מועדון אסקייפ אמסטרדם כרטיסי כניסה משולב ל Icebar עם שלושה משקאות כלולים

ה-Icebar מורכב מ-2 חדרים, אחד בר סטנדרטי ואחד עשוי כולו מקרח. בואו לחוות את סצינת המועדונים והמסיבות של אמסטרדם עם כרטיס משולב ל-Icebar ו-Escape Club. קבלו בכניסה מעיל וכפפות וגם שלושה אסימונים המקנים לכם שלוש כוסות שתיה חינם. את השתיה מגישים פה בגביעי קרח.

חיי לילה באמסטרדם   |   Escape club Amsterdam, Icebar Amsterdam   |   05.09.2022

ה-Amsterdam Icebar ממוקם על האמסטל. Club Escape ממוקם בכתובת Rembrandtplein 11. אנא הגיעו בכל עת לאחר השעה 23:00 ולפחות שעה אחת לפני סגירת המועדון.
מחיר: 120 שקלים לאדם
כולל כניסה לאסקייפ ולאייסבר עם שלושה משקאות ראשונים חינם
תנאי ביטול: החזר מלא במידה ותבטלו עד 24 שעות לפני ההגעה
ניתן לבצע הזמנה עתידית ולשלם אחר כך
הכרטיס תקף לכניסה אחת
הכניסה מגיל 18 ומעלה בלבד

 

מועדון אסקייפ אמסטרדם

באמסטרדם תוכלו למצוא הרבה מאד ברים אבל יש אחד יחיד ומיוחד, זהו האמסטרדם Icebar. מה מייחד את המקום הזה? כאן תהיו מוקפים בקרח מכל עבר, אין זה משנה מה מזג האוויר השורר בחוץ. הקירות, הפסלים ואפילו הזכוכית - הכללל עשוי מקרח קר וקפוא. אין עוד מקום כזה בכל הולנד. ה-ICEBAR זכה במקום הראשון בין הברים המיוחדים ביותר באמסטרדם. Amsterdam Icebar הוא יותר מסתם בר, זוהי חוויה שלעולם לא תשכחו. יש בונוס קטן שעושה את זה אפילו טוב יותר! שלושה משקאות חינם הכלולים במחיר הכניסה, מה שהופך אותו לתמורה מצוינת לכספכם.

Booking.com

עם ההגעה לבר תקבלו בכניסה שלושה אסימונים, אסימון זהב אחד ושניים כסף. ניתן להחליף את אסימון הזהב בבר הטרקלין 'המחומם' בקדמת ה-Amsterdam Icebar, ואת שני הכסופים ניתן להחליף בבר הקרח האמיתי מאחור. 

3 משקאות ראשונים כלולים במחיר

הכרטיס שלך באמסטרדם Icebar כולל שלושה משקאות חינם. כשתיכנסו לבר תקבלו שלושה אסימונים אותם תוכלו להחליף למשקאות בברים. האחד, אסימון מוזהב יכול לשמש בחלק הקדמי של הבר, בר הטרקלין 'החם'. בשני האחרים, אסימוני כסף, ניתן להשתמש בבר הקרח עצמו.

Icebar Amsterdam

הבר הקדמי של אמסטרדם Icebar, אליו נכנסים, נעים וחמים. כאן אתם יכולים להוציא את האסימון הראשון שלכם. יש הרבה אפשרויות לבחירה. בירה Heineken גדולה זמינה לכל אוהבי הבירה ויין לבן לכל שותי היין. או אם אתם רוצים ללכת על משהו יותר חגיגי, הברמן יכול להכין קוקטייל בשבילכם! תפריט הקוקטיילים מורכב מחמישה סוגים שונים של קוקטיילים. לא שכחנו את החבר'ה שלא שותים אלכוהול, עם שני המשקאות הקלים קוקטיילים בתוליים בתפריט.

משקה חזק ישאיר את הגוף שלכם חם. בכדי להתחמם תקבלו מעיל וכפפות לפני שתיכנסו לבר הקרח, אבל יש עוד דרכים מזה להתחמם כשאתם מוקפים בפסלי קרח. משקה חזק אחד יכול להועיל, שניים בהחלט יעשו את העבודה. המשקאות ב-icebar מוגשים כולם בכוסות עשויות קרח, כך שהכפפות יועילו כאן. תוכלו לבחור בבירה Xtracold Heineken, הבירה הזו מהמבשלה ההולנדית המפורסמת מוגשת קרה במיוחד, מה שרק יוסיף לחוויה. או שאתה יכול להחליט על זריקת משקאות חריפים, ב-Amsterdam Icebar יש מבחר מיוחד של וודקות בטעמים לבחירתך. אם אתה לא שותה אלכוהול, אז בבר הקרח יש מיץ תפוזים, עודף ויטמין D לא יכול להזיק בקור.

משקאות בבר הטרקלין הקדמי

זה המקום שבו אתה מתחיל את חווית האמסטרדם Icebar שלך. כאן תוכלו להחליף את אסימון הזהב שלכם במגוון משקאות. ואחרי שביקרתם בבר הקרח האמיתי תוכלו לחזור לכאן ליהנות ממשקאות נוספים אם תרצו. בבר זה, אנו מציעים מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים. נסו את הקוקטייל המפורסם שלנו 'אמסטרדמן' למשל, שהוא תערובת של ג'ין, ליקר אפרסקים, מיץ חמוציות ומיץ ליים סחוט טרי.

או שאתה יכול פשוט לשבת בחיבוק ידיים, להירגע וללגום מכוס גדולה של בירה Heineken. אתה לא מעריץ גדול של אלכוהול? זו לא בעיה עבורנו. אנו מציעים קוקטיילים בתוליים שונים, בחרו בין Mojito, Sex on the Beach או Amsterdamned ללא אלכוהול. ניתן לרכוש משקאות נוספים בבר לאחר שגמרתם את האסימונים.

משקאות בתוך בר הקרח האמיתי

לאחר שתיהנו מהמשקה הראשון שלכם בבר הטרקלין הקדמי, אנו ניתן לכם מעיל וכפפות שיכינו אתכם למסעכם לנובה זמבלה (השם של בר הקרח שלנו), שם יהיה -10 מעלות צלזיוס. בבר הקרח תוכלו להחליף את שני אסימוני הכסף שלכם בבירה, שוטים או מיץ תפוזים. הכל מוגש בכוס העשויה כולה מקרח. ה-Amsterdam Icebar משחזר את החוויה של Willem Barentsz והצוות שלו כשהם נתקעו בנובה זמבלה בשנת 1596. עלו על סיפון הספינה Witte Swaen, Willem Barentsz, וצאו להרפתקה ארקטית בבר הקרח.

נסו את אחד מהמבחר המיוחד שלנו של וודקה בטעמים, כמו וודקה הקצפת למשל או וודקה האגוזים והנוגט, שלפי השמועות טעימה כמו נוטלה. למה אתם מחכים? התכוננו להרפתקה והזמינו כרטיסים לאחד הברים הטובים ביותר באמסטרדם. לאחר שסיימתם לשתות, לכו במורד הרחוב לאחד ממועדוני הלילה הפופולריים ביותר בהולנד: Club Escape. היכנסו לאולם המרכזי של המקום, Escape Club, ורקדו עם אנשים מכל העולם. האזן למוזיקה מתקליטנים מובילים דרך מערכות סאונד מתקדמות. רקדו כל הלילה במקום המקפץ הזה.

שכונה: צנטרום

המרכז התוסס של אמסטרדם, עם רשת פסי החשמלית רחבת הידיים שלה וזרם קבוע לכאורה של תיירים ונוסעים, מניב גישה נוחה לאזורי התיירות, הקניות וחיי הרחוב הטובים ביותר באירופה. הכי קרובים בהישג יד הם הארמון המלכותי, החנויות המוזרות של Haalremmerdijk, אזורי המדרחוב Kalverstraat וכיכר דאם עם שכונות פופולריות כמו רובע החלונות האדומים, וטבעת התעלות המקיפה את העיר. ההתניידות בעיר קלה מאד עם התחבורה הציבורית היעילה כל כך שמשלבת אוטובוסים, רכבות, מטרו וטראם.

<--- טיול אופניים באמסטרדםאנה פרנק --->