שליחת וואטסאפ לרשימת תפוצה

הפצת הודעות וואטסאפ לרשימת תפוצה מעולם לא היתה קלה יותר. באמצעות ליין התוכנות שלנו לאנדרואיד ולמחשב האישי תוכלו להפיץ עד אלפי הודעות בשעה לנמענים שלכם. בוט חזק היודע גם לענות להודעות הנכנסות והכל לפי כללים מוגדרים שעליכם להגדיר פעם אחת בלבד. אל דאגה, נשלח לכם סרטונים המלמדים על כל התהליך.

שליחת וואטסאפ לרשימת תפוצה   |   21.05.2020

שליחת וואטסאפ לרשימת תפוצה אפשרית עם ליין התוכנות למחשב ולאנדרואיד שלנו. רציתי לשתף אתכם בפניית לקוח שמבקש לשלוח הודעות ל 5,000 לקוחותיו בכדי לעדכנם מעת לעת על מבצעים וכו'.

יש לוואטסאפ מנגנוני הגנה, כאשר המנגנון ההגנה העיקרי זה אנשים שלא כתבו לך קודם בוואטסאפ, או לא שמרו את המספר שלך ואז מתחת להודעה שהם יקבלו ממך יהיה להם אפשרות ללחוץ על דווח.

אם כמה לוחצים על דווח יכול לגרום לחסימת חשבון הוואטסאפ שלך. בשליחה הראשונה שאתה תעשה אנחנו נעשה באופן חכם שימזער לך את הסיכון לחסימה.

איך נעשה זאת? אנו נשלח הודעה שהיא טיזר קטן שמעורר תגובה וברגע שקיבלת תגובה הם יקבלו את המידע היותר רלוונטי ואז לא יהיה להם דווח מתחת להודעה ואם שמת קישור בהודעה הוא יהיה לחיץ.

אלה מנגנוני הגנה של וואטסאפ שצריכים להתגבר עליהם. איך נעשה את זה?

שליחת וואטסאפ לרשימת תפוצה - מה זה עושה

יש לנו את התוכנה, תוכנת הדגל שקוראים לה בלאסטר אולטימייט שיש לה שני דברים, אחד היכולת לטעון רשימת אנשים באקסל ולשלוח להם הודעה וקבצים, וגם לתזמן מסרים. ויש שם גם צ'אט בוט שיודע להגיב אופן אוטומטי, בצורה חכמה מאד, לכל מי שפונה אליך או חוזר אליך.

הוא יודע להגיב בטקסט, קבצים, סדרת מסרים, הסרה אוטומטית, התראות לנציגים שלך וגם חיבור לזאפייר, לאוטומציות, לדברים שכבר מחוץ לגבולות הוואטסאפ. מה שאנחנו נעשה זה נשלח להם, אתה, הלקוח, אני אעזור לך, אתה תשלח להם הודעה שאומרת ככה: היי דני, כאן (שמך) מחברת (שם העסק) יש לך דקה? ואנו מחכים לתגובה.

פנית אליו בשמו, הסברת לו מי אתה, הוא מכיר אותך, הוא לקוח, שאלת אותו אם יש לך דקה אז הוא יגיב, הוא יכתוב ברוב המקרים משהו כמו בטח, כן, ברור, בוודאי, כמובן, בהחלט.

ואז, הוא יקבל את ההודעה הבאה:

רציתי לספר לך שזה עדיין הטלפון שלנו ועל אף שסוכן המכירות שלנו שהיה אתך בקשר כבר עזב את החברה ונאחל לו הצלחה בהמשך הדרך, אנו כאן לשירותך במידה ותצטרך וכו'. ומעת לעת אפילו נעדכן אותך בדברים חשובים בוואטסאפ ונא שמור מספר טלפון זה באנשי הקשר שלך בטלפון.

זה עובד יפה, זה עבד בדברים שהם פחות מחוברים כמו שאלה לקוחות שלך שמכירים אותך ויודעים. זה עבד עם קמפיינים של הד סטארט ומימון המונים ללקוחות שהיו פעם באיזה מסעדה.

זה עבד נהדר וזה עובד מעולה לכל עסק. זו הדרך הנכונה לעשות את זה גם בכדי לבטח את עצמך עם אלה שלא שמרו את המספר שלך, כי יש בטוח ביניהם כאלה שלא שמרו והם לא יודעים על מה מדובר, הם חושבים פרסומת לוחצים על דווח, זה יכול לחסום לך את הטלפון, אנחנו לא רוצים שזה יקרה. לכן אני יותר אתך פה גישה טכנית אסטרטגית למזעור התופעה.

שליחת וואטסאפ לרשימת תפוצה - שאלות נפוצות

אפשר לשלוח את ההודעות במכה אחת?

אם יש לך חשבון וואטסאפ, מספר הטלפון שממנו אתה שולח את ההודעה, כזה עם היסטוריית של אנשים שקיבלו ממנו הודעות בעבר, זה מעולה, שגר ושכח. ההודעה הראשונה תעוף לכולם, לאלפיים איש בכחצי שעה, ואחר כך הצ'אט בוט ייתן לכולם את התגובות לכל מי שענה לך.

יש לי עוד שאלה:

יש לי עובדים שיש להם טלפון נייד והם בקשר עם לקוחות. האם יש איזשהי דרך שאני יכול לעשות על זה גיבוי? יש אפשרות שאני אראה בדסקטופ מה שקורה אצלהם בטלפון? בצורה חוקית כמובן, הם מודעים לעניין.

אתה לא יכול בצורה הזו. יש לנו אפליקציה שאתה יכול לסרוק את הטלפון שלו אליך ואז לראות מה קורה אצלו בוואטסאפ. אתה עדיין לא יכול להוציא רשימות תפוצה וכו'. מה שאתה כן יכול לעשות זה פשוט לבקש, אתה יכול להגיד לו הנה אפליקציה לייצוא אנשי הקשר מהטלפון שלך לאקסל, תתקין אותו בבקשה ובוא נייצא את הלקוחות שלך שיהיה לנו לגיבוי בכל מקרה, אם ייעלם לך הטלפון, ייגנב, יימחק, לא יודע מה, יהיה לנו גיבוי.

ואז אתה עושה את זה עם עובדים שהם אתך בטוב וביום שעובד אתך כבר לא בטוב לא נורא, אתה כבר מגובה. יש לנו אפליקציה שקוראים לה אקספורט, היא חינמית, היא לאנדרואיד, ואתה יכול להתקין אותה, לבקש אצל העובד שיתקין אותה, שיעבור, יבחר ויסמן את הלקוחות, ייצא את הרשימה לאקסל תשלח לך בג'ימייל, זה יעשה את זה אוטומטית, ויהיה לך מכל עובד את הרשימה שלו. זו הדרך היחידה והאתית, החוקית והבריאה.