יום הולדת מרחוק

יום הולדת וירטואלי נכפה בעקבות מגיפת הקורונה. חוגגים יום הולדת? יום נישואין? מברק מזמר וירטואלי? יש לנו הכל עבורכם, מופעי טלפתיה, קסמים לילדים גדולים..


יום הולדת מרחוק הראשון שערכתי בעבור זוג ילדים מתוקים בני שש. לפי הסיכום עם ההורים הייתי אמור להופיע בפניהם בהופעה פיסית ;( זה היה מזמן, היסטוריה - לפני שלושה ימים. ובגלל מגיפת הקורונה, כמובן בידוד לכולם ולא רוצים התקהלות, חשבנו על דרך כיצד ניתן לשמח ילדים מבלי להיות נוכח פיסית במקום. אמרתי להורים שמלבד ההופעה הוירטואלית אני אגיע פיסית אליהם, לכשיתאפשר. ואז עלה הרעיון שנעשה את מופע וירטואלי, מופע יום הולדת מרחוק, מופע קוסמות דרך המחשב. מדהים. כל ילד התמקם ברחבי הבית, הם פרסמו יום לפני לכולם, הכינו עוגה, לא וירטואלית, בלונים ושירים. הכנתי את המופע שלי עם התפאורה, נערכתי למופע אמיתי מול קהל, פשוט עשינו הכל מול המחשב.

יום הולדת וירטואלי מרחוק - איך זה עובד?


עשינו שיחת הכנה בוידאו, ראינו שהכל עובד ויש קליטה והסטרימינג סבבה והיו קישוטים של הבית, שיתוף מעולה מלא, עשינו קסמים מרחוק, ריקודים, את כל הקסמים של עם היונים, וץ ממגע היה שם הכל. היה שואו, היתה שיחה, היה דיאלוג, שאלתי שאלות הם ענו תשובות, היתה שמחה של הילד, המון המון צחוק ואהבה וביקשו הדרנים בכל פעם כי הם היו בטוחים שהקסמים שלי הם טריקים שנעשו באמצעות מחשב – וזו בכלל ההופעה הוירטואלית הראשונה שלי. קיבלתי תגובות נהדרות מההורים של הילדים ומהילדים עצמם.

האמא מוכנה להמליץ לכל אמא כמה זה טוב. בגלל שאין לי צורך בנסיעות ולשוטט בארץ בין המקומות אז גם המחיר יורד בהתאם כי אין לי למעשה הוצאות. המחיר הוא נגיש לכל אחד, שמחה ובטחון ולא מאכזבים את הילד שציפה כל כך הרבה זמן לחגיגת יום ההולדת שלו. אני ממרכז אותו במחשב, הוא מרגיש בזה, אפשר לחבר לטלוויזיה גדולה, מקרן, יש דיאלוג עם כולם. אנו מנצלים את הטכנולוגייה לטובתנו ונותנים הרגשה לילד שהמצב לא כזה נורא שאנו נמצאים בו כיום, של הבידוד והזהירות במצב הבריאותי. אפשר לשמח את הילד מרחוק ובבוא היום אפשר גם ללכת ולעשות אירוע אמיתי מול הילדים, זו אופציה של עסקה נוספת.

אני עושה סטאנד אפ מג'יק, זה בשונה מקוסמים קלאסיים אני מדבר הרבה אז זה יוצא מצויין משיחות מרחוק ומופעי מחשב, המון מלל, המון סטנד אפ, הילדים צוחקים, משתתפים, נהנים, אני רואה את הפרצוף שלהם כמה שהם נהנים, מוציא אותם לשעה של שכרון חושים וירטואלית. ללא בית, בידוד, הסגר והכל. פשוט מחזיר אותם למציאות שהם מכירים, אהבה, שמחק, צחוק, חיוכים, חברות, נשיקות, מגע, חום. אנו עובדים עם מערכת להעברת וידאו דחוס בזמן נתון (וידאו קונפרנסן). כל אחד מהמשתתפים יכול להצטרף לקבוצת הצפייה באונליין באמצעות הקישור שנשלח אליו.

יום הולדת מקוונת במחיר הנקוב מטה מתייחס ל 100 משתתפים.

יום הולדת וירטואלי מרחוק - מחיר

  • חגיגת יום הולדת וירטואלית הכוללת שעה של חגיגה לילדים בוידאו/סקייפ וכו' במחיר 750 שקלים.
  • חגיגת יום הולדת בוידאו יחד עם הופעה פיסית, לכשיתאפשר, ב 1,250 שקלים