפורטות, מודלים תלת מימדיים ועוד.
  • פיתוח משחקים לאונליין
    מתכנתי משחקים מוכשרים מכל רחבי העולם ישמחו לפתח בעבורכם את שובר הקופות הבא.
  • עיצוב אתרים
    עיצוב מודרני עדכני לאתר שלכם יגרום לגולשים שלכם לשהות זמן ממושך באתר מה שיגרום לגוגל לדרג את האתר שלכם גבוה יותר.

30 דולר CPA

  • סרטוני מוצר למסחר אלקטרוני
    הפיקו סרטוני מוצר עוצמתיים וממירים לחנות האי קומרס שלכם.
  • 3D Product Animation
    הדגימו את המוצר או השירות שאתם משווקים עם סרטון אנימציה תלת מימד מפורט
  • לוגו לעסק
    צרו לוגו לעסק שלכם באמצעות הכלי האוטומטי ליצירת לוגו של פייבר

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) דרגו את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש למשיכת תנועת גולשים רבה יותר

חולצות וסחורה צרו חולצה עם הלוגו של העסק שלכם 

מחקרים - צרו סקר לכל קהל יעד וקבלו את התוצאות 

ייעוץ עסקי - שכרו כל מומחה לעסק שלכם, החל מאסטרטגיה ועד לניהול ושיווק

  • עריכה והגהה
    תנו לעורך מקצועי לעבור על הטקסט שלכם לפני פרסומו
  • ייעוץ פיננסי
    יועצים פיננסיים עצמאיים אלה יטפלו בכל הדברים הקשים של ניהול העסק.
  • מפיקים ומלחינים
    מחפשים קומפוזיציה מקורית? הגעתם אל המקום הנכון.

25 דולר CPA

  • מאיירים
  • משחקים
  • בלוג וכתיבת תכנים
  • שיווק בוידאו
  • שיווק מדיה חברתית

כתיבת קורות חיים 

  • קריינות קולית
  • וידאו ואנימציה

15 דולר CPA

  • כל השאר