קול סנטר אוטומטי

קול סנטר אוטומטי, בשונה ממענה אנושי, ידאג שלקוחותיכם יקבלו מענה ראשוני לפנייתם כשאינכם זמינים.

ניהול חווית לקוח   |   קול סנטר, קול סנטר אוטומטי   |   13.06.2019

קול סנטר אוטומטי של רינגלס CEM הוא למעשה העברת המתקשרים שלכם סדרה של פעולות בכדי להפוך את המתקשר, שסוף סוף התקשר - ללקוח. במצב שקורה היום ישנן חברות קול סנטר רבות אשר מספקות מענה אנושי לעסקים. רובן, ככולן, עושות למעשה את אותו הדבר - מענה אנושי ללקוחותיכם. לטעמי, כאן בדיוק הבעיה, למה לשלם עבור שירות שמחשב יכול לתת ועוד בצורה מיטבית הרבה יותר. במקום להגיע לחברות קול סנטר כאלה או אחרות, לשבת שם כמה שעות טובות ולענות על שאלות, תוכלו לכתוב את השאלות באתר האינטרנט שלכם אצלנו. אצלנו, שלא כאצל אחרים, תקבלו מעטפת מלאה לניהול העסק שלכם, קטן כגדול.

קול סנטר אוטומטי - ניהול חווית לקוח

אז אחרי שקראתם כל כך הרבה ולא הבנתם כמעט כלום הרשו לי לחדד;

  1. אתם מרימים אלי טלפון אומרים לי מה הדרישות של העסק שלכם.
  2. אני מקים לכם חשבון ניהול עסק תוך "תפירת" כל הכלים לפי מידות ודרישות העסק שלכם.
  3. אתם מספקים לי תשובות לכמה שאלות שלי, לא מעט, ואני מטמיע את המידע באתר האינטרנט שלכם.
  4. אספק לחשבונכם מספר וירטואלי לקבלת שיחות נכנסות וגם מספר וירטואלי לקבלת הודעות.
  5. אתם מבצעים העברת שיחות בתפוס, באין מענה וכשלא זמין (לנייד) מכל הניידים והנייחים של העסק אל המערכות של רינגלס CEM.
  6. כעת, כשלא תענו, לא משנה מתי ואין זה משנה מאיזו סיבה, אנו נשלח ללקוח שלכם הודעת טקסט עם קישור לאתר שלכם.
  7. הלקוח ייכנס לאתר, יקבל תשובות לשאלותיו, יקרא מידע מקצועי ואף יוכל להכנס אל יומן פגישות אונליין ולקבוע בעצמו פגישה, מתי שנוח לו.
  8. כמו כן, אנו נציג לכם בממשק הניהול שלכם הודעה על כך כי פספסתם שיחה ואת מספר הטלפון של הלקוח.
  9. בצורה זו הפכנו שיחה שלא נענתה ולקוח שאיבד בכם עניין, כי לאף אחד אין סבלנות היום לצערנו, לליד. 

קול סנטר אוטומטי - ניהול חווית לקוח

קול סנטר אוטומטי, כשמו כן הוא, אוטומטי ולכן אין לנו, תכל'ס רק אני פה, עלויות נוספות ואחזקת משרדים, כח אדם, מחשבים וכו'. ב 350 שקלים לחודש ללא הגבלת שיחות נכנסות. כן, איננו מחייבים לפי דקה אלא לפי שימוש חודשי. כדי שיהיה לכם קל לחזור ולא תצטרכו לשלם מאות שקלים כמו שאתם משלמים כעת לחברות המציעות שירות מענה אנושי ב 1.80 שח לדקה. מענה אוטומטי, שלא כמו מענה אנושי, זול מאד לאחזקה ונשען על אפס טעויות. מחשבים לא עושים טעויות, רק בני אדם. אז למה אתם מחכים? הרימו אלי טלפון או הגיעו אלי לפגישה ואתפור לכם פתרון היקפי, מלא והעיקר זול. רק אלף שחים לחבילת שירות הלקוחות שלנו לחודש ותוכלו לנהל את כל העסק,