שאיבת בורות ביוב מחיר החל מ 500 שקלים

שאיבת בורות ביוב, ג'ורה, כפי שידוע לרוב העם, הנם סדרה ארוכה של מערכות שפכים עירוניות וארציות העוברות בצינורות תת קרקעיות ומגיעה למערכות סינון וטיהור מים.


חברתנו מציעה מגוון שירותים בתחומי בורות ביוב השופכין והאינסטלציה, שאיבת ביוב לתחום המוסדי והפרטי. אנו בעלי נסיון של 25 שנים בתחום השאיבות, במהלכם למדנו, על בשרינו, את הבעיות של המקצוע. היות ונסיון לומדים בדרך הקשה - למדנו והשכלנו על דרך פתרונות יצירתית ומהירה עבור שאיבת ביוב ובמחירים זולים לכל כיס. אנו מספקים מענה מיידי ללקוחות פרטיים, עסקים ומוסדות בכל רחבי הארץ בעזרת צוות מקצועי ומיומן, משאיות ביובית להצפות ושאיבות ביוב. כמו כן, אנו מחזיקים ציוד מתקדם לצילום בורות ביוב, שאיבתם באמצעות מערכת סניקה ייחודית לביובית שלנו, איתורי נזילות, פתיחת סתימות ותיקונם.

מה זה שירותי שאיבה?

בורות ביוב, או ג'ורה, כפי שידוע לרוב העם, הנם סדרה ארוכה של מערכות שפכים עירוניות וארציות העוברות בצינורות תת קרקעיים ומגיעה למערכות סינון וטיהור מים. כשאנחנו מורידים את המים באסלה, שוטפים את הכלים, כשהמדיח ומכונת הכביסה עובדות במרץ ומי המקלחת אשר נוזלים מטה - כל המים הללו מתנקזים לאנשהו בסוף. זאת אומרת, יש מישהו בצד השני שאוסף את כל השיט הזה, סליחה על המלים הכנות ;) אלה הן מערכות הניקוז התת קרקעיות, אתם לא מבינים איזו עיר של מנהרות יש מתחת לרגליכם.

היות בנוזלים עסקינן, כמובן תכללו בפנים את כל הנוזלים הכימיים שיש שם כמו אבקות כביסה, נוזלים לפתיחת סתימות וכו' אשר מאכלים את צינורות הביוב ואשר לשם כך, בעיקר, אנו נכנסנו לתחום שאיבת ביוב לפני כשני עשורים ויותר. אה, נזכרתי, וזה מבלי לדבר על המגבונים - אשר לפי סטטיסטיקות לא מאושרות של המכון הישראלי לשיט - רוב רובם של הסתימות במערכות הביוב והניאגרות הקרובות לתחתיכם. כלומר, במלים אחרות, במקום לזרוק את המגבונים לאסלה, זרקו אותם לפח האשפה שניצב לידה. אתם תודו לי אחר כך, בעיקר הארנק שלכם.

שאיבת בורות ביוב

שאיבת ביוב באמצעות משאית שאיבות הידועה כביובית הנה המרכיב העיקרי לפתרון הבעיה אשר נוצרה בעקבות כל מה שציינו מעלה. יש כמה וכמה סוגי משאיות ביובית. בדרך כלל הן מתחלקות, בעיקר, לפי נפח מיכל האגירה שעל גבן. משאיות שאיבת ביוב עם קיבולות שונות יכולות לבצע עבודות שונות היות ויש להן כושר סניקה ואגירה מוגבל. אל תשכחו שצריכים לרוקן את כל הברדק שנאגר במיכל.

כלומר, יש לנו שלושה מאפיינים עיקריים של משאיות ביובית;

 

  • מיכל.
  • משאבה.
  • צינור.

 

לפרטים נוספים אודות שאיבת ביוב התקשרו אלינו