אימות אפוסטיל במשרד החוץ

אימות אפוסטיל במשרד החוץ ניתן לעשות בקלות מבלי הצורך לקום מהספה ולצאת מהבית. בפוסט זה ריכזנו את כל המידע שאתם צריכים בכדי לעבור את האימות באופן דיגיטלי ומהיר.


להגשת בקשה נא לחצו כאן

אימות אפוסטיל במשרד החוץ אונליין באמצעות השירות של חברתנו מאפשר לכם לבצע את אחד ההליכים היותר מסובכים אונליין. לצערנו שירות זה לא מונגש מספיק טוב לאזרח מטעם הרשויות וכל זה נעשה בפשטות מדהימה באמצעותנו. השאלה היא מי צריך לאמת מסמך באמצעות אפוסטיל שזו מלה שאם לא נתקלתם בה נשמעת כמו ג'יבריש טהור. כל אחד יכול, מתישהו במהלך החיים שלו, להזדקק לשירות אימות אפוסטיל במשרד החוץ באמצעות חותמת אפוסטיל.

להגשת בקשה נא לחצו כאן

מי צריך את זה?

זה יכול לקרות, למשל, למשפחה שרוצה להוציא דרכון פורטוגלי או כל דרכון זר אחר בכל מדינה בעולם. פורטוגל הטרנדית – אהובת נפשם של הישראלים הרבים שמוציאים בה אזרחות. זה יכול להיות גרמניה, פולין, ספרד וכו' כיד הדמיון הטובה. בני המשפחה יצטרכו להפיק מסמכים רשמיים ממדינת ישראל, שגם אותם אפשר להפיק ביעילות ובקלילות באמצעותנו. המסמכים, תעודת לידה, תעודת פטירה, תמצית רישום, תעודת יושר ועוד ועוד מסמכים שמעידים על בני המשפחה, מאיפה הם הגיעו, לאן הם הולכים ופרטים הדרושים למתן האזרחות.

אבל, איך שלטונות פורטוגל, או ארץ אחרת, יכולים לדעת שהתעודה מקורית וחוקית בישראל? התשובה היא פשוטה, באמצעות אימות אפוסטיל במשרד החוץ. רק ככה יכולים בני המשפחה להתקדם במסע המפרך לקבלת אזרחות פורטוגלית, לדוגמה, המיוחלת. באמצעות החברה שלנו העניין הזה מתקצר ונעשה פשוט הרבה יותר. 

דוגמה נוספת, זוג צעיר שמבקש להתחתן בשעה טובה מזל וברכה. אותו זוג מעדיף להתחתן בחו"ל, עוד טרנד שתפס תאוצה בשנים האחרונות, אבל עוד לפני בחירת השמלה, חליפה, מקום האירוע והטיסה וכדי שהזוג יוכל להתחתן בטקס שמעבר להיותו מרגש תהיה לו גם משמעות בישראל, הם יצטרכו להמציא שלל מסמכים המעידים על היותם רווקים, על כתובתם ועוד הרבה מאד פרטים נוספים הדרושים למוסד שיערוך את החתונה, כי אחרת אף אחד לא יחתן אותם.

להגשת בקשה נא לחצו כאן

אימות אפוסטיל במשרד החוץ

כמו שניתן לראות סוגיה לא ברורה מספיק ואם לא ניתן אישור אפוסטיל התעודה הרשמית שניתנת על ידי המדינה לא מוכרת על ידי שום גוף בינלאומי אחר, אלא אם היא הוחתמה באמצעות חותמת אפוסטיל במשרד החוץ. רק כך ניתן לדעת שהתעודה שמקבלים על ידי אחת מרשויות המדינה היא תעודה מקורית רשמית והונפקה על ידי הרשות המוסמכת לכך. כלומר, משרד הפנים יכול להפיק תעודה שהיא תמצית רישום למשל שמעידה על כתובת מגורי ההורים וארץ הלידה שלהם וכו'. בעצם השירות היעיל שלנו מאפשר לבצע את כל ההליך הזה של אימות אפוסטיל במשרד החוץ בקלות, אבל רק עבור מסמכים ותעודות רשמיות שהופקו על ידי המדינה והכל בתנאי שהתעודה המקורית או העתק חתום שלה נמצא פיסית אצלכם.

אם התעודה עדיין לא אצלכם תוכלו לפנות אלינו ואנו גם נצליח להפיק עבורכם העתק של התעודות הרשמיות האלה שאתם צריכים כגון: תמצית רישום, תעודת לידה, תעודת יושר וכו'. אנו מציעים שתי אפשרויות לבצע את כל התהליך המסובך הזה ושני התהליכים כוללים את תשלום כל אגרות האימות הקבועות בחוק ומאפשרים שני אופציות:

האפשרות הראשונה כוללת את תשלום אגרות האימות ושליחת העתק דיגיטלי שלהם יחד עם מסמך מפורט שמכיל הוראות מפורטות, שלב אחרי שלב, לתהליך האימות הכל באמצעות דואר רשום ומבלי שתצטרכו להגיע למשרד החוץ בירושלים. כל ההליך הזה מבוצע תוך 21 ימי עסקים, עד שתקבלו את התעודה המאומתת חזרה אליכם בדואר רשום.

אופציה שניה, שהיא פורצת דרך, לאמת את התעודה באמצעות שליח שמגיע ישירות עד לפתח הבית בזמן ובשעות שנוחות לכם, אוסף מכם את התעודה הרשמית, נוסע למשרד החוץ בירושלים, מאמת את התעודה באופן מיידי ומחזיר אותה שוב, לאחר האימות, במועד שנוח לכם ובזמן שתקבעו אתו כשהתעודה מוכנה לכל שימוש שיעדתם לה והכל תוך שלושה ימי עסקים החל מרגע ההזמנה.

אם שמעתם את המלה אפוסטיל ואין לכם מושג מה לעשות, פנו אלינו ואנו נדאג שכל התהליך ייעשה בצורה מהירה, יעילה, נוחה ואם תרצו גם עד הבית מבלי לקום מהספה.

להגשת בקשה נא לחצו כאן