ארוחת בוקר באמסטרדם

אוהבים אוכל ישראלי פשוט וטעים? הגעתם לאמסטרדם ומתגעגעים לטעמים העמוקים של האוכל הישראלי? פוסט זה מתעדכן מעת לעת עם המלצות לארוחות בוקר שישאירו לכם מקום לעוד הרבה והכל באמסטרדם היפה.

ארוחת בוקר באמסטרדם   |   eggs benedict amsterdam, ארוחת בוקר באמסטרדם   |   03.11.2019

חסעדת חומוס ביסטרו ישראלי 

מומלץ להזמין שולחן מראש

ארוחת בוקר היא החלק החשוב, יש אומרים הטעים ביותר ביום. כישראלים אשר נוסעים לבקר באמסטרדם ומחפשים טעמים מוכרים וביתיים הרשו לי להמליץ לכם על  - D&A Hummus Bistro, או, איך שאנחנו קוראים לו במשפחה - החומוס של גיא. בימים האלה, למעשה מיום ה 27.04.2021, היום בוא נחגג יום המלך באמסטרדם לאחר שנת הפסקה. יום המלך האחרון שנחגג ב 27 לאפריל באמסטרדם  היווה את יריית הפתיחה להולנדים לצאת מהסגר בהם שהו כחצי שנה, און אנד אוף.

מעדניית המזווה בשוק אלברט קאופ עם כריכי בשר לפנתיאון וגם סביח בשישי

 

ארוחת בוקר באמסטרדם - Omelegg

כתובת: Ferdinand Bolstraat 143, 1072 LH Amsterdam

ססמת וויפי: getyoureggon

אין זה משנה שרובם מופעלים על ידי זרים - יש להם סבלנות, והרבה. תמיד אהבתי לאכול טוב ובמשך כל חיי הבוגרים תרתי אחר מקומות חדשים לטעום בהם את המאכלים אשר אני כל כך אוהב להכניס פנימה. במרץ האחרון במהלך עבודתי כאן נתקלתי במסעדה חדשה חדשה בשם Luzas. המקום היה ריק לחלוטין וחלון הראווה היה מרשים עם המטעמים שלהם. הגיעה מנת בנדיקט עם שלל צבעים מרהיבים, ריח מטריף ותאווה לעיניים;

לחם קלוי עליו שכבה מכובדת של ממרח גואקמולי עם ביצים עלומות ורוטב הולנדייז כמו שרק ההולנדים יודעים להכין. מיותר לציין כי המנה נעלמה לאחר מספר מועט של דקות. מאז, בכל פעם שאני נמצא פה אני שם. 

כמה זה עולה?

המחיר פשוט בדיחה. ארוחת בוקר לזוג עם שתי מנות ושתי כוסות קפה בפחות מ 15 אירו. המנה עצמה עולה רק 7.5 אירו. ובאמת, לאחר שטעמתי אותה בפעם הראשונה ושבתי לארץ לאכול במסעדה האהובה עלי, מסעדת אנאמרו, לא יכולתי להמשיך לאכול את המנה. לסיכום: מומלץ, מומלץ, מומלץ.