נסח טאבו מקוון אונליין

נסח טאבו מקוון יאפשר לכם לקבל, בקליק, למייל שלכם את תעודת הזהות של הנכס אותו אתם מבקשים לרכוש. בדוח זה תקבלו את כל המידע אודות גודל הנכס במטרים, האם מוצמד חניה או מחסן, פרטי בעלי הנכס כפי שהם רשומים ברשומות המדינה, האם קיימים עיקולים ו/או שעבודים לנכס והאם יש הערות אזהרה על הנכס.


להגשת הבקשה נא לחצו כאן

נסח טאבו מקוון אונליין עבור מתעניינים ברכישת דירה. הבנק מבקש מכם נסח טאבו ואין לכם מושג עם איזו דרישה הוא נפל מהשמיים? באמצעותנו תוכלו להפיק נסח טאבו רשמי, חתום באופן דיגיטלי ישירות ממשרד המשפטים והכל באופן מקוון מבלי לקום מהספה, בלי לשבור את הראש ואפילו לפי כתובת. בלי להתעסק עם גוש, חלקה ודברים שאין לכם מושג מה אתם צריכים. יתרה מכך, אתם לא יודעים איזה נסח אתם צריכים, ניתן לעשות זאת באמצעות האשף בלחיצה על הקישור מעלה/מטה. לבוט שלנו, הוא יעזור לכם להבין בהתאם לצרכים ולמטרות שתגדירו לו איזה נסח טאבו אתם צריכים.

נסח טאבו מקוון אונליין – מה זה?

נסח טאבו הוא פשוט תעודה רשמית המגיעה מלשכת רישום המקרקעין שנקראית גם טאבו. זו למעשה תעודת הזהות של הנכס בה ניתן למצוא את כל המידע המהותי לנכס, מי הבעלים שלו, השטח שלו, האם יש שטחים ציבוריים שצמודים אליו, האם יש שטחים משותפים שצמודים לו כמו למשל חלק מחצר או מגג. כמו כן, בנסח הטאבו מופיעות גם הערות שונות,

להגשת הבקשה נא לחצו כאן

נסח טאבו מקוון אונליין

זכויות שונות של אנשים בקרקע כמו קבלן שאמור לעשות פינוי בינוי על הנכס ולא רוצה שהזכויות שלו ייגרעו, או רוכש שהחל כבר בהליך רכישת הנכס וציין הערת אזהרה על הנכס כך שלמעשה תוכלו לקבל אינדיקציה שלא להתקרב לנכס הזה כי עלולה להיות פה בעיה של עסקה סותרת וכו'. נסח הטאבו, שהוא למעשה המידע הבסיסי על הנכס, לעתים עלול להיות מעט מורכב לקבל אותו בצורה פשוטה. פה אנו נכנסים לתמונה, אתם נכנסים לטופס הפשוט והברור, אם יש לכם את הגוש והחלקה אפשר להזין ואתם והכל אוטומטי.

במידה ולא, הזינו את כתובת הנכס, המומחים שלנו לוקחים את המידע, מנטרלים ממנו את כל הטעויות האפשרויות והשגרתיות של אנשים שלא מעורים בבירוקרטיה עושים בדרך כלל. מוציאים עבורכם נסח טאבו ושולחים אותו לכם כשהוא חתום ישירות מלשכת רישום המקרקעין שבמשרד המשפטים. אז אם אתם לפני רכישת דירה או אחרי ואתם מעוניינים בשכירת דירה ורוצים לדעת אם יש חניה שצמודה לדירה או אם הבנק, או כל רשות אחרת, ביקשה מכם נסח ואין לכם מושג מהיכן להתחיל פשוט הכנסו לאתר שלנו ואנו נשלח לכם ישירות את נסח הטאבו,

נוכל להסביר לכם מה זה גוש וחלקה, מה זה הערת אזהרה, מה קורה בכל הטופסולוגיה הזאת כך שתוכלו לקבל את נסח הטאבו הרשמי בקלות וביעילות. ולמרות הקורונה לא תצטרכו להסתובב יותר מדי ולא תצטרכו להסתבך. אנו עובדים גם בימים האלה הלחוצים והמוזרים ואנו נדאג שתקבלו את הכל במהירות וביעילות וכמו שצריך באופן מדוייק.

להגשת הבקשה נא לחצו כאן