דירות ונדלן להשקעה ברמת גן

דירות להשקעה ברמת גן; מקבלן; דירות שלושה חדרים בנות 75 מטרים עם מרפסת 12 מטרים, במחיר 21,000 שקלים למטר בתוך מטרופולין תל אביב. התקשרו למידע נוסף.

דירות להשקעה ברמת גן   |   דירות למכירה ברמת גן, דירות לקנייה ברמת גן   |   30.04.2020

קוראים לי שי, לי יש עכשיו 1,100,000 שקל בחשבון. התחלתי עכשיו להסתכל על נדל"ן כי אומרים לי שזה שווה וכדאי וזה הזמן. אז התחלתי מסע של חיפוש במה להשקיע. אני גר בראש העין כרגע עם המשפחה שלי בשכירות, האמת אף פעם לא חשבתי לקנות, גם אני די קלולס בנושא הזה, אני מעולמות האינטרנט אבל כן הגיע הזמן להיות ילד גדול אומרים לי ולהכנס להשקעות בנדל"ן. קצת להתחיל להבין את הנושא, אני אשמח קצת להסבר ולהבין.

ככל שיעבור הזמן אתה תכיר הרבה יותר. כשאתה אומר 1,100,000 אני מבין שזה הון עצמי וכל השאר יבוא ממשכנתא. אני יכול להציע לך אצלנו שני פרוייקטים, כי סך הכל אם אתה קונה דירה להשקעה אין טעם להשקיע בדירות גדולות ויקרות כי המטרה להשקיע את המינימום ולייצר תשואה. אני אנסה להציע את הדירות היותר אטרקטיביות וזולות ואתה תחליט אם זה משהו שמתאים לך ונוכל להיפגש אם תרצה.

דירות להשקעה ברמת גן

הפרוייקט הראשון שאני אדבר עליו זה בגני תקווה, פרוייקט שאנחנו בונים במסגרת התחדשות עירונית. חשוב לי לציין מראש כי האזור הזה ספציפית הוא אזור שבשבתות וחגי ישראל הוא סגור לתנועה של רכבים בשבתות. כלומר אם אתה קונה אתה תשכיר את הדירה לדתיים, מסורתיים ושומרי שבת. 

אייל:    אם רמת התשואה מעניינת אז כן. אני לא דתי ולא מתמצא בעולם הזה. מעבר אבל לשמוע תמיד,

אני ממליץ לך בכל מקרה להכנס למדלן על כל פרוייקט שאתה מתעניין ולבדוק מה על כל שכונה או פרוייקט שאתה מתעניין מה מדל"ן שמה מדבר גם על השכירות, גם על התשואה וגם על הפוטנציאל כדי שתקבל מידע אובייקטיבי. אתה יכול גם להבין די טוב ממדלן מה הפוטנציאל. אז בגני תקווה קודם כל יש לנו שמה באמת מבצע על פרוייקט שיצאנו לשיווק. הפרויקט בביצוע ויהיה מוכן בעוד שנתיים וחצי.

יש לנו דירות שלושה חדרים שכרגע במבצע, דירות בנות 70 מטר פלוס 10 מרפסת וזה כולל חניה ומפרט טכני מלא. המוטו שלנו הוא לתת דירות מושלמות, עם המיזוג מיני מרכזי, חשמל חכם, ריצופים של מודי, מטבחי אביבי, דירות מושלמות. המחיר הוא 1,690,000.  בחישוב זריז זה יוצא בסביבות 21,000 שקל למטר.

דירות להשקעה ברמת גן

זה פרוייקט אחד ופה יש הזדמנות, המחיר עשינו פה הנחה של 100,000 שקל ממחיר מחירון, המטרה היא למכור שתי דירות ולהקפיץ את המחירים. יש לנו עוד פרוייקט ברמת גן, שם הדירות הן בנות חמישה חדרים ואנו מוכרים ב 2,150,000. פה זה אומר שזה גבוה יותר, השאלה אם זה רלוונטי. הפרוייקט שלנו בשכונת נווה יהושע היא שכונה ותיקה ברמת גן שנמצאת קרוב לאזור מצד אחד אלוף שדה והפארק הלאומי, מצד שני מרום נווה. שכונה די ותיקה שעוברת תהליך של התחדשות עירונית ששווה להכנס למדלן לראות פרטים על השכונה.

נווה יהושע כבר עברה את הממוצע של רמת גן. אם עד עכשיו היתה מתחת למחיר הממוצע ברמת גן אז עכשיו היא עוברת את המחירים. זה מדבר על תנועה חדשה ברמת גן שהולכת לכיוון התחדשות עירונית. מחירי השכירות עלו שם בשנה האחרונה ובעוד כמה שנים צריך להיות נקודה של הרכבת הקלה, הקו הסגול, וכל זה אנו רואים עליות מחיר וגם אצלנו רואים את העליות של המחיר בשנתיים האחרונות מאז שהתחלנו את השיווק. נסיים את הפרוייקט בסוף השנה. ויש לנו דירות 7 חדרים ב 2,500,000. לפרטים נוספים נא הרימו טלפון וקבעו פגישה עם יועץ הנדל"ן שלנו.