אישור זכויות בנכס טאבו

כשאנו באים לרכוש בית (דירה, או בית פרטי) ישנם הרבה תהליכים ובדיקות שרצות ברקע עוד הרבה לפני רכישת הנכס וחתימה על המסמכים. רישום זכויות הוא רק אחד מהם

אישור זכויות בנכס טאבו   |   אישור זכויות אונליין, אישור זכויות מקוון   |   03.07.2020

להגשת הבקשה נא לחצו כאן

אישור זכויות על נכס; ישנם נכסים רבים בישראל שאינם רשומים במרשם המקרקעין, כלומר בטאבו. מה עושים כל אותם בעלי נכסים שמתעניינים בנכסים האלה ואין להם מרשם מסודר? אישור זכויות של רשות מקרקעי ישראל הוא אישור עבור נכסים עירוניים המנוהלים ישירות בידי - רשות מקרקעי ישראל ולא רשומים בלשכת רישומי המקרקעין של משרד המשפטים – נסח טאבו.

להגשת הבקשה נא לחצו כאן

מה זה למעשה אישור זכויות?

אישור זכויות הוא תעודת זהות של הנכס שמציג את הבעלים של הנכס, את הזכויות והחובות הנגזרות לפיו, לכמה זמן הוא חכור מטעם המדינה, האם זו חכירה לדורות, האם זו חכירה לזמן מוגבל בלבד? מי הבעלים של הנכס הזה? הגבלות מסויימות, משכנתאות וכיוצא באלה. בין הנכסים שרשומים ברשות מקרקעי ישראל ונדרש להוציא עבורם אישור זכויות אלו נכסים שמקומם בשטחי יהודה ושומרון וגם נכסים רבים במרכז הארץ, גם ביפו בין היתר. כלל האצבע הם נכסים שלא עברו איחוד חלוקה מחדש (פרצלציה) או רישום זכויות מסודר.

להגשת הבקשה נא לחצו כאן

שני שירותים לבחירתכם

אנו מציעים שני שירותים שונים; הראשון הוא פלט אישור זכויות, כלומר אישור אונליין שאתם מזמינים ותוך יום עסקים מקבלים מסמך, פלט מחשב, ממאגרי המידע של רשות למקרקעי ישראל המעיד על פרטים מסויימים על הנכס, לרבות בעליו, מספר התיק ברשות מקרקעי ישראל. כך למעשה אנו נשלם את האגרה עבורכם ונגיש את הבקשה בצורה מדוייקת בלי שתצטרכו להתעסק בבירוקרטיה. חשוב לציין שבשונה מאישור רשמי, שזה השירות השני שמיד נגיע אליו שאנו מציעים, פלט המידע לא מהווה אישור רשמי, הוא לא מהווה ראיה לתוכן שלו ואי אפשר להסתמך עליו כמסמך בעל תוקף משפטי מחייב, לא ניתן להגיש אותו לבית המשפט, בנקים וגופים רשמיים דומים.

מאחר וכשמוציאים פלט מידע והמידע נשלח אליכם כמעט מיידית לא עובר עליו שום גורם מקצועי באופן פרטני כך שיהיה ניתן להסתמך על המידע הזה לצורך משפטי.

לעומת זאת, ובנוסף, אנו גם מציעים אישור זכויות רשמי, זה בעצם אישור בעל תוקף משפטי מחייב המפרט את כל הזכויות בנכס, כל מידע רלוונטי שקשור לנכס ורשום ברשות מקרקעי ישראל. התחייבויות, משכנתאות, עיקולים, צווים, זיקות הנאה, כל דבר שקשור לנכס ורשום ברשות מקרקעי ישראל כולל זכויות וחובות שקשורות בו – כלול באישור הזכויות הרשמי שלאחר ההזמנה אצלנו אנו נעביר את המידע לרשות ונדרוש בשמכם קבלת אישור רשמי שיגיע בדואר רשום אך ורק את הבעלים הרשום של הנכס או לעורך דין מטעמו, בעל ייפוי כח. אישור הזכויות נשלח לרוב תוך 14 ימי עסקים ולעתים תוך 21 ימי עסקים כתלות בדואר ישראל. אם אתם רוצים להימנע מהתעסקות בבירוקרטיה מפרכת, אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל כשמדברים אתכם על אישור או על נכסים שלא רשומים בכלל בטאבו אתם יכולים להגיש בקשה אונליין ואנו נסייע לכם בשמחה.

להגשת הבקשה נא לחצו כאן