משרד להשקעה באשדוד

משרד להשקעה באשדוד: החל מ 169,000 שקלים למשרד 12 מטרים בתוך מתחם חללי עבודה משותפים באשדוד. תוכלו להשכיר את היחידה בשכירות חודשית של כ 1,800שח בחודש

משרדים להשקעה   |   משרד להשקעה, משרדים להשקעה   |   01.06.2020

משרד להשקעה באשדוד זה הפרוייקט שלנו. פרוייקט משרד, חללים משותפים שכוללים חדר כושר, סאונה, פטיו בר, חדר ישיבות, קפיטריות בכל קומה. העיצוב של המתחם הוא ברמה מאד גבוהה של ורד גינדי שעיצבה את גוגל ומייקרוסופט. הבניין כבר קיים במצב מוגמר וחלקו כבר פעיל, יש שם כבר חברות גדולות שנמצאות כמו: מנו ספנות, בנק מזרחי, בנק פועלים, עיריית אשדוד שנמצאת בקומה חמישית. כעת אנו נמצאים בשלב האחרון בפרוייקט משרד להשקעה באשדוד ואשר יסתיים בתוך כחצי שנה.

משרד להשקעה באשדוד - מיקום

המיקום שלו הוא מיקום מעולה באשדוד, יש שם ליד את הסטאר סנטר, את הביג ומה גם שפרוייקט זה הוא מאד קרוב לבית המשפט השלום. דבר זה גורם לביקוש רב למשרדים מערכי דין באזור. 

משרד להשקעה באשדוד - כמה זה עולה?

אנו כעת משווקים יחידות של החל מ 12 מטר מרובע ב 169,000 שקלים או 24 ב 328,000 וכמובן שהמחיר הזה משתנה מיחידה ליחידה. לקנות משרד ובעצם להשכיר אותו לחודשים. כמובן שתוכל לקנות את המשרד בעבורך. ישנן חמש קומות בפרוייקט זה. כל קומה היא בערך 1,500 מטרים מרובעים. בפרוייקט משרד להשקעה באשדוד ניתן להגיע ל 30 מטרים ומעלה. כמובן שהגודל והחלוקה הפנימית משתנים בהתאם לעסקה. החללים המשותפים בערך 1,500 מטרים, בכל קומה, שם יש קומה אחת של הפאטיו בר, בכל קומה יש חדרי ישיבות וקפיטריות, יש קומה של החדר כושר, של הסאונה.

המתחם הנו לעבודה בלבד ולא למגורים. כן צפוי להיבנות באיזור פרוייקט סוהו עם 1,100 יחידות דיור וחנויות וזה גם מקפיץ את ערך הנכס. הערכת התשואה עומדת על כעשרה אחוז. פרוייקט משרד להשקעה באשדוד כבר בנוי והתחלנו באכלוסו. לאחר תיאום פגישה באמצעותנו תגיעו מגיע לבניין, ונעשה לך סיור ועל כוס קפה נרד לעומק העסקה. צרו קשר לפרטים נוספים ונשמח לסייע לכם במציאת הנכס הבא שלכם בפרוייקט משרד להשקעה באזור הדרום. לחברתנו הצעות עבור השקעת נכסים בכל אזור הדרום, החל מבנייני דירות להשקעה, דירות, בתים פרטיים וקרקעות. צרו קשר עם יועץ נדל"ן בטלפון, וואטסאפ או באמצעות הודעת טקסט להתאמת הנכס הטוב ביותר בעבורכם.