תעודת יושר אונליין

תעודת יושר אונליין; שלא כמו בעבר בו התבקשתם להגיע פיסית לכל תחנת משטרה בכדי להנפיק תעודת יושר - כיום הכל נעשה בצורה דיגיטלית לחלוטין.


להגשת בקשה אונליין נא לחצו כאן

תעודת יושר: תהליך קבלת התעודה, או כפי שקראו לזה פעם רישום פלילי. ההליך הפך בשנים האחרונות למורכב ומסובך הרבה יותר מכפי שהוא היה בעבר. כבר אין אפשרות להגיע ישירות אל תחנת המשטרה להציג תעודת זהות ולקבל תדפיס שמוכיח שאין לכם עבר פלילי או כל הרשאה תעבורתית כלשהי.

היופי הוא שלמרות הבירוקרטיה הכרוכה בהפקת תעודת היושר,  חברתנו תסייע לכם להנפיק את התעודה באופן מקוון מבלי לזוז מהספה ולשלוח אותה, כקובץ PDF' ישירות לגורם שביקש אותה מכם.

להגשת בקשה אונליין נא לחצו כאן

תעודת יושר לשגרירות אונליין - מה זה?

תעודת יושר למעשה היא תעודה רשמית המעידה על חוסר עבר פלילי או תעבורתי של אזרח ישראלי. אם נדרשתם להפיק תעודת יושר במסגרת בקשה לדרכון זר או הליך אימוץ, במהלך הוצאת רשיון נהיגה במדינה זרה או הליך מיון לעבודה במשרד ממשלתי בארץ זרה הבנתם את הברוך שכרוך בזה.

במהלך ההזמנה תשאלו מספר שאלות מנחות וחשובות ולפיהן תוגש הבקשה לתעודת היושר. תשאלו בין היתר האם אתם מעוניינים בתעודת יושר על מידה פלילי או שמא תעודה על מידע תעבורתי וגם לאן תרצו שהתעודה תשלח.

אנו מגישים את הבקשה והתעודה נשלחת ישירות ממשטרת ישראל המפיקה את התעודה הרשמית לשגרירות או לקונסוליה הרלוונטים. ואילו הן בתורן, אם יש בכך צורך, שולחות את התעודה לגוף הממשלתי הזר, לסוכנות האימוץ או אפילו לנציגות זרה בישראל.

להגשת בקשה אונליין נא לחצו כאן

תעודת יושר אונליין  מחיר החל מ 89 שקלים

חשוב לומר שהתעודה מגיעה גם בעברית וגם באנגלית כך שברוב המקרים אין צורך בעלויות נוספות שכרוכות בתרגום נוטריוני. אם יש דרישה חריגה מקומית מצד רשות מקומית שמוקמת בחו"ל לשפה נוספת שהיא לא אנגלית כאן כבר נכנסים להליך נוסף הכרוך בו תרגום נוטריוני.

היופי הוא שלא צריכים כבר לרוץ יותר לשום מקום, מגישים בקשה לקבלת תעודת יושר אונליין באמצעות טופס פשוט, ברור, בלי סיבוכים והתעודה נשלחת ישירות אל הגורם הרלוונטי כשהיא מודפסת, רשמית וחתומה. הנציגים שלנו יעברו על כל הטפסים, על כל הפרטים ויתקנו את כל הטעויות שבדרך כלל גורמות לכך שהתעודה לא תגיע למקום.

אנו מתעסקים עם כל הבירוקרטיה המעייפת, עם כל מנגנוני ההזדהות המתישים הממשלתיים ומריצים את כל העניין תוך יום עסקים אחת. מרגע שמוגשת הבקשה התעודה תגיע ליעדה בחו"ל תוך 21 ימי עסקים. כל אדם הזקוק לתעודת יושר לכל מטרה שהיא פשוט יכול להכנס לאתר שלנו,

להזין את כל הפרטים ואנו נדאג שהכל יגיע כמו שצריך ישירות לתחנה הסופית. יתרה מכך, במידה וצריכים לשלוח את תעודת היושר לחו"ל ולא למשל לשגרירות ארה"ב בישראל אלא לשגרירות זרה שממוקמת בחו"ל יש צורך לבצע אימות אפוסטיל במשרד החוץ.

גם בעניין זה נוכל לעזור לכם.  השירות שלנו מאפשר לכם לבצע את אימות אפוסטיל אונליין במשרד החוץ עבור התעודה הרשמית. למעשה אנו מתעסקים בכל הליך שלום האגרה וההחתמה ואנו בעצם נשלח את התעודה עם כל החותמות והאישורים הנדרשים כך שלא תתקעו בעוד איזשהו מקום ודברים לא יתעכבו.

אם שמעתם על תעודת יושר ואין לכם מושג מאיפה להתחיל פשוט פנו אלינו, אנו נדאג שהכל יטופל בפשטות, יעיילות ומקצועיות. מה זה תעודת יושר? תעודה ממשלתית המוכיחה כי לאדם אין רישום פלילי במשטרת ישראל.

להגשת בקשה אונליין נא לחצו כאן