מספר מקשר

מספר מקשר - מספר וירטואלי למדידת שיחות יעניק לחטיבת השיווק בעסק שלכם תמונה רחבה לאן הולך כל שקל וחשוב מכך - יציג לכם תמונה מלאה על החזר השקעה של הכסף המושקע באפיקי הפרסום (ROI - Return Of Investment)

מספר וירטואלי   |   02.05.2021

מספר וירטואלי ישראלי בתור בעלי עסק אתם תמיד מחפשים אחר הכלים אשר מאפשרים לכם ליהנות מייעול ויתרון תחרותי. מספר מקשר הוא שירות שכל בעל עסק צריך. למספר מקשר שימושים שונים, אך אחד השימושים החשובים הוא בתחום של מדידת שיחות. רוצים לדעת איך למדוד את ערוצי השיווק? כדאי שתמשיכו לקרוא. בתור בעלי עסקים אנו בוודאי מבינים חשיבות הפרסום הדיגיטלי ברשת האינטרנט. יש לנו תקציב פרסום ובו אנו רוצים להשתמש בתבונה. אנו מצפים להחזר השקעה באמצעות לקוחות והמרות. לכל עסק יש את ערוצי השיווק המתאימים לקהל שלו ובדרך כלל ישנו שימוש בערוצים שונים במקביל.

אבל כמובן שחשוב לנו למדוד את התוצאות שאנו מקבלים מכל אחד מהערוצים בנפרד. אנו רוצים למקסם את החזר ההשקעה ולכן עלינו לעשות אופטימיזציה לקמפיין, ולצורך כך אנו צריכים למדוד את השיחות אשר אנו מקבלים מכל ערוץ פרסום. ולצורך מדידת השיחות אנו צריכים מספר מקשר. כאשר אנו מריצים קמפיינים אנו עשויים להשתמש בערוצים שונים. יש לנו את אתר האינטרנט שלנו, קמפיין לידים בגוגל אורגני, פעילות בפייסבוק, פעילות באינסטגרם, פלאיירים שחילקנו בתיבות דואר, מודעות במקומונים, תשדירים ברדיו… אלו הן רק חלק מהאפשרויות. אם פיזרנו את תקציב הפרסום שלנו בין כולם בטוח נקבל תוצאות. אם פרסמנו את מספר הטלפון של העסק אנו צפויים לקבל שיחות,

אבל אנו צריכים לדעת מהיכן מגיעות השיחות. מספר מקשר מאפשר לנו לדעת האם השיחות הללו מגיעות מהרדיו, מקמפיין הפייסבוק או מכל ערוץ אחר. אולי אנו משקיעים תקציב גדול בפרסום ברדיו, אבל בפועל כל הפניות מגיעות מקמפיין הפייסבוק. אנו תמיד חייבים להיות עם יד על הדופק, אבל איך נדע? מספר מקשר מאפשר לנו לעשות זאת.

מספר טלפון וירטואלי לאופטימיזציה

בפרסום ישנו הרבה מקום לניסוי וטעייה על מנת לעשות אופטימיזציה של הקמפיין, אבל לצורך כך מנהלי הקמפיין זקוקים לכלים המאפשרים להם למדוד. ייתכן שהערוץ שבו אנו מפרסמים אינו מתאים לקהל היעד, ויתכן שהמסרים השיווקיים שלנו אינם טובים. ללא מידע וניתוח תוצאות אנשי הקמפיין לא יוכלו לשפר את התוצאות. כך שבהחלט חשוב להשקיע במספר מקשר על מנת ליהנות מכלי שיווקי כל כך חשוב. למשל לפעמים אנו מריצים כמה קמפיינים במקביל עם דפי נחיתה שונים, אפילו שכולם קמפיינים בגוגל או שכולם קמפיינים בפייסבוק, עדיין חשוב לנו לדעת בדיוק מאיזה דף נחיתה מגיעות השיחות וזהו הכלי שיכול לעזור לנו.

מספר מקשר גם מאפשר לכם לבצע קידומי מכירות מתוחכמים. למשל לעתים לצורך קידומי מכירות עורכים מבצעי הנחות אקסקלוסיביים, כמו למשל מבצע הנחות רק לגולשי פייסבוק. כל מי שמבין בשיווק יודע שיש חשיבות ליצירת תחושת אקסקלוסיביות, מספר מקשר הוא רק הכלי הפרקטי המאפשר לכם ליישם זאת.

מספר מקשר כיצד זה עובד

מספר מקשר הוא למעשה מספר וירטואלי. אתם יכולים לפרסם מספרים שונים בכל ערוץ שיווק. למשל מספר אחד יהיה בקמפיין הלידים בגוגל, מספר אחר בערוץ הפייסבוק ומספר נוסף באתר האינטרנט שלכם. כל השיחות בסופו של דבר יגיעו לאותו מוקד מכירות או מוקד שירות. אבל בזכות מספר מקשר אתם תוכלו להפיק דוחות מפורטים המציגים לכם מאיזה מספר מקשר הגיעו השיחות וכך תדעו לזהות מאיזה ערוץ שיווק הוא הגיע.

יתרונותיו של מספר מקשר

דוחות בזמן אמת

עם מספר מקשר אתם לא צריכים לחכות לסוף החודש או לבצע תהליך מורכב לצורך השגת הנתונים. המערכת מאפשרת לכם לקבל נתונים בזמן אמת וכך אתם יכולים לקבל גם החלטות בזמן אמת. אם אתם מריצים קמפיין ברשתות החברתיות אתם רוצים לתת לקמפיין 48-96 שעות לרוץ, ואז לקבל החלטות ולראות האם יש צורך להכניס שינויים; לכן אתם חייבים נתונים בזמן אמת על מנת לקיים את התהליך בצורה יעילה.

פילוח הדוחות

הדוחות אשר מעניקה לכם מערכת מספר מקשר הם הרבה יותר עמוקים מרק הצגת ערוץ התקשורת ממנו הגיעה השיחה. דוחות אלו מאפשרים לכם להפיק עוד מידע חשוב כמו למשל הצגת מידע על מתקשרים חוזרים.

עדכונים ב SMS או דוא“ל

מנהלים ומנהלי שיווק רוצים תמיד להיות בשליטה, גם כאשר הם נמצאים מחוץ למשרד. לא רק שמספר מקשר מאפשר לקבל נתונים בזמן אמת, בזכות המערכת של מספר מקשר ניתן לקבל עדכונים ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני או הודעות SMS לטלפון הנייד.

הקלטת שיחות

יתרון נוסף של מספר מקשר הוא היכולת להקליט את השיחות. זהו כלי בפני עצמו אשר יש לו חשיבות רבה לפעילות העסקית שלכם. בזכות הקלטת השיחות אתם יכולים להגן על עצמכם מתביעות משפטיות, כלומר ההקלטה של השיחה יכולה לסיים כל מחלוקת ביניכם לבין הצרכן. אך הקלטת שיחות גם יכולה להיות כלי באמצעותו תלמדו ותפיקו לקחים לצורך שיפור השירות.

המתנה בתור IVR

באמצעות מספר מקשר תוכלו ליהנות מהיתרונות של השמעת קבצי סאונד. זו יכולה להיות מוזיקה בזמן שהלקוח מחכה, מידע פרסומי או כל מידע חשוב שתרצו שיגיע אל הלקוח הממתין על הקו.

תא קולי למייל

בזכות מספר מקשר ניתן ליהנות גם מתא קולי, דבר אשר מאפשר לעסק להיות זמין עבור הלקוח גם מחוץ לשעות הפעילות. הלקוח יכול להשאיר הודע ולקבל מענה בשעות העבודה. חשוב גם לוודא שמערכת מספר מקשר יכולה להתממשק אל מערכת שירות הלקוחות שלכם. כך תוכלו להפיק ממנה את המיטב.

מספר מקשר - גם הלקוח נהנה

לא רק שמערכת מספר מקשר היא כלי חשוב עבורכם, היא גם מעניקה יתרונות מהם נהנה הלקוח. באמצעות המערכת של מספר מקשר ניתן להשמיע ללקוח מידע חשוב כמו מספרי שלוחות, שעות פעילות, מבצעים וכו‘.הוא לא צריך להיות מודאג וטרוד בניסיונות להשיג אתכם, הוא תמיד יכול להשאיר הודעה ויחזרו עליו. מספר מקשר יכול לשפר את תפקוד העסק במובנים רבים ובעיקר הדגש הוא על הפן השיווקי.

כך תוכלו להגדיל את מספר הלידים ואחוזי ההמרה ולהפיק את המיטב מתקציב הפרסום שלכם. הלקוחות שלכם ייהנו משירות מקצועי וירגישו שהם בידיים טובות. ההטמעה של מערכת עם מספר מקשר היא קלה וגם השימוש במערכת הוא פשוט ואינטואיטיבי. שירות זה מתאים לכל סוגי העסקים, קטנים וגדולים. למעשה הוא מעניק לעסקים קטנים כלים עוצמתיים שעד היום היו זמינים אך ורק לעסקים גדולים אשר יכלו להרשות לעצמם לרכוש ולתפעל מרכזיות יקרות. מספר מקשר עושה שימוש במרכזייה ווירטואליות ומצמצם את העלויות למינימום. במקום לשלם על ציוד אתם משלמים על שירות.