בלוג

ניהול חווית לקוח

 

ניהול חווית לקוח - Customer Experience Management הנה תורה שלמה כשלעצמה.

אנשי שיווק דיגיטלי רבים מוצאים פתרונות שונים לייעול ושיפור מערכות העסק עבור שירות הלקוחות לפני ואחרי קניה.

תוך הבנה כי אנו בונים עסק על בסיס צורך שאנו מגלים תוך הבנה בסיסית של צרכי הלקוח.

 

ניהול חווית לקוח - לפני קניה

 

היום זה מאד קל למצוא שירות ו/או מוצר אשר יענה על הצרכים שלך כלקוח.

הלקוח פשוט שולף את הטלפון שלו מהכיס, נכנס לגוגל ומחפש את מלת המפתח שהוא צריך.

מיד עולות לו מודעות רבות, חלקן ממומנות וחלקן אורגניות.

הלקוח מקליק על המודעה של העסק שלך - נכנס לאתר שלך ומשם בעצם מתחילה מערכת היחסים הראשונה של העסק עם הלקוח.

מצאנו דרכים רבות לשיפור התקשורת בין עסק-לקוח-עסק והכל באמצעות תוכנת אוטומציה שירות לקוחות רוחבית לכל דרכי יצירת הקשר עם העסק שלך.

בעצם כך, אנו למעשה מגדילים את ההמרות, מביאים יותר לידים ודואגים שיותר ויותר לידים יבצעו המרה בפועל ויהפכו ללקוח משלם.

כתוצאה מזה ה ROI של העסק עולה ונוצר מצב בו העסק מרוויח יותר בכל חודש וחודש.

 

ניהול חווית לקוח - לאחר קניה

 

לאחר קניה, חלק הרבה יותר חשוב מהמכירה עצמה, מגיע החלק של שירות הלקוחות.

הרבה מאד עסקים, בארץ ובעולם, לא יודעים לתת שירות לקוחות כראוי לשוק הלקוחות שלהם ומקבלים ביקורות בהתאם לכך ברשת האינטרנט.

מה שבאנו ברינגלס CEM לעשות הוא להנגיש ללקוח והן לבעל העסק את כל דרכי התקשורת במקום אחד בלבד - מסונכרן לחשבון העסק שלכם ברינגלס CEM. 

כלומר, במלים פשוטות, בכל פעם שהלקוח יצור קשר עם העסק שלכם באחת, או יותר, מהמערכות שרינגלס CEM מעניקה לך - המידע יסונכרן מיידית לכרטיס הלקוח שלו באתר.

 

ניהול חווית לקוח - כמה זה עולה

 

במחיר חודשי קבוע, תשלום חודשי מתחדש בכרטיס אשראי או באמצעות PayPal בסכום 350 שקלים לעסק תוכלו ליהנות מכל יתרונות התוכנה ללא הגבלת שיחות.

שירות לקוחות דיגיטלי לפני קניה מחייב הצטרפות לשירות כלקוח פרימיום ברינגלס - יחד עם בחירת קטגוריה של העסק שלכם.

שירות לקוחות דיגיטלי לאחר קניה, קול סנטר אוטומטי, במחיר חודשי קבוע של 350 שקלים ללא הגבלה על כמות השיחות שלא נענו לעסק.