משכנתא לפושטי רגל

במידה ואתם פושטי רגל לשעבר והצלחתם לייצר לעצמכם רקורד פיננסי חיובי תוכלו, באמצעות אחד מיועצי המשכנתאות שלנו - לקבל משכנתא לדירה משלכם בישראל


איך יכול להיות שאתה עובד מאד קשה, מצליח במה שאתה עושה ועדיין הבנקים לא מוכנים לאשר לך משכנתא בגלל שפעם היתה לך פשיטת רגל? שמי מרטין, יש לי רקורד ארוך עם הבנקים למשכנתאות, עבדתי בחלק לא מבוטל מהם. לאחר שנים של נסיון בתוך המערכת הבנקאית רציתי להעביר את זה לאזרחים בכדי שידעו שלאחר פשיטת רגל השמיים לא נפלו.

באפשרותי להשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל. אני עושה את זה כבר 15 שנה ואני עוסק אך ורק בנושא הספציפי הזה. הרבה מאד אנשים שהם מוכשרים כמו שדים, בכלל טעות כזאת או אחרת נקלעו לפשיטת רגל, כאשר הם יצאו ממנה הם עלו למעלה והצליחו יותר ממה שהם הצליחו אי פעם לדמיין.

עכשיו, הם מבקשים לקנות בית, באים לבנק שלהם לבקש משכנתא ומגלים שהבנק זוכר שהיתה להם פשיטת רגל גם אם עברו מאז 15 שנה. לכן, אין שום סיכוי לקבל משכנתא מבנק שהיתה לך בו הלוואה בעבר – לפני פשיטת הרגל.

האמת היא, שגם בנקים אחרים, אלה שלא היה לך אתם שום דבר יודעים היטב שהיתה לך פשיטת רגל ולא ירצו לתת לך שום משכנתא. ההמלצה שלי במצב הזה הוא בטח לא לפנות לבד לבנקים, כי, ברגע שאתה מקבל בו סירוב אתה "נשרף" ולא תוכל לבקש שוב משכנתא. אם עברת פשיטת רגל, קח לך מומחה משכנתא לפושטי רגל. אני אדאג להגיע לבנק שלך, אני עושה את כל מה שצריך, הפעם הראשונה והיחידה שאתה תראה את הבנק הזה זה כשתבוא לחתום על ההלוואה.

לא רק שזה מגדיל את הסיכוי לקבל משכנתא בפועל, אפילו יש אחריות, לא קיבלת – לא שילמת. התקשרו אלינו עוד היום וכבר נתחיל יחד לתכנן כיצד אנו מאפשרים לכם להגשים את החלום לבית.

משכנתא לפושטי רגל - מה זה BDI (ביזנס דאטה ישראל לשעבר)

הנושא שלנו היום איך נראה BDI של אדם שעבר פשיטת רגל. אני מטפל במשכנתאות של אנשים שעברו פשיטת רגל. אני עובד בזה כבר הרבה מאד שנים ובעבר עבדתי 15 שנה בבנקים למשכנתאות. השאלה הראשונה שאולי נתחיל ממנה זה מה זה BDI?

זהו דוח שמנפיק אותו בנק ישראל שלמעשה אומר הבנאדם הזה בשלוש שנים האחרונות היה לו זה וזה. הוא נותן תמונה מוחלטת של כל מה שהיה לאדם מבחינה פיננסית בשלושת השנים האחרונות;

אדם שעבר פשיטת רגל יש כמה בעיות מהותיות בדוח BDI שלו. הדבר הראשון, הרבה מאד פעמים קורה שבנאדם שעבר כבר פשיטת רגל, לדוגמה היה לו חוב בבנק X, הוא קיבל הפטר ומבחינתו הסיפור הזה נגמר. אך, הבנקים שהחוב היה כלפיהם "שוכחים" למחוק את החוב הזה מדוח ה BDI של אותו האדם וכך יוצא שלאותו אדם עדיין יש חוב כאילו פתוח באחד הבנקים – לנצח. אם לא תעשו פעולה פיסית כדי לסגור את התיק הזה החוב הזה לעולם לא ייסגר.

משכנתא לפושטי רגל - דירוג אשראי

דבר שני, אנשים שעוברים פשיטת רגל יש להם בעיה שהם נוטים להישאר מתחת לפני השטח. כלומר, לא מנהלים חשבון בנק בכלל, או מפקידים את המשכורת אצל האשה/אמא/חבר או מושכים אותה במזומן.

דבר זה יוצר מצב שכשבודקים את דוח ה BDI של אותו אדם אין בו שום פעילות, כלומר, אין במערכות הבנקאיות כל מידע על כסף נכנס/יוצא של אותו אדם. עצם כך, דירוג האשראי שלו נמוך, וכשדירוג האשראי נמוך לא מקבלים הלוואות.

למה זה בעייתי כל כך אתם שואלים?

כי כאשר רוצים לבקש משכנתא אחרי פשיטת רגל הבנק שאנו מבקשים ממנו את המשכנתא רוצה לבדוק את הדוח ולהבין איך אתה מתנהל מאז שסיימת את פשיטת הרגל. אך, אם אין לך שום פעילות אז אין על סמך מה להעריך אותך. לכן, עברתם פשיטת רגל, הכל טוב. דבר ראשון, שישה חודשים אחרי פשיטת רגל להזמין דוח BDI כדי לראות שאין משהו שלא נמחק.

דבר שני, לפתוח חשבון בנק, לא משנה איפה, גם בבנק הדואר זה בסדר, זה לא חשוב היכן. העיקר שיהיה חשבון מסודר עם משכורת, הוראות קבע, כרטיס דיירקט. זה מאד חשוב שיהיה לכם רקורד פיננסי כלשהו.

לסיכום

זה בדיוק מה שאני עושה, דברו אתי, אני אשמח לכוון, לייעץ, לעזור ולהדריך. דברו אתי ואני עומד פה לשירותכם בכל זמן, בכל שעה ואני אעשה את כל מה שאני יודע בכדי לעזור. לפתרונות יצירתיים עבור משכנתא למסורבים פנו אלינו.