קוסם ליום הולדת 

קוסם ליום הולדת, או בשמי הפרטי יניב גולן, הידוע כשומבלה. אני נשוי ואב לארבעה ונמצא בעסקי השואו כבר 24 שנים או-טוטו. אני מתעסק בהופעות בפני כל סוגי הקהלים בכל מקום בארץ ובעולם. בקהילות היהודיות מזה 23 שנים, החל משנת 1997. הופעות מול ציבור חרדי, ציבור חילוני, ועדי עובדים, קניונים, מתנסים, בתי מלון, מברקים מזמרים, מסיבות רווקים ורווקות. במהלך עבודתי כקוסם ליום הולדת אני מגיע לכל מקום בארץ כולל ירושלים, מלונות אילת, מלונות בצפון ועוד. אני מחזיק ברשיון הפעלת זיקוקי די-נור עם ביטוחים בהתאם. \כל סוגי הזיקוקים, מימי העצמאות ועד ליישובים, הופעות ימי הולדת, מסיבת הפתעה, מברק מזמר בצורה ייחודית ויפה.

 

קוסם ליום הולדת בתל אביב במרכז

הכנתי תכנית קוסם ליום הולדת במרכז, יום הולדת קסמים מקסימה עם יונים, אש, קריאת מחשבות, אמן עם מופע טלפתיה, מופע Magic Stand Up. אני דואג לתאורה, הגברה, פרסים, בלונים והלקוח צריך להכין רק כוס מים ונקודת חשמל. אני אמן שמתחייב לעבודתו - לא צחקתם - לא שילמתם. אני מופיע בכל מקום בארץ ולכל גילאי הקהלים, כמות וכו'. אני ליצן רפואי, בוגר המחזור הראשון להכשרת ליצנים רפואיים אשר נערך, דאז, בבית החולים אסף הרופא. במהלך לימודיי רכשתי לעצמי רגישויות נוספות שעוזרות לי מאד בגילאים הקטנים, עושה מסיבות סוף שנה, מסיבות עובדים, מופעי קסמים למבוגרים. אני מתעסק בהנחיית אירועים גדולים, ימי עצמאות ומסיבות. אני עובד בשיתוף עם חברת דוכני מזון לאירועים כמו שיערות סבתא, פופקורן. טאבון נייד לאירועים, נקניקיות, המבורגרים, דוכני גלידות וכל מה שבעצם ילדים צריכים ליום ההולדת שלהם.

אירועי במה

אירוע במה זה בעצם מסיבה לכל העובדים עם הילדים. ליום המשפחה, מופעי לאורחי המלון. אני מגיע שעה וחצי לפני עם 350 קילו ציוד שכולל תפאורה, הגברה, תאורה, דשא סינטטי לילדים לישיבה, פרסים שאני מחלק, תלוי בכמות הקהל. מבחינת הלקוח, אם זה מופע מעל מאה ילדים חשוב מאד שתהיה במה בגודל ארבעה מטרים על ארבעה מטרים ונקודת חשמל. אני לא עובד תחת כיפת השמיים, חייב הצללה ו/או קירוי כדי שהשמש לא תדפוק לילדים בראש. עושה שעה וחצי הכנות ואז מתחיל מופע שרובו ככולו מופע קסמים. קסמים לילדים עם יונים, אש, ריחוף באוויר, קריאת מחשבות, כיפוף מתכות, משתף את הקהל תמיד במופע.

כל המופע מוגש בשפה נקיה והומור איכותי. המופע מתאים לכל סוגי האוכלוסייה, מעלה המון מתנדבים לבמה, מופע אינטראקטיבי עם הקהל בשילוב מוסיקה קצבית המתאימה לסוג הקהל של האירוע. המופע אורך שעה מלאה. המופע מתאים לכל המשפחה לכל חגי ישראל, מסיבות קיץ, מסיבות בריכה.מופעים לימי הולדת. אני מגיע שעה וחצי קודם, צריך שההורים יכינו שתיה, כיבוד, קישוטים. אני מכיר את החוגג כדי לשבור את הקרח, מספר לו מה עתיד להיות. המופע הוא בן שעתיים בימי הולדת עם פרסים, מחצלות, תאורה, תפאורה וכל מה שצריך.

מופע קסמים, ריקודים, משחקים. באמצע התכנית ישנה הפסקת אוכל ושתיה של עשר דקות וגם בזמן הזה אני מופיע מולם עם קסמים קומיים וכשהם מסיימים את האוכל אנו עוברים למשחק אחד, ריקוד אחד, טקס של עוגה, הרמת הילד על כסא. משלים פרסים למי שלא קיבל, מחלק לכולם בלוני צורות וכך חלפו להם שעתיים של יום ההולדת.

נסיון
1998 - 2000
עיר ערוץ הילדים - הנחיה

מ 97 עד 2000 הייתי עדיין שכיר. הנחיתי את עיר ערוץ הילדים בשנים האלה. ערוץ הילדים וכל ההפקה נדדה במהלך יוני בין ערים בארץ; כל שבוע בעיר אחרת, חיפה, תל אביב, ירושלים. אני עומד על במה, 6,000 אנשים בפארק הירקון, הנחיתי את הבמה שנקראית במבה אסם. היו שם במות במות, נסטלה מוטה, במבה אסם, כל מיני מותגים ואחת לשעה כל במה שלחה נציג לבמה המרכזית. בתור נציג של במבה אסם הנחיתי את הבמה המרכזית וזכיתי לעמוד מול 6,000 אנשים בפארק הירקון.

1997 - 1998
אני לא מאמין, אני ליצן, רפואי, רשמי

סיימתי את לימודיי בהצלחה, קיבלתי המון, למדתי המון והפכתי לאדם עם מטרה בגיל מאד צעיר, כולה בן עשרים. תודה לפאץ' אדמס שלימד אותי תודה שלמה של הומור. כמובן תודה לבית חולים אסף הרופא על היוזמה הברוכה והחשיבה מחוץ לקופסא בשנים ההן.