פרוייקט להשקעה בתל אביב

דירות למכירה מקבלן בתל אביב; דירות דופלקס עם גג 120 מטרים ומרפסת של 40 מטרים, דירות גן 4 חדרים וכל הטוב הזה מול הים. התקשרו אלינו למידע נוסף.

דירות למכירה בתל אביב מול הים   |   דירות חדשות למכירה בתל אביב, פרוייקטים על הים   |   25.03.2020

פרוייקט להשקעה הוא פרוייקט אפלטון בתל אביב, נמצא כ 300 מטרים מהים. מולו יש בית קברות פטריארכלי נוצרי. הוא נמצא על גבול בת ים. פרוייקט של תמ"א חיזוק, תמ"א חיזוק זה אומר שמוסיפים ממ"ד, מעלית ומרפסות ומחזקים את הבניין ולמעלה בונים עוד 2.5 קומות. פרוייקט זה ילווה ויהיה בו ערבויות בנקאיות דרך קרן שיאפשר ערבויות חוק מכר, כלומר הבנק ערב לך מהשקל הראשון שאתה שם, הבנק או חברת הביטוח ערבים על הכסף לקונה.

דירות למכירה מקבלן

דירות שלושה, ארבעה וגם חמישה חדרים עם נוף מלא לים התיכון. בקומת הקרקע תיבנה דירה נוספת. הקבלן הוא קבלן בעל סיווג ג'3 החברה נקראית פרפקט בניה. מבחינת המחירים זה מחירים של יפו של כמעט בת ים המחירים יחסית זולים. חשוב להבין שביפו בשכונת ג' זה אזור עם הזדמנות מאד גדולה כי זהו האזור היותר זול של תל אביב עכשיו. סביב 25,000 שקל למטר מרובע כאשר ברוב תל אביב מדברים על 30,000 שקל למטר, שם אפשר להגיע לתשואות גבוהות יותר, ניתן לראות את הים כי מלפניך לא יבנו כלום כי לא ניתן לרכוש את האדמה. פרוייקט להשקעה בטוחה בתל אביב בעלות של 25,000 שקלים למטר עם תשואה גבוהה.