התקנת מזגן תדיראן אלפא 1.25 כח סוס

התקנה של מזגן מחיר: אנו גובים 600 שקלים להתקנת מזגני כח ורבע של תדיראן. חמש שנות אחריות מלאות על התקנת המזגן, דליפת גז, צינורות וניקוז - התקשרו למידע נוסף.

התקנת מזגן תדיראן אלפא 1.25 כח סוס   |   התקנת מזגן כח ורבע, התקנת מזגן קטן, התקנת מזגן תדיראן, תדיראן אלפא   |   07.07.2020

התקנת מזגן תדיראן אלפא 1.25 כ"ס מחיר 600 שקלים, במידה ואין צורך בקידוח בטון. היי חברים, הגעתם אל האתר של טכנאי מזגנים בתל אביב. בימים החמים של יולי אנו מוצפים בטלפונים המבקשים לברר אודות התקנת מזגן תדיראן אלפא. חשוב לציין כי עדיף שתפנו למתקין מזגנים מורשה אשר מבצע את העבודה כהלכה. כל זאת בכדי שלא תצטרכו לסבול בעתיד מחוסר תפקוד של המזגן עקב התקנה לקויה.

התקנת מזגן מחיר – תמלול שיחה

בדיוק לפני כמה רגעים קיבלתי שיחה נוספת מלקוח אשר הגיע אלי דרך גוגל. הלקוח חיפש טכנאי מזגנים מורשה שיתקין כהלכה מזגן תדיראן אלפא בביתו הפרטי. לפניכם תמלול של השיחה המוקלטת בה פתרנו ללקוח את הבעיה.

איל:                       שלום לך. רציתי לברר אצלך התקנת מזגן תדיראן אלפא 1.25 כ"ס.

טכנאי מזגנים:         שלום וברכה, בבקשה, כן, אשמח לעשות בעבורך את העבודה.

איל:                       בבית פרטי, בקומה ראשונה בתל אביב, כמה זה אמור לעלות לי?

טכנאי מזגנים:         התקנת מזגן תדיראן אלפא אחד ורבע עולה 600 שקלים במידה ואין קידוח בטון. בתדיראן הצנרת של אחד ורבע זה צנרת כמו של שני כח סוס, זה צנרת קצת יותר עבה. עכשיו, אם יש קידוח בטון זה תוספת של 200 שקלים וההתקנה מתייחסת להתקנה בסיסית, בדרך כלל נותנים שני מטרים, אני מפרגן ללקוחות שלי גם בשלושה מטרים, ללא תוספת חיוב.

איל:                       זה התקנה ויש אחריות על ההתקנה הזו?

טכנאי מזגנים:         בוודאי, איזו שאלה.

איל:                       כמה זמן אחריות ומה אומרת האחריות?

טכנאי מזגנים:         יש לך אחריות חמש שנים על ההתקנה.

איל:                       מה זה אומר האחריות? אם יש מה? אחרי זה מה, אי אפשר אף פעם לדעת אם זה מהמזגן או מההתקנה, זאת הבעיה.

אחריות, שירות ואמינות

טכנאי מזגנים:         לא, מה פתאום, ממש לא. 

איל:                       אם זה דליפת גז זה התקנה?

טכנאי מזגנים:         אם זה דליפת גז מהמזגן מהחיבורים זה התקנה. זה יכול להיות דליפת גז לצורך העניין, קורה אחד ל 50 מזגנים, 100 מזגנים שיש דפקט במזגן עצמו. אבל אם יש דליפה אז דבר ראשון כשמסתכלים זה על החיבורים, בוודאי.

איל:                       נכון.

טכנאי מזגנים:         אם החיבורים לא דולפים אז ממשיכים לחפש.

איל:                       הבנתי. זאת אומרת שהאחריות על ההתקנה זה אומר שאתה אחראי על כל בעיה בהתקנה.

טכנאי מזגנים:         בוא אומר לך משהו, אתה קנית מזגן נהדר, מעולה, לא רק נהדר,

איל:                       יש לי אחד שהוא עובד, הוא בסדר.

טכנאי מזגנים:         וכמעט, אי אפשר להכליל אבל כמעט, אפס תקלות בדגם של המזגן הזה ולא רק בדגם זה אלא ברוב המזגנים של תדיראן, למעט דגם אחד שהוא לא מיוצר באותו מפעל, אבל רובם שמיוצרים במפעל הטוב של תדיראן שזה גרי, אז אין אתם כמעט תקלות. הכל ייבוא והכל סיני אבל גם בסיני יש רמת איכויות, יש איכויות גבוהות ונמוכות. אפשר לשאול איך הגעת אלי?

איל:                       דרך המודעה שלך באינטרנט.

טכנאי מזגנים:         נהדר.

איל:                       אז אתה אומר המחיר הוא 700 שקלים, לא פחות? אני לא יכול לדעת.

טכנאי מזגנים:         תראה, אתה יכול למצוא התקנה של 100 או 200 שקלים יותר זול אבל טכנאי מזגנים, חשוב מאד מישהו שיתקין לך את המזגן, תראה, אני נתתי שירות של טורנדו ושל החברות הגדולות ואני רוצה לומר לך שכשאני מגיע לקריאות שירות 90 אחוז מהמזגנים בחמש, שש שנים הראשונות, 90 אחוז מהתקלות שלהם זה תקלות של ליקויי התקנות אנחנו קוראים להם.

איל:                       איך יודעים שזה ליקוי בהתקנה? לפי בריחה של גז או שיש עוד תופעות?

טכנאי מזגנים:         לא רק בריחות של גז, שיפועים לא נכונים, לא חסר בהתקנות חאפרים שעושים התקנות בצורה חובבנית, עם זה ששוברים את הצינורות ואתה לא שם לב, או ששמים את המזגן על תושבת לא איכותית ולא טובה, עובדים עם צינורות אלומיניום ולא צינורות נחושת, יש מכאן ועד הודעה חדשה. שמים צינורות ניקוז שלא שווים את הפלסטיק שהשתמשו בהם. כל מיני, מלא.

איל:                       המזגן השני שעשיתי, הקודם שעשיתי אותו לפני כמה חודשים זה דרך טרקלין חשמל, היא שלחה לי איזה איש מזגנים שהיא מכירה אותו כנראה ולא הייתי מרוצה ממנו, הוא לא עבד, הוא בסדר אבל לא התנהג יפה. גם בסוף שם לי את המנוע למעלה.

טכנאי מזגנים:         יש אנשים שלא יודעים לתת שירות, לא יודעים לייעץ לך להתקין את המזגן במקום הנכון. חשוב גם להנמיך את המזגן מהתקרה ולא להצמיד אותו כי כל מיני תקלות אחר כך קורות. יש בהתקנה, באמת, 101 דברים שצריך לעבוד לפי הספר, לא עובדים לפי הספר – הלקוח אחר כך סובל. היום הייתי אצל לקוח שהביא מתקין, התקין לו את המזגן לפני שנה, שלוש פעמים כבר ברח לו כל הגז. הבנאדם קנה גז וכל פעם שהיה חסר הוא הוסיף. אמרתי לו תגיד לי, אתה בונה בית חולים מתחת לגשר, באמת? תטפל במזגן ואתה לא תצטרך להתעסק בזה. אז באמת פירקתי את המזגן, עשיתי חיבורים כמו שצריך, החזרתי אותו בחזרה, בדקתי שאין דליפות והכל ומעכשיו יתחילו שבע שנים הטובות של המזגן הזה.

איל:                       אני יודע, גם לי פה היתה בעיית דליפה של גז.

טכנאי מזגנים:         זה לא רק דליפות, זה הרבה כאבי ראש.

איל:                       והיה קשה מאד למצוא את הדליפה, עד שמצאתי טכנאי מזגנים נחמד אחד שהוא איתר את זה בשניות.

טכנאי מזגנים:         תשמור את הטלפון שלי, מה שתצטרך, בשמחה רבה.

איל:                       אני רוצה שתגיע, מתי צריך להזמין לפני?

טכנאי מזגנים:         תגיד לי יומיים לפני כן ואני אדאג לך.

איל:                       אני צריך לתאם את זה, הדירה שלי מושכרת. אני אתאם את זה ואתן לך תשובה כבר מחר.

טכנאי מזגנים:         אתה יכול לשלוח לי טלפון של הדיירים ואני אתאם מולם, אין בעיה, תרגיש בנוח.

איל:                       אני מעדיף להיות שם.

טכנאי מזגנים:         אין שום בעיה. תאם אתי הגעה.

איל:                       תודה רבה, עזרת לי מאד.

טכנאי מזגנים:         תודה רבה.