אזרחות פורטוגלית מחיר 7000 שח

אזרחות פורטוגלית מחיר 7,000 שקלים בלבד. בדרך להוצאת אזרחות פורטוגלית על הלקוח לספק מסמכים המעידים כי לשושלת המשפחתית שלו יש זיקה למגורשי ספרד.

אזרחות פורטוגלית   |   דרכון פורטוגלי, ליסבון, פורטוגל   |   07.07.2020

אזרחות פורטוגלית וגם דרכון פורטוגלי ללא עורך דין הם חלומם הרטוב של הרבה מאד ישראלים. לפני שמשתנים החוקים בפורטוגל החלטנו לצאת במבצע חסר תקדים: רק 7,000 שקלים לקבלת דרכון פורטוגלי. ללא תוספת מע"מ היות והמשרד שלנו בלונדון. כשאני מתחיל שיחה עם הלקוחות שלי חשוב לי שיבינו שהאחריות שלי היא שיהיה להם דרכון בצורה הכי מהירה ומסודרת. בדרך כלל אשאל שאלות כמו מה הרקע המשפחתי של הלקוח, מהיכן הוא מגיע, יחד נתחיל לחפור בעבר של המשפחה עד שנגיע למצב שאנו מוצאים איזשהי זיקה או דרך להוכיח שהוא אחד מצאצאי מגורשי ספרד.

ברגע שאנו מצליחים להוכיח, שאני מבין שיש פה עניין שזה בדרך כלל לוקח לי שתי דקות, במקרים קשים נקיים שיחה של עשר דקות בה אני אחפור יותר ויותר בעבר של המשפחה כדי להגיע לאמת הזאת. אבל תמיד אני מגיע לאמת, תמיד אני מצליח למצוא איזשהי זיקה למגורשי ספרד ופורטוגל. בכל מקרה, אחרי שעשינו זאת, נשאר קטע טכני מאד פשוט, אני אבקש את המסמכים שצריכים כדי להתחיל אתם.

אזרחות פורטוגלית מחיר - בירוקרטיה פשוטה

בדרך להוצאת אזרחות פורטוגלית נכספת על הלקוח לספק מסמכי שושלת משפחתית. שוב, כל מקרה לגופו אך במקרים אחרים אנו נצטרך להזמין מסמכים ואישורים מסויימים, שאותם אני עושה בעצמי ולא מפיל זאת על הלקוח שלי, או יותר נכון הלקוח בוחר כמה להיות מעורב בהליך. אני מאד אוהב שלקוחות לא מתערבים לי ואני יכול לעשות את הכל לבד ואז אני פשוט עובד בצורה המהירה ביותר, ללא הפרעות. לעתים לקוחות מבקשים להיות מעורבים יותר או לעשות זאת בעצמם ואני מאפשר להם זאת. 

בעקרון להביא תעודת לידה שזה הדבר הכי קשה שלקוח צריך לעשות, זה נעשה או על ידי או על ידי הלקוח, הזמנה פשוטה באינטרנט או שהולכים למשרד הפנים במקרה ופתוח ומביאים משם. אפילו עכשיו בקורונה אנחנו מצליחים להנפיק העתק תעודת לידה אונליין. לאחר עניין זה, לאחר שהלקוח מבין מה שהוא צריך להביא לי בדרך כלל לוקח ללקוח עד שבוע בכדי לגייס את כל המסמכים. ברגע שהוא מספק זאת יום למחרת הוא כבר מקבל את אישור הזכאות מהקהילה, לוקח עד יום בדרך כלל.

ואז זו הפעם הראשונה שהלקוח משלם בעקרון לקהילה היהודית, לא משלם לי עדיין ואז אני שולח את כל הטפסים שלו לחתימות, לבית המשפט בישראל, למשרד החוץ, לתרגום נוטריוני, מזמין לו תעודת יושר אונליין, כמובן שאני משלם על הכל, אני עושה את הכל, שום דבר לא צריך לעשות דרך הלקוח. הלקוח בעקרון ממשיך את החיים שלו כרגיל ואז לאחר כחודש ומקבל את כל התעודות, תעודת הזכאות ותעודת יושר מישראל שלוקחת חודש וחצי עד שהיא מגיעה לפורטוגל.

אזרחות פורטוגלית מחיר - ליווי צמוד

לאחר כל זאת אני מתקשר ללקוח ואומר לו שהגיע הזמן להגיש אותך וטופס ההגשה צריך לשלם לממשלת פורטוגל עוד 250 אירו. עד עכשיו הלקוח שילם 250 אירו לקהילה היהודית ועוד 250 אירו לממשלת פורטוגל. לי הוא עדיין לא שילם שום דבר. זה הכל, ברגע שהוא משלם את זה לוקח לי עד חודש להגיש אותו ולעבור שוב על כל התיקים שלו לראות שהכל פרפקט ואז אנחנו מגישים אותו וזהו. בעקרון, סיימנו את העניין.

אני נשאר בקשר עם הלקוח כל חצי שנה שמונה חודשים הוא יקבל ממני טלפון אם לא דיברנו לפני כן, לוודא שהכל בסדר ושכל הפרטים שלו אצלנו נכונים כמו טלפון כתובת וכו'. אנו עושים זאת כי ברגע שמגיע הדרכון צריך להודיע לו על כך אז תמיד אני שומר על איזשהו קשר. היום, בזמן קורונה, הגיעו אלינו חמש תעודות ואנו עדיין מטפלים בהם למרות שהלקוחות לא יכולים לנסוע לאף מקום אך את התעודות הם יקבלו. מהרגע שהלקוח מדבר אתי מבחינתי הוא הופך להיות חלק מהפרוייקט שלי, אני מדבר אתו אישית, אין לי פה את סימה, דינה ורינה, אין לי פה את חווה שעבדה אתמול בבזק בינלאומי. אני עושה זאת בעצמי, אני עוסק בזה שנתיים, אני יודע בדיוק מה אני מדבר, אני לא צריך צד שלישי.

במקרים מאד מאד מאד נואשים ומוזרים אני אצטרך להתייעץ עם עורך דין כדי לדעת אם אנחנו עושים את הדבר הנכון או לא. מקרים שאנחנו לא יכולים לטפל בהם, כלומר, שאין לנו אפשרות להוכיח זיקה למגורשי ספרד, אני פשוט לא מתעסק ואומר לו תודה רבה. אז אם אתם חושבים שיש לכם זיקה למגורשי ספרד ואתם ממש רוצים לקבל אזרחות פורטוגלית? צרו עמנו קשר. פה מטה, ישנם את כל כפתורי יצירת הקשר.

מחכה לכם בצד השני של הטלפון,

אבי