חוקר פרטי בחיפה

הגעתם למשבר בזוגיות ויחסיכם עלו על שרטון? חוקר פרטי בגידות בחיפה והצפון יספק לכם את כל הראיות שאתם צריכים לתביעה בבית הדין. אין זה משנה אם הוברחו נכסים ו/או כספים בארץ וגם לחו"ל, יש לנו את כל הכלים בכדי שתגיעו לבית המשפט עם אקדח מעשן. צרו קשר עוד היום לשיחת טלפון ופגישה ללא התחייבות.

משרד חקירות בצפון   |   חוקר פרטי בגידות בחיפה, משרד חקירות בצפון, משרד חקירות פרטי   |   01.07.2021

כאשר אנו שומעים את המושג חוקר פרטי בחיפה אנו לפעמים יכולים להתבלבל. סרטי קולנוע וטלוויזיה אולי יוצרים רושם מוטעה וציפיות מוגזמות. לפעמים אנשים פונים לחוקר פרטי בחיפה ומצפים למינימום ג‘ימס בונד; חוקר עם רישיון להרוג ולעשות כל מה שבא לו על מנת לשרת את החקירה שלו. סרטים זה דבר אחד ומציאות זה דבר אחר. אז מה בעצם עושה חוקר פרטי וכיצד הוא יכול לעזור לכם?

הדבר הראשון שחשוב שתדעו לגבי תחום החקירות הוא שחוקרים פרטיים עובדים לפי החוק. בשביל להיות חוקר פרטי בחיפה יש לקבל רישיון והנושא מפוקח על ידי משרד המשפטים. ישנם חוקים המגדירים מה מותר ומה אסור. לא ניכנס לעומק הדברים, זהו נושא בפני עצמו. 

רק חשוב להדגיש שחוקר פרטי שאינו מציית לחוק עלול לאבד את רישיונו. כן, חוקר פרטי עשוי לערוך מעקבים, לצותת ולהקליט, אבל יש חוקים המגדירים איך, למה וכמה. ודרך אגב, כאשר חוקר פרטי מצפצף על החוקים, בית המשפט עשוי להטיל את האחריות גם על מי ששכר את שירותיו.

אז לפני שבכלל מתחילים לדבר - כאשר נזקקים לחוקר פרטי בחיפה חשוב לוודא שיש לו את הרישיון לעסוק בתחום. ישנן סיבות שונות מדוע לפנות לחוקר פרטי, אך ברובן הן נועדו על מנת לשרת הליכים משפטיים. אם יש לנו חשד למשהו לא חוקי המתרחש בעסק לצורך הדוגמה. 

איננו שוכרים חוקר פרטי בחיפה על מנת לסגור חשבונות בסמטה אפלה. אנו אוספים ראיות על מנת להציגן בפני המשטרה או בית המשפט. בתי המשפט אינם יכולים לקבל כל סיפור שמספרים להם - הם זקוקים לראיות. אבל מצד שני בתי המשפט לא יכולים לקבל כל ראייה שתציגו בפניהם.

ישנם עקרונות משפטיים שונים לגבי ראיות ומהימנותן, וחוקים המגדירים מהן ראיות שאינן קבילות בבית המשפט. למשל אם החוקר הפרטי הצליח למצוא את הדרכים לפרוץ למכשיר הטלפון של אדם, הדבר מהווה עבירה על חוק הפרטיות. לכן כל ראיה שהושגה בצורה זו היא בלתי חוקית ולא ניתן להציגה בבית המשפט.

חוקר בגידות פרטי בחיפה – איסוף ראיות

זה יכול להיות מתסכל מאוד להפסיד תיק משפטי שבו אתם יודעים שהצדק והאמת אתכם, אבל כשלתם בהצגת הראיות. מסיבה זו על חוקר פרטי בחיפה להיות מאוד מתוחכם באופן שבו הוא אוסף את הראיות. 

ברוב המקרים חוקרים פרטיים עובדים בצמוד ליועצים משפטיים ועורכי דין על מנת לקבוע אסטרטגיה בה קובעים מהן הראיות שרוצים להשיג ובאילו אמצעים מתוחכמים ניתן להשיג אותן, תוך כדי שמירה על החוק. רק כך ניתן לנצח במקרים משפטיים מורכבים.

מתי פונים לחוקר פרטי בחיפה?

ישנן סיבות שונות מדוע לפנות לחוקר פרטי בחיפה, להלן כמה דוגמאות:

סיכול ריגול נגדי

שתילת מכשירי האזנה בבית או משרד היא אינה דבר חוקי, אך מצד שני ישנם אנשים אשר עושים זאת. במקרים רבים אנשים, ובעיקר עסקים, פונים לחוקר פרטי על מנת לסכל פעולות ריגול. לחוקרים פרטיים יש את הידע והאמצעים הטכנולוגיים על מנת לזהות מתי מאזינים לכם, מתי משתלטים לכם על הטלפון הנייד, מתי מקליטים אתכם. חוקר פרטי בחיפה יכול לסייע לכם לשמור על הביטחון שלכם ולמנוע מאחרים לחדור לפרטיות שלכם. 

בדיקת נאותות (Due diligence)

בדיקת נאותות היא מונח מהתחום המשפטי והחשבונאי, אך לפעמים חוקר פרטי הוא כלי חשוב לצורך בדיקת הנאותות. נניח ואתם עומדים לרכוש עסק, או אולי להכניס שותף חדש לעסק, אתם זקוקים למידע. 

אולי המיצגים הכלכליים של העסק שחשבתם לרכוש אינם נכונים, אולי לשותף שאתם רוצים להכניס לעסק אין את המשאבים הכלכליים שהוא מספר לכם. טעויות שכאלו עלולות לעלות לכם ביוקר ולהשפיע מאוד גם על חייכם האישיים בסופו של דבר. לכן בטרם קבלת החלטות חשובות ניתן להיעזר בחוקר פרטי אשר יאמת נתונים וימנע מכם הפתעות. 

חוקר כלכלי

במקרים רבים אנשים יוצרים מצגי שווא של יכולותיהם הכלכליות. אלו יכולים להיות מקרים בהם הם מנפחים את יכולותיהם הכלכליות לצורך מעשי הונאה והתחזות. אך ישנם גם את המקרים בהם אנשים מעלימים נכסים ומסתירים את יכולותיהם הכלכליות. בשני המקרים אין שום כוונה טובה. 

למשל במשפטי גירושין ישנן סוגיות כלכליות הקשורות לחלוקת הרכוש ותשלום המזונות. כבר ראינו מקרים בהם אנשים מעלימים נכסים בצורות שונות ומדווחים על הכנסות נמוכות מאשר מה שיש להם בפועל. חוקר פרטי יכול בחיפה יכול להשיג את כל הראיות הדרושות על מנת להציג לבית המשפט את הנתונים האמיתיים.

חוקר פרטי בצפון

מעילות עובדים

לצערנו הרב לפעמים ישנם מקרים של מעילות עובדים. אלו יכולות להיות גנבות של רכוש ומזומנים, כמו גם מעשי הונאה מתוחכמים והעברת מידע למתחרים עסקיים. מעילות עובדים הן הסכנה הגדולה ביותר עבור העסק וחשוב לסכל אותן. אם יש לכם חדש שדברים כאלו מתרחשים בבית העסק יש לפנות לחוקר פרטי. חוקר פרטי יכול לגלות את האמת ולאפשר לכם לדעת על מי אתם יכולים לסמוך וממי אתם צריכים להיזהר. 

חקירות בני נוער

הורים תמיד רוצים את טובת ילדיהם ולכן מגוננים עליהם בכל צורה אפשרית. אך למרות הכול ההורים אינם יכולים להיות סביב ילדיהם 24 שעות ביממה. בעולם ישנן סכנות רבות והילדים שלכם עלולים להיות קרבן לאלימות, ניצול מיני, סמים ובעיות אחרות. אם יש לכם חשש שהילדים שלכם משתמשים בסמים או מעורבים בדברים אשר עלולים לפגוע בהם, חוקר פרטי יכול לעזור לכם לגלות זאת ולהעניק לילדים את הסיוע בזמן. 

חקירות בגידה

בגידות בין בני זוג הן נושא כואב מאוד מבחינה רגשית ובדרך כלל מביא לסיום הקשר הזוגי. ישנם מקרים בהם גברים בוגדים בנשותיהם ומקרים בהם נשים בוגדות בבעליהם. אם יש לכם חשד ותרצו לגלות את האמת תוכלו לעשות זאת בעזרת חוקר פרטי בחיפה. 

למרות שהמעורבות הרגשית יכולה להיות מאוד גבוהה, בסופו של דבר המטרה היא להשיג את הראיות אשר יסייעו לכם במשפט הגירושין. במקרה ויש חשד מומלץ להימנע מעימות עם בן/בת הזוג. פנו לחוקר פרטי בחיפה ובינתיים התנהגו כרגיל ואל תתנו לבן/בת הזוג להרגיש כי אתם יודעים.

חקירות אינטרנט

רשת האינטרנט חוללה מהפכה בחיינו ויש בה תועלות רבות. אבל לצד השימושים החיוביים אנו נתקלים גם בתופעות שליליות של הונאה, התחזות, הטרדה, בריונות, איומים. העובדה שאנשים מסתתרים מאחורי מסך מחשב ושמות מזויפים מאפשרת להם להפוך את הרשת למקום אלים ומסוכן, ואתם מרגישים חסרי אונים. חוקר פרטי בחיפה יכול לסייע גם בזה.

<---- מכון פוליגרף חוקר פרטי בתל אביב --->