טכנאי מזגנים בתל אביב

טכנאי מזגנים במרכז תל אביב טכנאי, רמת גן

מתקין מזגנים תל אביב ובמרכז, מבצע התקנה, תיקון וגם טכנאי מורשה בעיר תל אביב מזה כ 15 שנים. אני מבצע עבודה מדוייקת, נקיה ובעיקר עומד בזמנים. אצלי אין הפתעות והלקוחות שלי יודעים שהזמן שלהם קדוש בשבילי ואני לא אבזבז אותו. זקוקים לביקור? לחצו על הכפתור מטה, מלאו את הפרטים ונחזור אליכם מיד.

מילוי גז עבור מזגן תדיראן ודגמים נוספים עד 5 כוחות סוס, מזגנים מיני מרכזיים ומרכזיים לעסקים, מסעדות ובתי מלון. צוות מתקין מזגנים וטכנאים אמינים בפריסה בעיר תל אביב, בדרום ובצפון הארץ מחכים לשיחתכם. אזורי שירות: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראש העין, חולון, ראשון לציון, נתניה.

התקנת מזגן

בבת ים עובדים 12 טכנאים שלנו בפריסה רחבה בכל העיר ומחכים לשיחה מכם. עלות קריאת טכנאי: ₪250 פלוס מע"מ.  מחיר זה מתייחס לעבודה בלבד, לחלקים עלות נוספת. התקנת מזגנים חדשים, 3 מטרים ראשונים ללא עלות, מכל המותגים המובילים בשוק:  תדיראן, אלקטרה, טורנדו, LG ועוד.

לפני שאתם מתקשרים אלי יכול מאד להיות שאתם בסך הכל צריכים לנקות את פילטר המזגן. הסירו, בעדינות עם הקליפסים, את הפלסטיק אשר עוטף את המזגן, הוציאו את הפילטרים ושטפו במים רותחים, כדי שכל האבק יצא. לאחר מכן ייבשו והחזירו למקום. המזגן לא מגיב לשלט? קודם כל בדקו אם יש סוללות בשלט, כן, האמינו לנו דברים מוזרים מזה קרו.

אם יש סוללות והכל נראה תקין כנראה שהחיישן של המזגן הלך לכם. במקרה כזה יש להתקשר לטכנאי מזגנים בתל אביב שזה אנחנו. במידה ואין שלט למזגן בנמצא תוכלו להוריד אפליקצייה למזגן לטלפון שלכם ולשלוט כמעט בכל מזגן - באמצעות הנייד.

חום יולי אוגוסט

יולי, אוגוסט, החום והלחות הורגים אתכם. אתם יושבים בבית ולא מפסיקים להזיע. זהו הזמן להפעיל את המזגן! אתם לוחצים על הכפתור בשלט, המזגן מתחיל לעבוד אבל נראה שהוא לא מקרר… המזגן לא מקרר או לא מחמם, עושה רעשים או משהו לא תקין בפעילותו? אם כך הגיע הזמן להזמין טכנאי מזגנים. אך האמת שטכנאי מזגנים לא מתעסק רק בתיקונים, אלא גם בהתקנות של מזגנים.

כך שאם בכלל אין לכם מזגן, הוא האיש שאליו יש לפנות. במאמר זה נדבר על כיצד בוחרים טכנאי מזגנים וכל מה שצריך לדעת בנושא לקראת התקנה של מזגן חדש או ביצוע תיקון של מזגן קיים. אבל לפני הכול נזכיר לכם שהזמן הטוב ביותר לרכוש מזגן ולהתקין מזגן חדש, כמו גם ביצוע עבודות תחזוקה הוא דווקא בחורף כאשר פחות צריך את המזגן.

הסיבה לכך היא שכאשר מגיע הקיץ כולם רוצים מגנים או נזקקים לשירות, הטכנאים עמוסים בעבודה ואפילו מחירי המזגנים עשויים לעלות. בחורף כאשר יש פחות עבודה זהו הזמן הטוב ביותר להתקין או לתקן מזגן. מזגנים משרתים אותנו גם בחורף, בסופו של דבר הם יכולים גם לחמם את הבית.

אך כנראה שבמזג האוויר הישראלי אנו יותר סובלים מהחום מאשר מהקור. אם אנו לא גרים באזורים הרריים בדרך כלל ביגוד חם מספיק ואיננו משתמשים במזגן. אך הקיץ הישראלי הוא בלתי נסבל ולכן עיקר הביקוש לטכנאי מזגנים הוא בקיץ.

כאשר אתם מזמינים טכנאי עבור המזגן שלכם אתם לא רוצים בעיות. אתם רוצים מישהו אמין שאפשר לסמוך עליו שיעשה עבודה טובה, שיגבה מחיר הוגן ושלא יהיו בעיות והפתעות. יתכן שבגלל ניסיונות העבר יש לכם קצת חששות ולכן אתם רוצים להיות זהירים. אנחנו מסכימים אתכם, באמת צריך לבדוק את מי אנחנו מכניסים הביתה.

מתקין מזגנים במרכז - איך בוחרים 

רוב אנשי המקצוע הם אנשים ישירים ואמינים, אך מספיק אחד שינצל וירמה בשביל להוציא שם רע לכולם. אז כיצד נזהר מכל מיני חובבים וטכנאים בעייתיים? להלן כמה טיפים חשובים. תעודה מקצועית - כאשר מחפשים טכנאי מזגנים חשוב שתהיה לו תעודה מקצועית המעידה כי למד את המקצוע.

במקרה שלנו מדובר על טכנאי שעבר קורס קירור ומיזוג אוויר עם תעודה אשר מוכרת על ידי משרד התמ“ת. קורס שכזה מעניק לטכנאי את כל הידע הדורש על מנת להתקין מזגנים, לאתר תקלות ולתקן אותן, וכמובן שיש בו גם דגשים בטיחותיים והסמכה לעבודה בגובה. מי שאיו לו תעודה שכזו הוא לא טכנאי מזגנים.

המלצות

תעודה מקצועית היא חובה אבל זה לא מספיק. לכן גם המלצות ממכרים שיש להם ניסיון חיובי עם טכנאי מזגנים הן דבר חשוב. זה לא במקום התעודה המקצועית, זה בנוסף. אל תהססו לשאול את בני המשפחה או קולגות לעבודה. בסופו של דבר לרוב האנשים יש מזגן בבית ותמיד מגיע הרגע שבו צריך טכנאי מזגנים. אם לא קיבלתם המלצות תוכלו לחפש באינטרנט, ישנם אתרי אינדקס בהם תוכלו למצוא המלצות.

ניסיון

יש הבדל גדול בין מי שסיים קורס והידע שלו הוא בעיקר תיאורטי, לבין מי שעוסק שנים במקצוע. העדיפו טכנאי מזגנים בעל ניסיון של שנים, כזה אשר כבר טיפל בכל סוגי התקלות ויודע להעניק פתרון מהיר ואיכותי. מי שעדיין אין לו את הניסיון הדרוש יכול לעבוד בצמוד לטכנאי מנוסה עד שיצבור ניסיון.

מחיר

כאשר מדברים על מחירים עליכם להיות זהירים. מצד אחד תרצו לחסוך בכסף ובטח לא לשלם מחירים גבוהים שלא לצורך. מצד שני לא תרצו להתפשר על האיכות. אתם יכולים לבקש הצעות מחיר שונות ולהשוות ביניהן אך שימו לב לפרטים ולאינסטינקטים שלכם. אל תתפשרו על האיכות, שלא יצא מצב שבו תחברו בטכנאי מזגנים חסר ניסיון אשר יציע לכם חלקי חילוף זולים מאיכות נמוכה. קחו בחשבון את המחיר, לצד שיקולים אחרים.

טכנאי מזגנים - טכנאי/מתקין פרטי או חברה

ישנם טכנאי מזגנים אשר עובדים באופן עצמאי וישנם טכנאים אשר עובדים במסגרת חברה המציעה שירותים. אינני רוצה להגיד לכם את מי להעדיף, זה תלוי בנסיבות. אך קחו בחשבון שיתכנו הבדלים.

למשל טכנאי מזגנים עצמאי שם דגש גדול יותר על שירות הלקוחות מכיוון שהלקוחות שלו חשובים לו מאוד. בחברות גדולות אתם עשויים למצוא טכנאים שפחות אכפת להם והיחס פחות אישי. מצד שני חברות גדולות יכולות לתת לכם שירות בזמינות גבוהה יותר.

שירות

ישנם הרבה פרמטרים לבחון את רמת השירות. למשל תרצו טכנאי מזגנים זמין, טכנאי שמגיע בזמן, טכנאי שמסביר לכם את הבעיה ושאפשר להאמין לו ולסמוך עליו. שימו לב שיש לכם תקשורת טובה ואתם מרוצים מהשירות.

אחריות

חשוב גם שהטכנאי יעניק לכם אחריות על העבודה שהוא מבצע. טכנאי מזגנים מקצועי שיודע מה הוא עושה מעניק לכם תעודת אחריות. הקפדה על כללים אלו תגדיל את הסיכוי שתהיו מרוצים מהשירות. אם לא תקפידו על הדברים הללו אתם עשויים להיתקל בבעיות שונות שמהם תרצו להימנע - עבודה לא איכותית ומזגן שמתקלקל שוב ושוב; נזילות מים מהמזגן; התקנה לא אסתטית; מחירים לא מוצדקים, בעיות חשמל וכו.

ייעוץ בבחירת מזגן

טכנאי מזגנים הוא לא רק לצורך התקנה ותיקון של מזגנים. זהו גם האיש שאליו אתם יכולים לפנות לקראת התקנת מזגן. חשוב להבין שישנם סוגים שונים של מזגנים וההבדלים הם לא רק יצרנים שונים. למשל יש מזגנים בעוצמות שונות אשר נמדדות בכוח סוס, ובחירת המזגן תלויה גם בנפח החלל שאותו רוצים לקרר. כמו כן ישנם סוגים שונים של מזגנים, כמו מזגן עילי, מזגן מיני מרכזי ומזגן VRF. ישנם היבטים שונים בבחירת המזגן ולכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. טכנאי מזגנים יכול לעזור לכם לבחור את המזגן אשר מתאים עבורכם.

שימוש ותחזוקה

שימוש נכון במזגן והקפדה על תחזוקה נכונה יאפשר לכם ליהנות מהמזגן לאורך שנים ארוכות. טכנאי מזגנים יכול להדריך אתכם לגבי שימוש נכון וביצוע התחזוקה. למעשה הטכנאי יכול לבצע גם את פעולות התחזוקה אך באמת שאין צורך להזמין טכנאי מזגנים לצורך ביצוע פעולות תחזוקה פשוטות כמו ניקוי הפילטר.

אם הטכנאי הגיע לתקן בעיה אז הוא יבצע את הניקוי במסגרת השירות, אך במידה ויש צורך אך ורק בניקוי הפילטר תוכלו לעשות זאת בעצמכם מבלי צורך לבזבז כסף על טכנאי. אנו מקווים שהמידע שימושי עבורכם ויסייע לכם לבחור נכון את טכנאי המזגנים.

שיהיה לכם קיץ קריר ומרענן, או חורף חמים ונעים עם מזגן תקין.

 

נסיון
1994 - present
טכנאי מזגנים באור יהודה

משנת 1994 ברציפות אנו מפעילים מוקד טכנאי מזגנים בעיר. במרוצת השנים צברנו לעצמנו אלפי לקוחות שלווים, נעימים ובעיקר שאינם מזיעים בזכותנו.

2000 - present
מזגן מיני מרכזי כולל התקנה

מזגנים מיני מרכזיים הפכו מאד מבוקשים אצלנו. התקשרו ליועץ מיזוג והתאימו יחד את המזגן הטוב ביותר עבור המשפחה שלכם.

2010 - present
התקנת מזגנים בפתח תקווה

בשלהי 2010 הגענו לעיר האורות פתח תקווה. 8 טכנאים שלנו רצים בכל העיר כדי שאתם לא תזיעו בימי הקיץ הלוהטים של יולי אוגוסט בשמש הישראלית הקופחת.

2011 - present
מזגן עם התקנה

התקנת מזגנים היא עבודה לא פשוטה. כשאתם קונים מזגן הוא בדרך כלל יושב מחכה לטכנאי שיגיע להתקינו. אצלנו המזגן והמתקין יגיעו יחד, באותו היום כבר יהיה לכם קריר ומגניב.

2015 - present
מזגן טורנדו

מבחר עסקאות משתלמות במיוחד עבור כל הליין של מזגני טורנדו - כולל התקנה, אחריות ובעיקר שירות.

1997 - present
טכנאי מזגנים במזכרת בתיה

המזגן התקלקל? באזור מזכרת בתיה מחכה לכם ניסים הטכנאי שלנו כבר 20 שנים ברציפות.

1998 - present
טכנאי מזגנים בשוהם

שי מחכה לקבל טלפון מכם. הוא נמצא בשהם ונותן שירות לכל השכונות בעיר: טללים, רקפות, יעלים, ברושים, יובלים.

2020 - present
טורנדו 2.5 כח סוס

בתחילת יוני 2020 התקנו מזגן אצל משפחת בן נון ברחוב משה דיין 18 בתל אביב. הם רכשו מזגן טורנדו 2.5 כח סוס במחיר מבצע של 5,500 שקלים כולל התקנה. הלקוחות שילמו תוספת של 300 שקלים עבור קדיחה בבטון, זה בכדי שכל הצנרת תעבור כמו שצריך. כמובן שהוספנו נקודת חשמל, ללא חיוב, בכדי שיהיה נוח ובעיקר אסטתי יותר כדי שלא יטיילו כבלי חשמל ברחבי הבית.