אלמנטור הוא פלאגין אחד שיענה על כל צרכי אתר הוורדפרס שלכם

בניית ועיצוב אתרי אינטרנט חיוניים למשיכת תשומת הלב של המשתמשים בעידן הדיגיטלי. כאשר וורדפרס הופכת למערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר, אלמנטור מתפתחת כתוסף בונה דפים מהפכני. העולם של אלמנטור, עורך גרור ושחרר מאפשר למעצבי ומפתחי אתרים לבנות אתרים מרהיבים ביופיים בקלות ובמהירות ללא ידע בקוד, לקדם את האתר במנועי החיפוש (SEO) וכל זה עוד לפני שדיברנו על כל האוטומציות.

בניית אתרים   |   Elementor, אלמנטור, אלמנטור פרו   |   26.06.2023

לא רק שאלמנטור הוא תוסף עיצוב ובנייה הפופולארי ביותר בכל הזמנים, אלא שהוא גם נוצר על ידי צוות של אנשים נלהבים ויצירתיים. יוני לוקסנברג ו אריאל קליקשטיין הקימו את אלמנטור ב-2016, ומאז היא חוללה מהפכה בתהליך העיצוב והפיתוח של אתרי אינטרנט בכל רחבי העולם. גם יוני לוקסנברג וגם אריאל קליקשטיין, מעצבי אתרים ותיקים, ראו את הצורך בדרך ידידותית, קלה ויעילה יותר לבניית אתרי אינטרנט על פלטפורמת וורדפרס. הם רצו להפוך את תהליך העיצוב לפשוט יותר עבור מומחים וחובבנים כאחד.

ישבו, פיתחו ויצקו פתרון חזק וידידותי למשתמש עם הידע הרב שלהם במגזר כדי לאפשר לאנשים ליצור אתרים אטרקטיביים מבחינה ויזואלית ללא קידוד.

אלמנטור נוסדה כתוצאה מהחזון והמחויבות שלהם, והם ממשיכים לשמש כמנכ"ל ו-CTO, בהתאמה, של העסק. הגישה המעשית שלהם ומסירותם לחדשנות היו קריטיות לפיתוח ולהצלחתה של אלמנטור ככלי עיצוב מקוון מוביל.

תרבות ארגונית

התרבות בחברת אלמנטור נחשבת כפעילה ומסבירת פנים. החברה מעודדת שיתוף פעולה ויצירתיות עם הצוות המגוון שלה המונה, בין היתר, מעצבים, מהנדסים ומשווקים מוכשרים מרקעים שונים. הם מונעים לדחוף את גבולות התעשייה על ידי ההתלהבות המשותפת שלהם לעיצוב אתרים וחשיבה ממוקדת משתמש.

תקשורת פתוחה ופתיחות חשובות מאוד בחברה. כדי לספק את המוצר ואת חווית המשתמש הטובים ביותר, חברי הצוות שלהם משתפים פעולה באופן הדוק, חולקים רעיונות ומשוב. הם מייחסים חשיבות גבוהה ללמידה לאורך החיים ומעודדים את אנשי הצוות לפתח את היכולות שלהם ולהישאר מעודכנים עם מגמות עיצוב וטכנולוגיות מתפתחות. החברה היא חברה ישראלית, אלא מה, עם מטה בתל אביב. החברה שינתה את שוק העבודה באתרי וורדפרס של מתכנתים, מעצבים ומקדמי אתרים כאחד. לחברה בסיס משתמשים גלובלי והשפעה חוצה יבשות. ברחבי העולם, אלמנטור הפכה לכלי העיצוב המקוון המועדף על מעצבי אתרים, מפתחים וחברות.

כלל עולמי

העובדה ש-Elementor תומכת במספר שפות מראה עד כמה היא מחויבת להגיע לקהל העולמי. הפלטפורמה ומשאביה נגישים למעצבים ומפתחים שרוצים לעבוד בשפת האם שלהם כתוצאה מכך שהפלגין זמין במבחר שפות.

קהילה תוססת ותומכת קמה סביב התוסף הפופולארי של החברה. משתמשי Elementor יכולים לתקשר, להחליף מומחיות ולשתף את החוויות שלהם באמצעות קבוצות הפייסבוק (אלמנטור ישראל) הפעילות שלהם, פורומים מקוונים ואירועי קהילה מחויבים.

על מנת לשמור על מיקוד המשתמש של אלמנטור התואם את הדרישות של בסיס המשתמשים המסור שלה, המשרד מקשיב באופן קבוע למשוב הקהילה ומשלב אותו בפיתוח מוצר מתמשך. הרבה יותר מסתם עסק; זוהי קבוצה של אנשים מחוננים המאוחדים במטרה משותפת לשנות את כל הקשור בעיצוב באונליין. אלמנטור התפתחה לכוח עולמי בהנהגתם של יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין, מה שמאפשר למעצבים ומפתחים לבנות אתרים מדהימים בקלות שאין שני להם.

אלמנטור עלתה לגדולה במגזר מעצבי האתרים הודות למעורבות הקהילתית שלה, מחויבותה לחדשנות ותרבות מקום עבודה מכילה. המשרד מחויב ליצור פתרונות יוצאי דופן ולאפשר לאנשים וארגונים לממש את שאיפותיהם היצירתיות תוך כדי התפתחות והרחבת ההיצע שלו. אלמנטור ממוקמת להשפיע על עתיד עיצוב אתרים על ידי הדגשת דרישות המשתמש ועידוד סביבה שיתופית, מה שהופך אותה לנגישה ויעילה יותר עבור כולם.

תהליך עיצוב האתר עובר מהפכה על ידי תוסף וורדפרס עשיר בתכונות הנקרא אלמנטור. אלמנטור מאפשרת למשתמשים ליצור ולערוך אתרים ללא ניסיון קודם בקידוד בגלל הממשק הידידותי למשתמש ומגוון הכלים הרחב. הפלטפורמה יכולה להתמודד עם מגוון רחב של דרישות עיצוב אתרים, מדפי נחיתה פשוטים ועד לאתרי מסחר אלקטרוני מורכבים. תכונת גרור ושחרור בממשק הידידותי למשתמש של העורך מאפשרת להוסיף ולסדר מחדש אובייקטים בדף האינטרנט שלך בקלות. כדי ליצור את המראה הרצוי, נסה עם הווידג'טים הזמינים, כולל כותרות, תמונות, כפתורים ועוד.

עיצוב עם אלמנטור

לתוסף יש כמה יכולות עיצוב על חלל. ניתן לשנות כל אובייקט באופן שבו האתר שלכם נראה, החל מהגופנים והצבעים ועד לבחירות המרווחים והרקע, הודות לתכונות הסגנון העצומות שלו. השתמש בפונקציית ההגדרות הגלובלית כדי לשמור על עקביות בכל האתר שלך. 

ניתן לוודא שהאתר נראה פנטסטי בכל מכשיר הודות לתכונות העיצוב הרספונסיבי של Elementor שאם לומר את האמת, די לוקה בחסר בכל הקשור להתאמות למובייל עם מגוון המכשירים והמסכים הנפוצים כיום.

יכולות מתקדמות 

אלמנטור מציעה מהדורת Pro עם יכולות מתקדמות למשתמשים המחפשים יותר פונקציונליות. יש לכם גישה לכלים יעילים כמו פיתוח ערכות נושא עם Elementor Pro, המאפשר עיצוב כותרות עליונות, תחתונות ואלמנטים אחרים של תבנית ייחודיים.

חקרו את ספריית התוספים וההרחבות הנרחבות כדי להגביר את היכולת של Elementor. השתלבו בקלות עם תוכניות ושירותים ידועים כדי לשפר את היכולות של האתר שלך.

תוספות ותבניות 

המערכת האקולוגית של התוכנה מציעה מבחר גדול של תוספות ותבניות. הווידג'טים, התכונות והמחברים הנוספים שתוספות מציעות משפרים את הפונקציונליות הבסיסית של Elementor. כדי לחסוך זמן ומאמץ, תבניות, לעומת זאת, מציעות פריסות מעוצבות מראש שתוכל לייבא ולהתאים אישית. התוספות והתבניות של אלמנטור יכולים לעזור לך ליצור דף בית מלוטש או דף נחיתה מרתק.

קידום אתרים

מבלי להחסיר מכבודה של אלמנטור המכירה במשמעות של קידום אתרים להצלחת העסק. הפלאגין המתקדם ביותר עבור קידום SEO באתרי וורדפרס הוא Yoast. מה שלא היה זמין בגרסאות הקודמות של אלמנטור, תוקן וכעת תוכלו לבדוק את כל הפרמטרים של קידום העמוד אותו אתם מעצבים מהעורך עצמו.

קהילה ותמיכה

קהילה משגשגת ומעודדת של מעצבים, מפתחים וחובבים נמצאים באלמנטור. הצטרפו בכדי לפגוש אחרים החולקים את תחומי העניין שלכם, החליפו רעיונות וקבלו עזרה. כדי לשפר את כישורי ה-Elementor שלכם, עיינו בספרייה הנרחבת של שיעורים, תיעוד ופורומים. אלמנטור מספקת ערוצי תמיכה ייעודיים שיעזרו לך במסע עיצוב אתרים שלך אם אתה נתקל בבעיות כלשהן.

אחסון אתרים

עם ממשק ידידותי למשתמש, אפשרויות התאמה אישיות רבות ופונקציונליות רבת עוצמה, אלמנטור מעצימה מעצבי אתרים ומפתחים. אלמנטור מציעה מסגרת גמישה ויעילה לבניית אתרים אסתטיים למשתמשים מתחילים ומתקדמים כאחד.

אל תוותרו על ההזדמנות לעשות שימוש בתכונות של Elementor ולקדם את המומחיות שלכם בעיצוב אתרים. השתמשו באלמנטור במלוא הפוטנציאל שלה כדי לשנות את הדרך שבה אתם מתמודדים עם עיצוב אתרים עכשיו.

המונח "אירוח אלמנטור" מתייחס לסביבת אירוח מסוימת או לחברות אירוח המותאמות לצרכי בונה הדפים של אלמנטור.

ישנן אפשרויות אירוח המותאמות למשתמשי אלמנטור ומציעות ביצועים ותאימות משופרים, למרות שאלמנטור הוא בעצם תוסף וורדפרס וניתן להשתמש בו עם כל שירות אירוח וורדפרס.

כאשר מדברים על אירוח עבור Elementor, קח בחשבון את המידע הבא:

ביצועים משופרים

על מנת לספק ביצועים מעולים, Elementor תלויה באירוח מהיר, נגיש ואמין. על מנת להעניק זמני טעינה מהירים יותר וחווית עריכה נעימה, חברות אחסון המתמחות באירוח אלמנטור מייעלות תכופות את התשתית ואת תצורות השרת שלהן.

שמירה במטמון ברמת השרת, רשתות אספקת תוכן (CDNs) ושיפורי ביצועים אחרים הם דוגמאות לאופטימיזציות אלו.

לאחרונה, בשורה חדשה הגיעה אל פתח אתרינו, חברת אלמנטור מציעה אחסון לאתר.

ב 400 שקלים לשנה תוכלו לאחסן את האתר בחברה אמינה, מאד (יוניקורן אמרנו), לקבל תעודת SSL, החשובה מאד לאמינות האתר וגם להשתמש בתוסף הפרו של החברה.

כדי ש-Elementor יעבוד כמו שצריך, יש צורך בפרמטרים ספציפיים של שרת. בדרך כלל, חברות אחסון המציעות אירוח של אלמנטור מוודאות שהשרתים שלהן עומדים בדרישות התוסף.

בנוסף להרחבות ולספריות החיוניות שאלמנטור תלוי בהן, זה מציע גם תמיכה במהדורות האחרונות של PHP ו- WordPress.

הקצאת משאבים ושינוי קנה מידה

המדרגיות הופכת חשובה יותר ככל שאתרים שנוצרו באמצעות Elementor גדלים בתנועה ובמורכבות. תכניות ניתנות להרחבה מספקי אירוח זמינות לעתים קרובות כדי לעמוד בדרישות הגוברת של משאבים ותעבורה.

שירותי ניהול

חברות אירוח רבות מספקות שירותים מנוהלים, המטפלים בתפקידים חיוניים כמו שדרוגי וורדפרס, ניטור אבטחה, גיבויים ותחזוקת שרתים. משתמשים שרוצים להתרכז בעיצוב ויצירת תוכן עבור אתרי אינטרנט מבלי לדאוג לגבי היבטים טכניים של אירוח עשויים למצוא בכך שימוש רב.

תמיכה וידע

לחברות אירוח רבות יש צוותי מומחים הבקיאים בכל הקשור לדרישות החומרה בשימוש ואירוח אתרי וורדפרס המתבססים על אלמנטור. הם עשויים להציע סיוע והכוונה מקצועיים לכל בעיה הקשורה לאירוח הייחודית. משתמשים שחווים בעיות תאימות או ביצועים וזקוקים לסיוע ממומחים מיומנים עשויים למצוא בכך שימוש מיוחד.

מבני מחיר ועלות

מנגנוני העלות והתמחור של תוכניות האירוח של Elementor יכולים להשתנות. בעוד שספקים מסוימים מספקים את Elementor כחלק מתוכניות האירוח הבסיסיות שלהם בוורדפרס, אחרים מציעים תוכניות המיועדות במפורש למשתמשים. העלות עשויה להשתנות בהתאם לכמות המשאבים שהוקצו, תכונות נוספות, שירותים מנוהלים ומעמד חברת האירוח. חשוב לקחת בחשבון את הצרכים המיוחדים של האתר שלכם ואת המפרטים של הפרוייקטים שלך בעת בחירת ספק אירוח.

כדי לבחור חברת אחסון שעונה על הצרכים שלך ומציעה סביבה אמינה ואופטימלית עבור אתרי האינטרנט שלך שקלו משתנים כמו ביצועים, תאימות, מדרגיות, תמיכה ועלות.