מנעולן בחולון אשר יצא צדיק כאשר פתח דלת מבלי לשבור את הצילינדר

החיים כאב חד הורי לארבעה ילדים הם לא פשוטים. המטלות לא נגמרות, כביסות, בישולים, הסעות, שיעורי בית, נקיונות ועוד כאשר ברקע אני שומע אאאבבבאאא בארבע קולות. אין לי כל כך הרבה זמן פנוי אך לאור החוויה האחרונה עם המנעולן בחולון שהגיע להציל אותי הבטחתי לעצמי שאני חייב לכתוב על כך כדי שלקוחות נוספים ייהנו מהמקצועיות ומהנחמדות של הבחור הצעיר הזה. אוראל, אין ספק, בכל הקשור למנעולנות ופריצות חירום יצאת צדיק בעיניי.

פורץ מנעולים בחולון   |   מנעולן בחולון, פורץ מנעולים בחולון   |   15.01.2024

בחולון, ישראל, העיר שמאז החלו עבודות הרכבת הקלה הפכה להיראות כאתר בנייה, תמיד רוחשת פעילות והחיים בה נעים במהירות מסחררת. מגיעה נקודת זמן שבה אבטחת הבית או מקום העבודה שלך הופכת לדאגה חשובה ביותר. האינטראקציה שלי עם מנעולן בחולון שיכולה הייתה להפוך לחוויה מטלטלת התבררה כחלקה ומרגיעה. זו הייתה חוויה משמחת בתוך כאוס מאד גדול.

אני זוכר את היום הזה כמו אתמול. טוב, נו, זה היה שלשום. התעוררתי כמו בכל בוקר בחמש וחצי כדי להספיק להכין את הסנדוויצ'ים לארבעת הילדים שלי. היות ואני אב חד הורי ויש לי רק שתי ידיים עלי להספיק זאת במהרה. סידרתי את הכריכים כמו חיילים על השיש תוך כדי התכת החביתות פנימה.

בשש וחצי התחלתי בהשכמות וקולות בוקר טוב אבא מילאו את חלל הבית. התלבשנו במהרה ויצאנו אל הפיזור היומי. היות וכל אחד נמצא במסגרת לימודית אחרת בחולון הטיול שלי הלוך וחזור ארך קצת יותר משעה תודות לעבודות הרכבת הכבדה מאד באזור המרכז. הנחתי ונישקתי את האחרון ומיד מיהרתי הביתה להתארגן ליציאה למשרד.

תוך כדי עלייה במדרגות אני מפשפש בכיס בכדי להוציא את המפתחות של דלת רב בריח המותקנת בדירה. פתאום אני קולט ששכחתי אותם בתיק, אשר נשאר מונח על שולחן הסלון בתוך הבית. זה היה הרגע שבו הכל החל לקרות. התגברתי לזמן קצר על הבהלה, תוך כדי היסטריה מהולה בכעס עצמי רצתי לגוגל שם חיפשתי בקדחתנות אחר מנעולן בחולון אשר ייחלץ לעזרתי כמה שיותר מהר.  חברת מנעולנים מקומית Locksmith247, נראתה בדיוק מה שהייתי צריך באותו רגע.

פריצה שקטה

מהרגע שביצעתי את שיחת הטלפון הראשונית, אוראל, המנעולן בחולון הפגין בעקביות מקצועיות ונימוס שלא ציפיתי לה. המנעולן שענה לשיחה הקשיב בקשב למצוקה שלי תוך תשומת לב רבה ונתן לי את מלתו שהוא מיד קופץ לאופנוע שלו ומשתגר אלי במהירות. הידיעה שקיים בית עסק מנעולנים בחולון שהיה ערוך להעניק סיוע בזמן התקף פאניקה קל הצליח בהחלט להקל ולו במעט על המצב.

מנעולן מקצוען, מנוסה וממותג מכף רגל ועד ראש הופיע בדלת כניסת הבניין שלי תוך מה שנראה נצח בעבורי. חלפו בקושי 15 דקות מרגע השיחה שהתקשרתי. על מדיו המקצועיים נראו למרחוק הלוגו של המנעולן בחולון, ששימש סימן מרגיע לכך שאני בידיו המיומנות. ההיכרות שלו לוותה בחיוך חם, והוא מיד התחיל לעבוד, תוך הפעלת מניפולציות על מנעול רב בריח בזריזות ובמומחיות הכרוכה בניסיון של שנים.

דיברנו באווירה רגועה בזמן שהוא עובד על המנעול. הוא סיפק כמה תובנות על האתגרים הרגילים הקשורים למנעולים שחווים בקהילת חולון, כמו גם על המשמעות של בחירת שירות מנעולן שמכיר את הדרישות הספציפיות של מנעולי האזור. לאחר זמן מה התברר שמנעולן חולון הוא יותר מסתם שירות; אמנם הוא בעל מקצוע אך הדרך שבה הוא מתנהל מעבירה את השלווה גם אל הלקוחות שלו, כלומר כרגע זה אני.

זה היה ממש מרשים כמה תשומת לב לפרטים הייתה לבחור הצעיר הזה. לא רק שהוא הצליח לפתוח את הדלת שלי במהירות וביעילות, אלא שהוא גם ערך בדיקה יסודית של המנעול, שאפשרה לו לזהות בעיות אפשריות שאולי ייפתרו מראש ובעיקר הצליח לפתוח את הדלת מבלי לשבור את צילינדר המנעול.

בזמן שהמנעולן סיים את עבודתו, הוא העביר לי את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלו, שם נמצאים כל הפרטים מיד אצלי בטלפון, יחד עם הלוגו של חברת מנעולנים בחולון. הוא ציין כי בנוסף למתן שירותי נעילת חירום (ננעלתי בחוץ), הם מספקים מגוון שירותים נוספים כמו התקנת מנעולים, החלפת וגם שכפול מפתחות כמו גם השבחת מערכות אבטחה.

מנעולנים מוסמכים

אחד התפקידים החשובים ביותר שממלא מנעולן מוסמך בהגנה על הבטיחות והביטחון של אנשים פרטיים, עסקים ונכסים הוא משמש כמנעולן. החזקת הסמכת מנעולן היא עדות לכישורים המקצועיים ולידע אשר נרכש במקום מורשה. הסמכה זו מבססת את המנעולן כמשאב אמין ואמין בתעשייה.

לעתים קרובות אנשים עוברים תוכניות הכשרה נרחבות המכסות מגוון רחב של נושאים על מנת להפוך למנעולנים מוסמכים. תוכניות אלה מכסות בדרך כלל נושאים כמו מכניקת מנעולים, חיתוך מפתחות, מערכות אבטחה אלקטרוניות ונושאים משפטיים. באמצעות השתתפות בתוכניות אלו, ניתנת למנעולנים הזדמנות לרכוש ידע על התקנים והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתעשייה, כמו מנעולים דיגטליים אשר הופכים פופולאריים יותר ויותר - המאפשרת להם לתת מענה למגוון רחב של פתרונות אבטחה.

מיומנותו של מנעולן במגוון מנעולים ומערכות אבטחה מאומתת באמצעות הסמכה שהיא מרכיב חיוני בתהליך ההסמכה. מנעולים מכניים מסורתיים, מערכות בקרת כניסה אלקטרוניות ומערכות כניסה מודרניות ללא מפתח כלולים בקטגוריה זו. על מנת להפגין את הרבגוניות והיכולת שלהם במגוון הקשרים, מנעולנים מוסמכים מוכנים לענות על צרכים שונים למגורים, מסחר ומכוניות.

בנוסף, על מנת לשמור על ההסמכה שלהם, מנעולנים נדרשים להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בטכנולוגיית האבטחה ובטרנדים בתחום. בשל מסירותם לחינוך מתמשך, מנעולנים מוסמכים מסוגלים לשמור על מיקומם בחזית הענף שלהם, ובכך לספק ללקוחותיהם פתרונות אבטחה יעילים ועדכניים כאחד.

בנוסף, ההסמכה מעלה את רמת האמינות והמקצועיות הקשורה למוניטין של מנעולן. לקוחות יכולים להאמין ביכולות ובעקרונות המוסריים של מנעולן מוסמך שכן הם מודעים לכך שהמנעולן סיים בהצלחה את הדרישות המחמירות הדרושות לקבלת הסמכה. האמון שיש לאנשים במנעולנים חשוב במיוחד בעתות משבר, כאשר אנשים סומכים עליהם כדי לטפל במהירות ובבטחה בנעילה או בפרצות אבטחה.

לסיכום, מנעולן מורשה מביא לשולחן שפע של ידע ומומחיות, מה שהופך אותם למרכיב יקר ערך בתהליך ההגנה על אנשים ורכוש. בתהליך ההסמכה מובטח למנעולנים שזכו להכשרה מספקת, להישאר מעודכנים בהתקדמות העדכנית ביותר בענף שלהם ולהקפיד על סטנדרטים מקצועיים גבוהים, המשרים אמון בלקוחותיהם.

מנעולן מומלץ

הגישה של הבחור מאד סקרנה אותי. לכן, כשסיים את עבודתו ולאחר שהצטלם לעוד סלפי עם אחד מהילדים שלי (אני קצת מתבייש) ניהלנו שיחה קצרה בעמידה. מסתבר שהוא החל עשה הסבה מקצועית בעקבות משבר הקורונה שהסתיים עלינו לטובה.

הוא סיפר שקצת לפני מאורעות השביעי באוקטובר הוא נרשם ללמוד מנעולנות (קורס מנעולן) בחברה מוכרת השוכנת באזור התעשייה בחולון. והחוויה שעברו הוא והחברים שלו בשבת השחורה השפיעה עליו מאד. הוא סיפר לי שהוא אמר סירב פעמיים לכרטיס חינם לנובה. אכן, ילד צעיר עם סיפור לא פשוט. בכלל, המציאות אשר נכפתה עלינו הישראלים מאז השביעי באוקטובר שינה את החיים של כולנו. כאשר שאלתי אותו כמה מרוויח מנעולן אמר שעלות קריאה הנה 350 שקלים והמחיר כולל, במידת האפשר, את פריצת דלת המנעול מבלי לקדוח בצילינדר.

הודיתי לו, כמובן ששילמתי את עלות הקריאה שביקש בסך 350 שקלים. לא ייאמן מה שהאדם עם הידע והנסיון יודע לעשות. עבורי כאיש העומד חסר אונים מול דלת אשר נטרקה ולא ננעלה מבפנים לעומת הבחור הצעיר עם כלי העבודה המקצועיים אשר יכל לפרוץ אותה בתוך פחות מעשר דקות.

לסיכום, מנעולן בחולון הוכיח כי מדובר ביותר מסתם חברת מנעולני בוטיק עם שירות אירופאי. החל מהפנייה הראשונית, באמצעות הוואטסאפ (נוח להפחיד) דרך אתר האינטרנט שלהם. מיד כשנכנסתי לאתר קפץ לי טופס וואטסאפ שם רשמתי את כל הפרטים ולחצתי על שלח. מיד ההודעה קפצה אצל המנעולן התורן ובתוך פחות מדקה מרגע השיחה הוא כבר היה בדרך אלי.

מנעולן בחולון אוראל פשאי, הרשה לי לומר לך תודה, בעבורי יצאת צדיק.

היות ובין היתר אני מקדם אתרים, הבטחתי לבחורצ'יק שאדאג לכתוב ביקורת חיובית שתביא לו, בעזרת השם, המון עבודה.