צ'אט בוט לעסקים

צ'אט בוט מושלם לעסקים; רוצים לדוור כמו הגדולים? החלטתם להעביר את שירות הלקוחות לאוטומציה? הבוט שלנו יודע לעשות כל כך הרבה והוא הולך להדהים גם אתכם. עם מערכת כללים מגוונים, שליחה וקבלה של הודעות יחד עם מענה לכל שאלה של הלקוחות - תוכלו להזניק את העסק שלכם קדימה.

וואטסאפ בוט   |   02.04.2020

צ'אט בוט לוואטסאפ לעסקים באמצעות וואטסאפ ווב תאפשר לעסק שלך לדוור ולשווק כמו הגדולים. יש לנו שתי תוכנות שמכילות צ'אט בוט לוואטסאפ; הראשונה היא בלאסטר, בתוכנה זו אתם סורקים כל טלפון שתרצו רוצה עם וואטסאפ וב והוא יתפקד כצ'אט בוט.

השניה היא תוכנת וי פון אשר מתקינה על המחשב מכשירי טלפון וירטואליים שעליהם מתקינים וואטסאפ, תוכנה וירטואלית אשר מתקינים עליה וואטסאפ וגם עליה יש צ'אט בוט. מה שהצ'אט בוט יודע לעשות הוא להגיב לכל מי שפונה אליו לפי מערכת כללים מגוונים.

לדוגמה: לקוח כותב משפט שמכיל מלים שהגדרתי או מלה או מלים מדוייקות שהגדרתי, ועוד דברים יותר מתוחכמים כמו חוקי או וגם, כלומר אם הכלל המלים או זה או זה או זה וגם זה אז הצ'אט בוט יגיב לכל מיני כאלה.

הצ'אט בוט שלנו יודע להגיב במבחר דרכים;

  • טקסט.
  • קבצים; קול, תמונה, מסמך וכו'.
  • סדרת מסרים.

לדוגמה, כתבת לו טיפים ואז תקבל מסר עכשיו, מסר עכשיו, מחרתיים חוברת, כעבור שלושה ימים הקלטה וכו'. יש אפשרות לעשות הסרה שמישהו כותב את מלות ההסרה שהגדרתי וכותב הסר אותי ובאותו הרגע הבוט מודיע לו ביי ביי ומוריד אותו.

יש אפשרות לפונקציה מאד חכמה שפיתחנו, מה שנקרא הודעות צד ג'. זאת אומרת שאני מגדיר שאם מישהו פנה לבוט עם מלים מסויימות אז הבוט יכול להגיב לו אבל הבוט גם שולח הודעות למספרי טלפון נוספים שאני הגדרתי לו עם פרטי זה שכתב לבוט, עם הטלפון שלו ועם הוואטסאפ שלו – לחיץ.

לדוגמה:

מישהו מדבר עם הבוט וכעבור חמש דקות שואל אותו במידה ואתה רוצה לדבר עם נציג טכני אז כתוב נציג, ברגע שהוא כותב נציג אז הוא מקבל הודעה הנציג יחזור אליך והבוט שולח הודעה לנציג/ים שהגדרתי לכלל זה, לטלפון האישי שלהם, עם פרטי הלקוח, עם טלפון לחיץ, עם וואטסאפ לחיץ, עם התוכן שהוא כתב ועם הוראות מה צריך לעשות אתו – הנחיות הבוס.

בוט לוואטסאפ ביזנס - כללים ותתי כללים

אם אני כותב לדוגמה שאלה שהתשובה עליה היא כן או לא ושאלה אחרת שגם התשובה עליה גם יכולה להיות כן או לא אז הבוט ידע להבדיל בין הכן ולא של שאלה א' לבין אלה של שאלה ב'. כשאני מייחס את הכללים כן ולא לתתי כללים של שאלה ראשונה ותתי כללים אחרים של השאלה השניה.

הוספנו לבוט גם את היכולת לשאול אותך שאלה ואת התשובה שענית הוא שומר כנתון לשימוש עתידי. לדוגמה הוא שואל אותך איך קוראים לך, אתה אומר לו משה, אז הוא אומר לך משה, נעים מאד להכיר, מאיפה אתה בארץ? אתה אומר לו מחיפה, אז הוא אומר לך משה, חיפה היא באמת עיר יפה. כאשר את השם משה וחיפה הוא ממלא את המשתנים האלה במה שאתה הזנת קודם.

שומר את הנתונים האלה לכל רגע אחר שאתה תכתוב לבוט ואם אני, כתבתי לו שיגיב בשם שלך או בנתונים הוא יכתוב אותם. ניתן גם לטעון את הנתונים האלה מבעוד מועד, לדוגמה:

כל לקוחות התכונה שלי אני יכול לטעון אותם ואז בכל כרגע נתון שאחד מהלקוחות יכתוב לתוכנה לבוט אז הבוט יגיד לו משה שלום וכו' ויענה לו,

ממש הפתעה מה שנקרא.

בצורה הזאתי של תתי כללים ושימוש בנתונים אפשר לגרום ללקוח להרגיש שהוא מקבל מענה מנציג כאשר בפועל הבוט מנהל את הכל. כלי חשוב מאד בטיפול עם לקוחות, אנשים מופתעים מקבלת מענה אנושי בכזו מהירות.

בוט לוואטסאפ ביזנס

תכל'ס מה שאפשר לעשות עם זה השמיים הם הגבול. הוספנו לבוט גם את הנושא של זאפייר, הבוט מתחבר ל API של זאפייר והוא יודע שאם יש הודעות שמתקבלות לבוט או הודעות שיוצאות מהבוט ניתן לעשות עם זה אוטומציות מפה עד הודעה חדשה באמצעות זאפייר.

לדוגמה:

שכל תכתובות הבוט, גם הודעות נכנסות על ידי הלקוחות וגם הודעות יוצאות על ידי הבוט – נשמרות ב Google Sheets Online כך שאם אני איש פרסום שעושה קמפיין ללקוח, הלקוח יכול לראות אונליין בזמן אמת באופן מסודר את כל התכתובות, מי כתב, מי ענה, מי השיב, הכל כולל הכל.

אני יכול לשאול בבוט שאלה כמו מה המייל שלך ואתה כותב לי את האימייל ואז, בתוך שניה, אתה מקבל הצעת מחיר מ Gmail בגלל שקבעת כלל מייל בתוכנה. אפשר לעשות עם זה המון המון המון דברים שוואלה אני אפילו בעצמי לא חשבתי על אחד אחוז מהם. את שני הדברים האלה יש בשני הבוטים וזה הופך את האוטומציה בוואטסאפ למשהו ברמה אחרת לחלוטין.