מקדם אתרים מקצועי

אנו מקדמים אתרים באמצעות פרסום כתבות תוכן מעמיקות בגוגל אורגני. פוסט צרכני הכתוב כהמלצה מנקודת המבט של הלקוח על השירות/מוצר שרכש מכם. הכתבה תמוקם גבוה בשלט החוצות הגדול בעולם - גוגל. עקב כך העסק שלכם ייחשף ליותר עיניים וכתוצאה מזה אתם תמכרו הרבה יותר. כולנו יודעים היום שהתנועה האיכותית ביותר, כבר יותר מעשרים שנים - היא הטראפיק האורגני בגוגל.

קידום אתרים SEO   |   מקדם אתרים מקצועי, קידום אתרים SEO   |   07.07.2019

מקדם אתרים מקצועי בגוגל אורגני עם עשרים שנות נסיון - רמי מועלם. רינגלס היא פלטפורמת לידים מגוגל אורגני. מערכת לידים דרך גוגל אורגני. עם רינגלס CEM אין לכם כל עלויות של אחסון אתר, עיצוב ובנייה כמו גם עלויות קידום חודשיות. נעביר לכם, בכל יום, לידים איכותיים של לקוחות עם כוונת רכישה מיידית.

קידום אורגני שמביא תוצאות כבר 22 שנים

לדוגמא

אתר אינטרנט בתחום שירותי תמלול לבית המשפט (Timlul.co.il), מופיע בחמשת המקומות הראשונים בשאילתות הנפוצות ביותר ביניהן תמלול (1.1K חיפושים בחודש) תמלול הקלטות(1K) ועד שאילתות זנב ארוך כמו תמלול הקלטות לבית משפט (150).

לקוח נוסף אשר מקבל טראפיק מגוגל אורגני באמצעות פלטפורמת רינגלס הוא עסק המספק שירותי מרכזיה וירטואלית. במקרה זה פתחנו נכס וירטואלי אשר מקבל פניות מלקוחות בטלפון, וואטסאפ, הודעות טקסט מייל וכו' ומפנה אותם ישירות לעסק.

עבודה עם חברה המספקת שירותי צילום לאירועים. עם מלות מפתח; צלם אירועים במרכז(150), צילום אירועים במרכז(100), צלם במרכז(80), צלם חתונות במרכז(150), צלמים במרכז(70) ועוד.

קידום אתרים בגוגל אורגני, בדיוק כשם שאתם הגעתם אל העמוד הזה לקוחות נוספים מוצאים אותי באמצעות חיפוש מלות מפתח נפוצות כמו; מקדם אתרים(700), מקדם אתרים מקצועי(150), מקדם אתרים מומלץ(150), ועד ל חברת קידום אתרים בגוגל(90), חברת קידום בגוגל(60)

קידום אתרים מהיר - מה אני מקבל?

אתם מקבלים מאתנו פלטפורמת עסק וירטואלי הכוללת את כל הכלים הדיגיטליים לביצוע תקשורת מרינגלס אליכם וכל זאת בשקיפות של 100% עם מספרים למדידת שיחות, מרכזיה וירטואלית עם כל התכונות, וואטסאפ ביזנס, וואטסאפ בוט (בתשלום חד פעמי), מערכות דיוור הודעות טקסט וקבצים קוליים, קבלת הודעות סמס למייל, הכוונה לעסק דרך וויז, עמוד שאלות ותשובות וקידום אורגני אוטומטי בגוגל. בהצטרפותך לחבילת שירות לקוחות אתה למעשה מעביר כ 90% מהעסק שלך לאוטומציה רוחבית ובמלים אחרות - כל פעולה שתיעשה עי הלקוח במרכז שירות הלקוחות תסונכרן עם חשבון המשתמש שלכם ברינגלס. כל שיחה שלא נענתה על ידי מי מעובדיך תקבל משוב מרינגלס. 

אנו נעביר את הלקוח שלך סדרה של תהליכים עסקיים אשר, בסופו של דבר, נגרום לו להשאר לקוח שלך ואף לבצע המרות בפועל, כלומר, נהפוך שיחה שלא נענתה ללקוח משלם. הלקוח שלך יקבל מאתנו הודעת טקסט עם המידע שאתה תבחר שהוא יראה, יוכל להשאיר לך מענה במשיבון האלקטרוני ואתה תקבל קובץ קולי ואף קובץ מתומלל של השיחה. בממשק הניהול שלך יוצגו כל ההתראות מהטלפונים ומתוך אתר האינטרנט של העסק שלך ברינגלס.

מקדם אתרים מקצועי מומלץ

אנו מתחייבים שנוכל להגדיל את הנראות שלך באינטרנט כדי שתקבל יותר פניות מלקוחות אשר בסופו של דבר יגדילו את מכירות העסק. שיטת העבודה שלנו היא מאד פשוטה. בעת הצטרפותכם אלינו אתם מקבלים חודש חינם. במהלך כל החודש הזה אתם מקבלים את הלידים ללא כל תשלום מצדכם.

לאחר סיום החודש אנו נשלח לכם חוזה עם מחיר חודשי קבוע למשך שנה. לאחר שתסתיים השנה הראשונה נשלח לכם חוזה חדש.  אין כל התחייבות לאחר השנה הראשונה. הבחירה אם להמשיך ולפרסם באמצעותנו היא בידיכם.

אז אם אתם רוצים לעבוד פחות ולהרוויח יותר הרימו אלי טלפוןצרו קשר או שלחו לי מייל