טפט לדלת פנים או כניסה לחיפוי ועיצוב מחדש

הגיעה השעה לשדרג את הדלתות בבית? ובכן, אתם יכולים לכתת רגליים בין החנויות המתמחות בעיצוב דלתות, או, שתוכלו לרכוש אונליין מבחר אינסופי של מדבקות ויניל המותאמות לכל סוג דלת.

עיצוב וחידוש דלתות קיימות   |   עיצוב דלת כניסה, עיצוב דלת פלדלת, עיצוב דלת רב בריח   |   17.09.2022

טפט לדלת פנים או חוץ הוא פתרון קל במקום התקנת דלת פנים חדשה. לחידוש ושינוי המראה העיצובי של הדלת ניתן להתקין טפט לדלת פלדלת וכל סוגי דלתות הפנים, זהו פתרון המתאים לבית ולעסק או בקיצור כל מקום שיש בו דלתות. הוא מעניק פתרון אסתטי פרקטי לשנים ארוכות. אנו מספקים שירותי פריצת מנעולים בגוש דן וכמו כן שירותי התקנת טפטים וחידוש דלתות פנים וחוץ.

מראה הדלת משפיע מאוד על העיצוב ועל התחושות שלנו. אך לפעמים, לאורך השנים אנו מרגיש כי מראה הדלת אינו מתאים לעיצוב הקיים. הדלת יכולה להיות בעלת מראה ישן שאינו תואם לאווירה שאנו רוצים, לשילובי הצבעים והסגנון העיצובי שיש לנו בבית. ובנוסף, יתכן שהדלת הישנה כבר נראית שחוקה ומלאת שריטות. באופן טבעי אנו חושבים על החלפת הדלת, אך האמת שאין צורך להחליף דלת תקינה רק בגלל המראה - ניתן להשתמש בכיסוי עיצובי חדשני - טפט.

טפט לשדרוג דלת פלדלת

הטפט הנו ציפוי חיצוני המודבק על הדלת. למעשה זוהי מדבקת ויניל. היא יכולה להגיע בכל עיצוב, מבריק או מט וגם עם ציפוי למינציה נגד שמש. בניגוד למגנט לדלת זהו פתרון המתאים לטווח הארוך והוא נראה איכותי ומקצועי יותר, זאת בתנאי שהודבק על ידי אנשי מקצוע, ללא בועות ובצורה אסתטית. בין אם זה טפט לפלדלת בכניסה לבית או לעסק או טפט לדלתות פנים, הוא תמיד מביא אתו עיצוב ייחודי וחדש.

ניתן לבחור איזה סוג של עיצוב שתרצו עבור עיצוב הדלת, ובכך הוא מרחיב עבורכם את האפשרויות העיצוביות עבור הבית. אין צורך להסתפק עוד בדגמים הסטנדרטים של הדלתות, בעזרת הטפט ניתן להשתמש בעיצובים יצירתיים ויוצאי דופן. ניתן לבחור אותם מתוך מבחר עשיר של עיצובים קיימים, וניתן גם להזמין טפט בהתאמה אישית.

דלת פנים

מכיוון שטפט עשוי ממדבקת ויניל, ניתן להדפיס עליה כל עיצוב והמבחר הוא אינסופי. זה פותח לכם עולם שלם של אפשרויות לצורך אווירה ייחודית בכל דלת. תוכלו להשתמש בעיצוב אחד לדלת הכניסה, עיצוב אחר לדלת חדר הילדים או העסק. אם מתחשק לכם דלת בעלת מראה של עץ קלאסי עם עיטורים, או אולי דלת שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם על חוף ים אקזוטי - הכל אפשרי. 
בכל פעם שתיכנסו לביתכם או לחדר תוכלו ליהנות מהמראה המיוחד של הדלת. זוהי יכולה להיות נגיעת העיצוב האחרונה שתעניק לכם שלמות. זוהי יכולה להיות הדרך הקלה לחידוש עיצוב הבית והכנסת שינויים.

האפשרויות העיצוביות הרבות הופכות את הטפט לפתרון המתאים לכולם. אנשים פרטיים יכולים להדביק אותו על דלתות הפנים של הבית ודלת הממ“ד, כמו גם דלת הכניסה לבית. אך גם משרדים ועסקים יכולים ליהנות ממנו על מנת לשדרג את המראה. מכיוון שניתן להזמין טפט בהתאמה אישית, הוא יכול להשתלב בצורה מצוינת עם המיתוג העסקי.

דלת הכניסה לבית

טפט לדלת מתאים לכל סוגי הדלתות. בבתים רבים בישראל אנו יכולים למצוא דלתות פלדלת בכניסה, וכמובן ישנו פתרון של טפט לדלת פלדלת. ולא רק בבתים ודירות פרטיות, גם בעסקים רבים אנו יכולים למצוא דלת פלדלת - גם הם יכולים ליהנות מהעיצוב הייחודי ואף להשתמש בו בתור כלי לצורך מיתוג העסק. בעזרת טפט לדלת פלדלת תוכלו לתת לכניסה שלכם מראה מיוחד. זוהי הייחודיות של הדירה שלכם והיא מתאימה לסגנון העיצובי שלכם והאופי שלכם.

התקנת הטפט לדלת פלדלת נעשית בהדבקה. לעתים עושים זאת כאשר הדלת מונחת במקומה ולעתים מפרקים אותה מהצירים לצורך ההתקנה ומניחים על משטח ישר. בטרם ההתקנה מוציאים את העינית והפרזולים ומכינים את הדלת להדבקה. יש להסיר טפט ישן, להסיר את שאריות הדבק ולהבטיח כי ישנו משטח חלק להדבקה. לאחר שהדלת מוכנה אפשר להדביק את הטפט. ובסוף התהליך העינית והפרזולים יוחזרו למקומם וישתלבו באופן טבעי עם הטפט.

למרות שהתקנת טפט על דלת היא אינה דבר מורכב, עדיין דרושה כאן מיומנות גבוהה על מנת להדביק את הטפט בצורה חלקה, ללא בועות ואם התאמה מלאה למנעול. כך שהניסיון בהחלט משחק תפקיד חשוב. עבודה שכזו עשויה לקחת שעתיים עד שלוש שעות ובדרך כלל נעשית על ידי שני אנשים. שימו לב, כאשר אתם מזמינים טפט לדלת כניסה, במידה והדלת חשופה לשמש, חשוב לציין זאת בהזמנה על מנת לוודא כי הדלת תגיע עם ציפוי UV המספק לה את העמידות הדרושה.

טפט לדלת פנים כולל התקנה

אם מאסתם במראה העיצובי של הדלת, הגיע הזמן לעשות משהו בנידון. טפט לדלת יכול להביא את השינוי שאתם רוצים. אתם יכולים לחבור אחד מהעיצובים הקיימים או להזמין עיצוב פנים, אך שימו לב שכדאי תמיד לבדוק כי מדובר בטפט לדלת פנים כולל התקנה. תהליך ההתקנה אינו מסובך, אך ישנם גם אתגרים בתהליך, ולכן תעדיפו טפט כולל התקנה. האתגר הראשון הוא פירוק הדלת מהצירים והנחתה על שולחן. לצורך כך אתם זקוקים לכלי עבודה וגם לדעת איך לעשות זאת. וכל זאת מבלי שהדלת תיפול עליכם או שייגרם נזק לדלת.

לאחר מכן יש להסיר טפט ישן ואת כל שאריות הדבק, פעולה שיכולה להיות קצת מייגעת, אך יחד עם זאת חשובה מאוד. כל בליטה או שאריות של דבק ישן יגרמו לפגם במראה הטפט החדש. בשלב השלישי עליכם למרוח את הדבק ולהדביק את הטפט. אתם רוצים שהוא יהיה ישר ומדויק, ולא קל להדביק מדבקה בגודל של דלת בצורה ישרה. זה דורש מיומנות רבה ולכן תמיד עדיף להזמין טפט לדלת כולל התקנה. ולאחר שהטפט הודבק במקומו בצורה מושלמת, יש להחזיר את הדלת למקומה. לסיכום, הדבקת טפט לדלת מאפשרת לכם ליהנות ממהפכה עיצובית וחידוש מראה הדלת במחירים משתלמים. אינכם צריכים להחליף את הדלת ואתם יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות עיצוביות שאפילו לא חלמתם עליהם.

כתבה זו נכתבה בשיתוף עם Locksmith Amstelveen

<--- מנעולן בחולוןהתקנת דלת פנים --->