דירות למכירה ליד אוניברסיטת בר אילן

הקרקע נרכשה כקרקע אחרונה בשכונת השחר. נקנתה מקבוצת רכישה שהיתה במו"מ והוציאה שם את היתר הבניה אך החליטה שהם אינם מבצעים. ניסו לעשות קבוצת רכישה.

דירות למכירה בגבעת שמואל   |   דירות להשקעה בגבעת שמואל   |   25.03.2020

דירה למכירה בגבעת שמואל זהו שמו האמצעי של פרוייקט בנייה חדיש בעיר.

הקרקע נרכשה כקרקע אחרונה בשכונת השחר. נקנתה מקבוצת רכישה שהיתה במו"מ והוציאה שם את היתר הבניה אך החליטה שהם אינם מבצעים. ניסו לעשות קבוצת רכישה בסוף נשארו רק בעלים של הקרקע והחליטו למכור.

נקנה הפרוייקט, פרוייקט של 14 יחידות, 7 דירות גן, 7 דירות דופלקס בארבעה מבנים. ישר אחרי רכישת הקרקע היזם עלה על הקרקע והתחיל לבצע, התחילו מאמצי השיווק, היו מכירות פריסייל. הפרוייקט ממוקם סמוך לכביש ארבע ולאוניברסיטת בר אילן. הבניה היא בניה נמוכה, כלומר בניה רוויה אך נמוכה, סך הכל שתי קומות, קומת דירות גן וקומת הדופלקסים.

הפרוייקט מתאים לתושביגבעת שמואל, בני ברק, משקיעים, פרוייקט מאד מגוון. בליווי בנקאי של בנק הפועלים כלומר יש ערבות של הבנק על כל שקל. היום הפרוייקט נמצא לפני אכלוס של עוד שלושה ארבעה חודשים, נשארו סך הכל ארבע דירות אחרונות בפרוייקט. המחירים נעים בין 2,050,000, לדירות הגן ו 2,100,000 לדירת הדופלקס. דירות הגן בגדלים של 81 מטר בנוי פלוס גינה של 50 מטר, הדופלקס עם גג 120 מטר פלוס 40 מטר מרפסת.

האוניברסיטה נמצאת ממש סמוך לפרוייקט, יש פארקים, בתי כנסת, גני ילדים, סופרמרקט ומרכז מסחרי עם מבחר חנויות.