שייט תעלות באמסטרדם בסירה קלאסית עם אפשרות גבינה ויין

גלו את אמסטרדם המהממת באמצעות שייט נהרות קלאסי באמצעות אחת מהסירות הנהדרות ששטות בין ההתעלות. הפליגו ליד אתרים היסטוריים אשר עיצבו את אמסטרדם כפי שהיא כיום, המוזיאון הימי, עיקול הזהב ובית אנה פרנק.

תעלות בהולנד   |   שייט מומלץ באמסטרדם   |   14.07.2022

האותיות הקטנות;
ביטול מלא עד 24 שעות לפני תחילת השייט
השייט הנו למשך כשעה
הזמינו היום שלמו אחר כך
מתכננים טיול גמיש? אין שום בעיה, אנחנו מאפשרים לכם להזמין עכשיו ולשלם אחר כך. מערכת התשלומים האוטומטית שלנו תחייב את כרטיס האשראי שלכם 72 שעות לפני תחילת הפעילות. אתם בהחלט יכולים לשלם לפני, במידה ותרצו ; )
שפת הסיור: אנגלית

 

שייט באמסטרדם - העיקר

תוכלו לצפות בנופים היפים מכל עברי הסירה. נוף פנורמלי של 360 מעלות. תיהנו מסיור אינטראקטיבי עם המארחת והסקיפרים הידידותיים שלנו. נשקו את אהוביכם מתחת לגשר הרזה המפורסם.

הירגעו בשייט בתעלות דרך תעלות תור הזהב של אמסטרדם, הרשומות למורשת אונסק"ו. צפו בנקודות השיא של העיר כמו הגשר הרזה, רובע החלונות האדומים והנמל הישן. יש אפשרות לבחור סיור סטנדרטי או סיור טעימות עם גבינה הולנדית ללא הגבלה, יין ומשקאות אחרים. 

שמעו מהסקיפר שלנו סיפורים על ההיסטוריה המקומית בזמן שאתם מפליגים על פני מראות ברובע יורדאן והגשר הרזה על נהר האמסטל. התפעלו מהמראות ברובע החלונות האדומים והנמל הישן. צלמו תמונות של הארכיטקטורה המפוארת במוזיאון הימי וגם שכונת גולד בנד (Gold Bend) היוקרתית. ראו פיסות היסטוריה בזמן ההפלגה לצד בתים כמו בית אנה פרנק. שאלו את המדריך שאלות על העיר וקבלו המלצות על אטרקציות ומקומות לאכול.

הסיור כולל; שייט בן שעה, הדרכה קולית על ידי אחד מהסקיפרים שלנו. אופציה: הוספת גבינות, בירה, יין וסודה. השייט אינו מותאם לכסאות גלגלים

נקודת מפגש

פגשו את צוות השייט שלכם ברציף ממש מעבר לכביש בית אנה פרנק. חפשו את הסירה של ספק הפעילות עם כריות כתומות ואפורות על הסיפון. ניתן להגיע לנקודת המפגש על ידי נסיעה בטראם מס' 13 או 17 לתחנת Westermarkt.

זכרו להביא בגדים חמים, אנחנו נמצאים באירופה ומזג האוויר כאן מתהפך בלי אזהרה מוקדמת.

זכרו זאת:

  • הפלגות לפני 1 ביולי 2022 יימשכו 75 דקות במקום 60 דקות.
  • ילדים חייבים בליווי מבוגר.
  •  גיל השתייה המינימלי הוא 18.
  • צריך לעשות ניטור גדול למדי לתוך הסירה, הדיילים יסייעו לכם בכך.
  • אתם מוזמנים תמיד לבטל את הכרטיס שלך במידה ויורד גשם ואתם מעדיפים להישאר בתוך מבנה.
<--- Heineken Experienceהאג --->