בניית אתרים וורדפרס

וורדפרס הנה מערכת CMS בקוד פתוח. Customer Managment System מאפשרת לכל אדם ללא כל צורך בקוד להרים אתרים מרהיבים ביופיים תוך כדי שימוש בתוספים (Plugins) לבניית האתר. על אלמנטור שמעתם? באמצעות עורך אלמנטור תוכלו להקפיץ את אתר האינטרנט שלכם קדימה עם עיצובים ויכולות שרק וורדפרס יכולה להעניק לכם. וכל זה עוד לפני שדיברנו על קידום האתר SEO במנועי החיפוש. התקשרו אלינו וקבלו הצעה לעיצוב, בניה וקידום האתר בגוגל אורגני.

פרסום דיגיטלי   |   אחסון אתרים וורדפרס, בניית אתר וורדפרס, וורדפרס   |   24.10.2021

בניית אתרים בוורדפרס מתאימה למטרות שונות ומגוונות לפי צורך העסק. בניית אתרים יכולה להתאים למישהו הרוצה לפתוח בלוג אישי ואינו מעוניין בהשקעה גדולה. למעשה הפלטפורמה עצמה היא בחינם ורק תצטרכו לשלם על חבילת האחסון והדומיין. אך באותה המידה בניית אתרי וורדפרס יכולה להתאים גם לעסקים ועל זה נרצה לשים את הדגש במאמר זה. לא רק שהיא מתאימה לעסקים, היא גם המומלצת ביותר עבור עסקים.

חברת אלמנטור אשר הגדירה מחדש את כל מה שקשור בעבודה שוטפת עם וורדפרס מציעה עכשיו חבילות אחסון משתלמות ביוחד. ב 400 שקלים לשנה תוכלו לארח אתר, לקבל תעודת אבטחה (SSL) ולהשתמש באלמנטור פרו בכדי לבנות ולעצב את האתר.

 

 

פלטפורמת וורדפרס הנה קוד פתוח, כלומר מערכת חינמית. עלויות אחסון האתר הן שמשנות את המחיר מחברה לחברה. בכפתור מטה תועברו לחברת אחסון אתרים זולה - החל מ 33ש"ח לחודש כולל תעודת SSL. תעודות SSL הנן תעודות אבטחת מידע ונמכרות בכ 99 דולר לשנה, מחיר התחלתי.

 

בכדי לבנות אתרים באמצעות פלטפורמת וורדפרס לא צריכים להיות “תותחים במחשבים”. פשוט שבו ולמדו, ברגע שתבינו את העקרון הכל יהיה מאד פשוט. התחילו עם הקורס המקיף מטה, שם תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי להקים אתר אינטרנט על וורדפרס.

חשיבות אתר האינטרנט לעסק

עסקים בימינו חייבים אתר אינטרנט, זהו החוק הבסיסי בעידן שהדרך המהירה והטובה ביותר להגעה ללקוחות שלכם הנה באמצעות שיווק דיגיטלי. עסק שאין לו אתר אינטרנט נחשב לעסק לא קיים ברמה התודעתית. האינטרנט הוא גם במידה רבה דפי הזהב של התקופה המודרנית והוא משמש כפלטפורמה לחיפוש עסקים, שירותים ומוצרים. באמצעות אתר אינטרנט העסק יכול לקדם את מסריו השיווקיים, להעניק מידע ושירות ללקוחותיו, אמצעי ליצירת קשר עם העסק ואפילו כלי מכירות למוצרים או שירותים. בניית אתרים וורדפרס מאפשרת לכם לענות על כל הצרכים הללו.

אתר האינטרנט של סיון סגל. סיון הנה רפלקסולוגית מחוננת אשר ניחנה ביכולת לתרגם לכם את כל מה שכתוב בכפות הרגליים. בדיוק, סיון מבצעת קריאה בכפות הרגליים. לפניכם אתר האינטרנט של סיון.

אתר אינטרנט בתחום תמלול משפטי, שירותי תמלול, קלדנות ותרגום לסקטור העסקי בעיקר. 
ממוקם במקומות ראשונים בגוגל במלות מפתח נפוצות כתמלול, תמלול הקלטות ועוד

היבט נוסף של אתר האינטרנט העסקי הוא הצורך לקדם את האתר במנועי החיפוש, יש עוד כמה כאלה חוץ מ Google. יחד עם זאת הרוב המוחלט בחיפוש של מוצר, עסק או שירות מתחיל בגוגל. מנוע החיפוש Google מציג רשימה ארוכה של תוצאות חיפוש. לא רק שאתם רוצים להופיע ברשימה, חשוב לכם להופיע בראש הרשימה. אחרת אתם פשוט לא רלוונטיים, אף אחד לא ישים לב אליכם. נושא קידום אתרים הוא נושא בפני עצמו. בין אם בחרתם בהקמת אתר וורדפרס או שימוש בפלטפורמה אחרת, תמיד תצטרכו להשקיע בקידום האתר. בניית אתרים בוורדפרס מביאה איתה תועלות רבות אשר יכולות לסייע לכם ולהקל על תהליך קידום האתר.

ההיבט האחרון של החזקת/אחזקת אתר אינטרנט הוא הניהול השוטף של האתר. לאחר שיש לכם אתר אתם זקוקים לעדכן אותו באופן שוטף. לפעמים צריך לעדכן את שעות הפתיחה ומספרי הטלפון של העסק. לפעמים צריך להוסיף פוסט חדש לבלוג או להוסיף מוצרים חדשים לחנות הדיגיטלית שאתם מפעילים. וישנם גם היבטים נוספים של תחזוקת האתר כמו גיבויים ואבטחה. כאשר אתם בוחרים את הפלטפורמה שבה אתם משתמשים לצורך הקמת האתר, קחו בחשבון שזה משפיע גם על אופן הניהול השוטף.

בניית אתרים וורדפרס מאפשרת לכם ליהנות מממשק ניהול חזק ויעיל, אינטואיטיבי וקל לתפעול. זה חשוב מאוד מכיוון שזה מאפשר לעסק לתחזק את האתר ללא צורך בכח אדם מקצועי. זה חוסך לכם בעלויות ומונע את התלות במפתחי האתר. אנו מניחים שאתם מודעים לחשיבות האתר ואין טעם לדבר עוד ועוד על התועלות של אתר אינטרנט ומה שאפשר לעשות באמצעותו. בשנת 2021 כל בעל עסק מבין את חשיבות האתרים.

במאמר זה אנו יוצאים מתוך הנחה שאתם מבינים את כל זה ולכן נדבר אך ורק על היתרונות של שימוש בממשק וורדפרס לצורך הקמת האתר. נסביר לכם מדוע וורדפרס הוא אידאלי לצורך קידום האתר במנועי החיפוש ואת כל היתרונות שלו בתחום ה SEO. כמו כן נדבר על הקלות בניהול השוטף של האתר. אך לפני הכל נדבר על העלויות של הקמת אתר וורדפרס.

בניית אתרים וורדפרס - כמה זה עולה

וורדפרס (Wordpress) היא פלטפורמה חינמית (קוד פתוח). כל אחד יכול להשתמש בה ולהקים אתר במהירות ובקלות ואין צורך לשלם על זה. אך האם זה אומר שהקמת האתר היא בחינם? לא. שום דבר הוא לא בחינם, אך עדיין זוהי הפלטפורמה המשתלמת ביותר. העלות הראשונה היא העלות של חבילת האחסון והדומיין. אלו הן עלויות הרלוונטיות לכל אתר אינטרנט ללא תלות בפלטפורמה שבה משתמשים לצורך הקמתו. ברוב המקרים העלויות הללו הן די שוליות. דומיינים נמכרים בזול, אלא אם כן תרצו להשקיע בדומיין מיוחד שמישהו כבר מחזיק בבעלותו ומציע אותו במחיר גבוה. אך שוב פעם זוהי עלות שאינה קשורה לעלות פיתוח האתר וסוג הפלטפורמה שבה אתם משתמשים. לגבי חבילות האחסון, קיימות חבילות אחסון ברמות שונות ובהתאם לכך גם המחירים.

כמו כן קיימות חברות רבות העוסקות בתחום והתחרות גדולה. לא נרחיב על חבילת האחסון, זוהי קצת סטייה מהנושא. אך כדאי להיות מודעים שלחבילת האחסון ישנה השפעה על מהירות האתר וקידומו. לכן כדאי להתייעץ עם אנשים הבקיאים בהיבטים הטכניים של הנושא לצורך בחירת החבילה המתאימה. העלות השנייה היא העלות של התוספים והתבניות שבהן תשתמשו באתר. זוהי עלות אופציונלית. הפלטפורמה מציעה אינספור תוספים חינמיים ותבניות חינמיות בהן תוכלו להשתמש ולהשיג תוצאות טובות. אך על מנת ליהנות מתכונות נוספות, ייחודיות ויכולות חזקות, יתכן כי תרצו להשקיע ברכישת תוספים שונים.

העלות השלישית היא עלות בניית האתר. הפלטפורמה היא מאוד אינטואיטיבית וכל אחד יכול להקים אתר בעצמו מבלי לשלם לבוני אתרים. אך מצד שני כאשר אנו מדברים על אתר עסקי ישנו יתרון ברור לחברה לבניית אתרי וורדפרס לעסקים. דבר ראשון אתם חוסכים לכם את הזמן של ההתעסקות ואתם יכולים להיות עסוקים בניהול העסק. ניהול עסק הוא דבר מורכב וזה לא סביר שתשקיעו את כל זמנכם בהקמת אתר. אך מומחים לבניית אתרים וורדפרס מביאים לכם ידע מקצועי רב בתחום בניית אתרים ומדיה דיגיטלית.

בזכותם תוכלו ליהנות מאתר מקצועי, גם מבחינת המראה וגם מבחינת הביצועים. למשל אתרים חובבניים יכולים להיראות טוב, אך להשיג ציונים נמוכים מאוד מבחינת מנועי החיפוש. מפתחי אתרים מקצועיים יודעים כיצד לעשות זאת נכון ולהביא לכם את התוצאות הטובות ביותר. בדרך כלל ההשקעה בבניית האתר היא ההשקעה הגדולה ביותר. אך כאשר אנו מדברים על בניית אתרים וורדפרס, זוהי האלטרנטיבה הזולה ביותר. וורדפרס מעניק לכם פלטפורמה בסיסית המאפשרת למפתחי האתרים להקים את האתר בקלות ובמהירות ולכן הדבר חוסך בעלויות.

הדעה הרווחת בשוק הנה תמיד לפנות לבעל מקצוע "עם תעודות" אשר יבצע בעבורכם את העבודה בצורה מקצועית. יחד עם זאת, אם הגורם המקצועי יכול לבצע זאת אין שום סיבה שגם אתם לא תלמדו להיות מקצועיים כמותו. ניתן ללמוד את וורדפרס בצורה עצמאית לחלוטין, אני עשיתי זאת בעצמי והתוצאות מעולות.

אתרי וורדפרס קלים לקידום

קידום אתר וורדפרס במנועי חיפוש הוא דבר חשוב מאוד. לגוגל לא ממש אכפת באיזו פלטפורמה השתמשתם לצורך בניית האתר. לגוגל יש את המטרות שלה. גוגל רוצה לספק לגולשים חווית גלישה איכותית ומנוע חיפוש יעיל ואמין. לצורך כך היא משתמשת באלוגריתם המדרג את האתרים ושולט על תוצאות החיפוש. האלוגריתם מציג לכל גולש תוצאות חיפוש הרלוונטיות למאפייני החיפוש ונחשבות לאיכותיות. למשל גוגל לא ירצה לשלוח את גולשיו לאתרים שיש בהם בעיות אבטחה, או אתרים שזוחלים באטיות. גוגל קובעת סטנדרטים לפיהם היא מדרגת את האתרים, וגם זקוקה לשיתוף פעולה מצד האתרים. כלומר על האתרים להיות בנויים בצורה המאפשרת לרובוטים של מנוע החיפוש לנתח את האתר ולסווג אותו.

למשל באמצעות מפת XML. השאלה אם זה אתר וורדפרס או לא וורדפרס אינה מעניינת את מנוע החיפוש. גוגל רוצה אתר המותאם לצורך הפעולה של מנועי החיפוש, ואתר איכותי אותו תוכל להציג לגולשים המשתמשים בשירותיה. בניית אתרים וורדפרס עונה באופן טבעי ומובנה על הדרישות של גוגל. עבור גוגל קל מאוד לקרוא את האתר ולהכניס אותו לאינדקסים שלה. וכמו כן הוא מציג תכונות אשר חשובות לגוגל ובזכותן האתר יכול לזכות לדירוג גבוה.

למשל אחת התכונות החשובות לגוגל היא ההתאמה למדיות שונות, ובעיקר התאמה לסלולר. היום אנו כמעט ולא נתקלים בבעיה הזו, אך בוודאי אתם זוכרים שלפני כעשור גלישה באתרים רבים הייתה ממש בלתי אפשרית מהסלולר. האתר לא התאים לתצוגת המסך של האתר. על מנת למנוע את הבעיה הזו גוגל שמה דגש על הרספונסיביות. כלומר להציג לגולשיה אתרים המותאמים לצורך הגלישה הסלולרית ואינם פוגעים בחוויה ובנוחות השימוש. בעבר מפתחי האתרים נאלצו להשקיע משאבים רבים על מנת לענות על הצרכים הללו. בפועל מפתחי האתרים נאלצו לעשות עבודה כפולה - לפתח גם אתר עבור הסלולר וגם אתר עבור המחשב. ורק השחקנים הגדולים יכלו להרשות לעצמם את ההשקעה הכפולה.

בניית אתרים וורדפרס פותרת את הבעיה הזו. כל אתר שתקימו באינטרנט יראה במיטבו בכל מדית גלישה. וורדפרס מעניקה לכם את התכונה הזו ללא צורך בשום הגדרות מיוחדות או השקעת מאמצים. זה פשוט נעשה באופן אוטומטי וזהו יתרון גדול מאוד בתחום קידום האתרים.

יתרון נוסף הוא המהירות של אתרי וורדפרס. מהירות היא פקטור חשוב בקידום האתרים ויש לה השפעה גדולה על הדירוג של גוגל. המבנה של וורדפרס מעניק לכם אתר הפועל במהירות וזוכה לדירוגים טובים בגוגל. איננו אומרים שלא ניתן להקים אתרים מהירים בצורות אחרות, אך הדבר דורש יותר עבודה ויותר מקצועיות.

כלים לקידום אתרים

לא רק שהתכונות הבסיסיות של וורדפרס מאפשרות לכם לקדם את האתר בקלות, הפלטפורמה גם מעניקה לכם כלים שונים המשפרים את יכולות הקידום והקלות שבה ניתן לעשות זאת. אנו מדברים גם על כלים מובנים בפלטפורמה וגם על תוספים שונים אותם ניתן להתקין וליהנות מיכולות SEO משופרות. למשל באמצעות הפלטפורמה ניתן לערוך בקלות את שמות ה URL ותיאורי המטה על מנת לעשות אופטימיזציה לאתר ולשפר את תוצאות ה SEO.

אך בנוסף ניתן להתקין תוספים שונים אשר יעזרו לכם לנהל את קידום האתר בצורה טובה יותר. למשל ישנם תוספים כמו YOAST אשר יכולים לעזור לכם לערוך את התוכן שאתם מוסיפים לאתר. בעזרת תוספים אלו תוכלו להקפיד על יחס מילות מפתח נכון, שימוש בכותרות וכל הפרקטיקות החשובות לצורך קידום אתרים מוצלח. היתרון של תוספים אלו הוא שאין צורך בידע רב. בוורדפרס תוכלו גם לקבל את דוחות גוגל אנליטיקס בממשק הניהול של האתר. עוד היטב של קידום האתר הוא השימוש במדיה החברתית. ממשק וורדפרס מאפשר לכם להוסיף בקלות כפתורי שיתוף ולמנף את יכולות הקידום גם לרשתות החברתיות.

ניהול שוטף קל ונוח

בניית אתרים וורדפרס מאפשרת לכם ליהנות מממשק ניהול קל ונוח שאינו דורש רמה גבוהה של מומחיות. בתור בעלי אתרים אתם נזקקים לעדכן את האתר באופן קבוע. חנות למכירת מוצרי אופנה תמיד תרצה להכניס מוצרים חדשים עם תמונות לאתר. סוכנות הביטוח תרצה לספק לגולשים מידע על פוליסות חדשות. בלוג בנושא אקטואליה תמיד ירצה לעדכן בכתבות חדשות על ענייני היום וכו‘. במצבים אלו אינכם יכולים להרשות לעצמכם להיות תלויים במפתחים ובוני אתרים על מנת לעדכן תוכן. כאשר יש להוסיף מוצר חדש לאתר אתם רוצים לעשות זאת באופן מיידי. לא תרצו לחכות לבוני האתר שיעשו זאת עבורכם; זה גם יעלה כסף וגם יעכב אתכם.

בניית אתרים וורדפרס מאפשרת לכם ליהנות מעצמאות. אתם יכולים להוסיף ולעדכן בקלי קלות, ממש כמו עריכת מסמך וורד. אין צורך להיות מומחים גדולים, זה יכול להיעשות על ידי עובדי העסק גם אם אינם מומחים גדולים לאתרי אינטרנט. זהו יתרון חשוב מאוד של הפלטפורמה. ישנן פעולות תחזוקה שונות שגם אותן צריך לבצע, כמו למשל גיבוי האתר ומתן פתרון לבעיות אבטחה. באמצעות שימוש בוורדפרס ניתן לבצע את כל אלו בקלי קלות. גיבוי האתר יכול להיעשות בלחיצת כפתור.

המערכת כל הזמן מתעדכנת ואתם תמיד זוכים להגנה כנגד פריצות אבטחה שמתגלות. הוצאות אבטחת סייבר יכולות להיות הוצאות גדולות מאוד עבור העסק. אך בזכות וורדפרס אתם יכולים ליהנות מרמת אבטחה גבוהה וללא עלויות נוספות.

פתרון מהיר לקידום האתר

עולם העסקים אינו נח לרגע. מי שמתמהמה ולא נוקט בפעולות עשוי להישאר מאחור בתחרות. זהו אינו מצב חריג שבו עסק נדרש להקים אתר במהירות. במקרים רבים עסקים מחזיקים יותר מאתר אינטרנט אחד. למשל אם החלטתם להקדים השקת מוצר בגלל הנסיבות והאירועים המתרחשים בשוק, ותרצו עבורו אתר אינטרנט. בזכות וורדפרס תוכלו להקים את האתר במהירות. אין צורך בתהליך פיתוח ארוך ומסובך, הוורדפרס חוסך בזמן הפיתוח.

תכונות נוספות

עד עכשיו דיברנו על התמונה הגדולה והיתרונות של בניית אתרים וורדפרס. אך חשוב לדעת שישנם עוד פרטים רבים ההופכים את הפלטפורמה לפתרון מעולה עבור עסקים. להלן עוד כמה מהתכונות שכדאי להיות מודעים אליהן:

תמיכה מלאה בעברית

האינטרנט ברובו בנוי עבור שפות הנכתבות משמאל לימין. הפרט הזה הוא אינו פרט שולי, הוא יוצר בעיות רבות עבור מפתחי אתרים בהם עימוד האתר הוא מימין לשמאל. במקרים רבים ישנן בעיות של התאמה הפוגעות בנראות האתר ובחוויית המשתמש. מהבחינה הזו פלטפורמת וורדפרס מותאמת לשפה העברית בצורה המושלמת.

וורדפרס אינה כובלת את העסק

פלטפורמות שונות מגבילות את העסק וכובלות אותו אל חברת בניית האתרים או ספק השירות. הן יכולות לתת לכם תוצאות טובות מבחינת האתר, אך אין לכם את החופש להעביר את האתר למקום אחר. הפלטפורמות הללו בדרך כלל דורשות דמי שימוש חודשיים/שנתיים גבוהים מאוד והן מודעות לכך שהמעבר למקום אחר הוא בעייתי. זה בעצם ידרוש מכם לפתח את האתר מחדש. מבחינת וורדפרס יש לכם חופש רב. תמיד תוכלו לקחת את האתר ולהעביר אותו לאחסון במקום אחר. אינכם כבולים למפתחי האתר, הפלטפורמה מוכרת לכל מפתח אתרים וכולם יוכלו לעבוד אתה.

מבחר אדיר של הרחבות ותוספים

וורדפרס מבוססת על תוספים והרחבות. יש בה תבניות הנותנות את המסגרת הכללית של עיצוב האתר. יש בה אינספור תוספים המוסיפים פונקציות שונות לאתר ולאופן ניהולו. המבחר האדיר של התוספת הוא יתרון גדול מאוד. יש לציין גם שרבות מהתוספות הן חינמיות. כך אתם יכולים להוסיף פונקציות לאתר בקלות, ללא צורך בהליך פיתוח מורכב. ניתן למצוא פתרון לכל צורך. דוגמה לתוספים יכולה להיות תוספי נגישות לאתר, דבר הנדרש על פי החוק בישראל (לגבי אתרים מסוימים). בעזרת וורדפרס ניתן לפתור את בעיות הנגישות של האתר ללא קושי וללא עלויות.

בהתחשב ביתרונות הרבים של בניית אתרים וורדפרס, אין זה מפתיע מדוע רבים בוחרים בפלטפורמה זו לצורך בניית האתר. קרוב לארבעים אחוז מאתרי האינטרנט עושים שימוש בפלטפורמה זו.

וורדפרס נותנת מענה למגוון סוגים של עסקים וכל אחד יכול לזכות בפתרון ייחודי המבטיח לו נראות שונה, התאמה לאופי המיתוגי של העסק ואתר בעל הפונקציות הרלוונטיות עבור העסק. מחנות הפרחים, המסעדה ועד משרד עורכי הדין וחברת ההיטק, כולם יכולים למצוא פתרון העונה על כל הצרכים שלהם בפלטפורמה זו.

למי פונים לצורך הקמת אתר וורדפרס

בניית אתרים וורדפרס נחשבת לדבר פשוט, אך אין זה אומר שתרצו לוותר על המקצועיות. לצרוך בניית אתר וורדפרס מומלץ לפנות לחברה העוסקת בתחום. מכיוון שההליך נחשב לפשוט, תוכלו למצוא אנשים רבים המציעים את השירות ועבורם זהו פתרון המאפשר להם לעשות כסף קל. אך בפועל אין להם את הכלים הדרושים על מנת לבנות אתר אינטרנט מקצועי. אין להם ישע של ממש על שיווק דיגיטלי, אין להם הבנה בחוויית משתמש, אם אינם שולטים בעיצוב וגם מבחינה טכנית הם בעיקר משתמשים בתבניות מוכנות עם יכולות קסטומיזציה מוגבלות.

אם תרצו אתר אינטרנט מקצועי המשדר מקצועיות וקולע למטרה, עליכם לעשות זאת באמצעות חברה מקצועית לבניית אתרי אינטרנט. החלק הטכני הוא החלק הקל יחסית, אך שם תמצאו אנשים המבינים בשיווק דיגיטלי, עיצוב וטכנולוגיות אינטרנט. הם משלבים את כל תחומי הידע על מנת לבנות עבורכם אתר מנצח. כאשר פונים למפתחי אתרים מקצועיים תוכלו לראות שתהליך בניית אתרים וורדפרס מתבצע בהליך מסודר הכולל אפיון של האתר, עיצוב ולבסוף פיתוח.

תהליך אפיון האתר הוא אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוח האתר. ובאופן אירוני רבים המציעים שירותים אלו פשוט מדלגים על אפיון האתר. לא ניתן לבנות אתר מוצלח ללא אפיון. חשוב להבין מהי המטרה של האתר. מי הם הלקוחות של האתר. מה הם השירותים שהחברה מציעה. מהו הענף בו החברה פועלת. מהן הפעולות שניתן לבצע באתר. באיזו שפה שיווקית האתר ידבר. מה מבדל את החברה מהמתחרים… אלו הן שאלות שאינן מגיעות מהתחום הטכני. אלו הן שאלות הקשורות לשיווק וחייבים לשאול אותן. השאלות הללו מראות על המקצועיות של בוני האתרים.

לאחר שיש אפיון ברור של האתר ניתן להתחיל לעצב אותו. ניתן להחליט איך הוא יראה, מה הם הצבעים שבהם ישתמשו וכל הפרטים שנועדו לבטא את האפיון שנעשה. מקובל גם להציג ללקוח את הרעיון העיצובי לפני שממשיכים לפיתוח עצמו. פיתוח אתרים חובבני עושה שימוש בעיקר בתבניות מוכנות. אין שום דבר רע בתבניות המוכנות, הן בהחלט נראות מעולה. אך הבעיה היא שהתבניות המוכנות, בעיקר אלו החינמיות, נמצאות בשימוש על ידי אתרים רבים והדבר פוגע בייחודיות שלכם.

אתם רוצים להבדיל את העסק שלכם מהמתחרים ולכן חשוב לקחת בחשבון את הפרטים הללו. אין לפסול שימוש בתבניות מוכנות, אך מפתחים מקצועיים יודעים לשלב בהן גם כתיבת שורות קוד ולהביא את הקסטומיזציה צעד אחד קדימה. יש צורך בקסטומיזציה לא רק מבחינת הנראות של האתר, אלא גם מבחינת הפעולות שניתן לבצע בו. אתם לא יכולים להתפשר על הדרישות שלכם מהאתר רק בגלל שזה לא מתאים לתבנית.

לסיכום

בניית אתרים וורדפרס מעניקה פתרון טוב ויעיל. היא מסייעת לעסקים למקסם את התוצאות ויחד עם זאת לחסוך בתקציב הפיתוח והניהול השוטף. לא רק שבאמצעות הפלטפורמה תוכלו ליהנות מיתרונות בתחום קידום האתרים, גם החיסכון בתקציב הפיתוח יאפשר לכם להשקיע יותר בקידום האתר. על מנת ליהנות מתוצאות טובות, חשוב שתקפידו לבחור בפקידה את החברה לבניית האתר. אם תבחרו בחסרי ניסיון אתם עשויים להתאכזב מהתוצאות. רק אל תאשימו את הפלטפורמה.