כלי פריצה למנעולן

התוודעתי לכלי הפריצה Zieh Fix לאחרונה. לאחר 11 שנים כמנעולן ועבודה עם כלי פריצה רבים, מסוגים ויצרנים שונים ומגוונים החלטתי פה אחד, הפה שלי - Zieh Fix הוא כלי פריצה אימתני שלא רואה בעיניים. המַשְׁמָעוּת; כלי זה ישבור את הצילינדר בכדי לאפשר גישה ולפתוח את הדלת. בניגוד לכניסה "נקיה", באמצעות שימוש בכלי זה אתה תשבור את הצילינדר ותצטרך להחליף לאחד חדש.


אני וותיק במקצוע, כבר 11 שנים. עבדתי בכמה מדינות, ישראל, אוסטרליה והולנד. כפי שהייתי מנעולן בתל אביב וביצעתי לא מעט התקנת דלתות פנים, אני כיום מנעולן באמסטרדם וככזה אני צריך כלי פריצה מהשורה הראשונה. ואם כבר שורה ראשונה, הכלים האיכותיים של חברת Zieh Fix הגרמנית עושים את העבודה בצורה משובחת. 

הכלי שאסקור היום הנו אלטרנטיבה למה שאנו המנעולנים מכנים "קידוח מנעול". כשנחשפתי לראשונה ל-Zieh Fix, נדהמתי מהקונספט. שבירת צילינדר או הליבה שלו במינימום מאמץ. החלטתי לנסות ולהזמין ערכה לבדיקה. לפני שיכולתי לנסות את זה עם לקוח בזמן אמת, הייתי צריך לסקור את זה. לראות אם ואיך זה עובד. אז הנה זה.

ה- Zieh Fix הוא כלי עשוי היטב. חזק וכבד. הברגים נראים באיכות מעולה גם כן. עבדתי בעבר עם מותגי מנעולנים גדולים שמספקים לך כלי שלא יחזיק מעמד כל החודש. לכן, כשקיבלתי את הערכה הופתעתי לטובה. כל דבר אחר בערכה משובח ואיכותי, בדיוק כמו שיודעים לעשות בגרמניה. יצרן Zieh Fix ממוקם בגרמניה. מכיוון שהיו לי לא מעט פניות על תהליך הרכישה וכמה שאלות לאחר מכן, שירות הלקוחות שלהם היה נהדר. ללא דופי באמת. ניתן לקפוץ לאתר שלהם בתוך שעות העבודה ולהתחיל לשוחח עם נציג בשטח באופן מיידי. בעידן של חברות המשתמשות בבוטים ונמנעות ממגע אנושי כמו אש, זה היה מבורך מאוד. המוצר נמסר במהירות והחשבונית נשלחה עוד יותר מהר. בואו נעבור למוצר.

פריצה שקטה זה לא כאן

צפיתי בכמה סרטוני הדרכה מקוונים בנוגע ל- Zieh Fix וכיצד להשתמש בו. הכנסת הברגים לתוך הצילינדר אף פעם לא נראית בעיה. האמת היא שזה יותר קשה ממה שזה נראה. תצטרך להשתמש בשני ברגים כדי למשוך את הליבה החוצה. הבורג הצהוב הוא הנהג. אני אפנה מקום להכנסת הבורג האדום, המושך.

הבורג הצהוב לא חדר בקלות לצילינדר. אני משתמש ב-Makita 18v, מקדחה חזקה, אבל בכל זאת הוא התקשה להכניס את הבורג פנימה. מקדחה חזקה יותר לא תעזור, כי אני מניח שהבורג ייקרע בכוח של מקדחה חזקה. אם הבורג נפרץ בתוך הצילינדר, תהיה לך בעיה. אחד רציני. אם הבורג נפרץ בצילינדר, לא תוכל להכניס בורג נוסף. כלומר, אתה לא יכול להשתמש ב- Zieh Fix על הצילינדר הזה יותר.

בנוסף, אתה לא יכול יותר לבחור את המנעול כשהצילינדר נהרס. זאת בעיה. תצטרך להיות תקיף אך עדין. לאחר שהכנסתי את הבורג הצהוב פנימה, הלכתי והכנסתי את הבורג האדום - מושך הליבה - לתוך הצילינדר. זה גם לא היה חלק. בורג המשיכה עבה יותר וכניסתו לצילינדר הדוקה. זה נכנס בסוף, אבל אני יכול להניח שצילינדר עם חור מפתח הדוק יותר יהיה מאתגר יותר.

משיכת הצילינדר

כשעבדתי עם מנעולים במשך שנים רבות, היו לי ספקות לגבי הכלי הזה. אני יודע איך עובד מנגנון נעילה והייתי מאוד סקפטי שהפינים או גוף הצילינדר ישברו כדי שהליבה תישלף. הייתי מאוד סקפטי. לאחר שבורג המשיכה האדום הוכנס לצילינדר, הרכבתי עליו את ה- Zieh Fix והתחלתי לשלוף אותו באמצעות מפתח הברגים המצורף.

ה- Zieh Fix הסתובב ללא מאמץ. הופתעתי. ליבת הגליל יצאה מהגליל כשהיא עשויה מחמאה. חלק וקל. הפינים פשוט עברו דרך גוף הגליל ללא בעיה. תוך פחות מדקה, הליבה הייתה בחוץ. המנעול בו השתמשתי היה באיכות גבוהה ועשוי היטב. זה לא היה אתגר עבור הכלי הזה. הייתי נותן לו 5 כוכבים מתוך 5 עבור המשיכה. ככל הנראה, הנדסה גרמנית היא בכל זאת הנדסה גרמנית. וואו.

סיכום

ה- Zieh Fix בעל יכולת גבוהה. שוב, זה כלי עשוי היטב ואיכותי. עבור המנעולן באתר עם לקוחות שנמצאים במצב רגשי לא פשוט חייבת להיות כניסה מוצלחת. חייבת להיות כניסה מוצלחת, הייתי ממליץ להיזהר בכלי זה. תצטרך לוודא שהמקדחה שלך חזקה מספיק כדי לנעוץ את הברגים פנימה. אתה באמת צריך לוודא שהבורג לא יתקע בצילינדר. אם כן, זו בעיה רצינית. ברגע שהבורג הימני הוכנס, משיכת הליבה לא אמורה להוות בעיה.

ה"ריהוט" של הצילינדר שהוא הידית ומכסה הצילינדר, יכול להיות בעיה. תצטרך את פני הגליל חשופים כדי שה-Zieh Fix ימשוך את הליבה. אז שימו לב גם לזה. אחרת, זה כלי נהדר. זה יכסה נסיבות מסוימות באתר, אבל לא את כולן. שום כלי לא יכסה את כל התרחישים, אז זה בסדר. זה ציוד יקר אבל הייתי אומר שהוא חובה בכל ארגז כלי מנעולן. זה ימנע ממך להיכנס למצב מאוד דביק שעלול לבוא עם קידוח של המנעול במקום. כולנו יודעים כמה גרוע קידוח של מנעול יכול ללכת. זו תהיה חלופה מצוינת עבור רוב המקרים. אני נרגש להוציא את הכלי הזה ולבדוק את המנעולים של הלקוח שלי. גם אתה צריך להיות. תיהנו.

מאמר זה נכתב בשיתוף עם חברת Locksmith Amsterdam הולנד