מנעולן ברמת גן

ננעלתם בחוץ? יש סירים על הגז והמפתח נשבר בתוך הצילינדר? שירותי מנעולנות 24/7/365 לשירותכם. סקרנו מבחר חברות חלקם טובים וחלקם טובים אף יותר ולפניכם התוצאות.

מנעולן רכב ברמת גן   |   פריצת דלתות, שירותי פריצה   |   03.12.2021

שירותי מנעולנות ופריצה לרכבים  דירות ובתים. אם נתקעת מחוץ לבית או לרכב מכל סיבה שהיא, איבדת את המפתח או ששכחת אותו בצדה השני של הדלת אל חשש - הרימו אלינו טלפון ונגיע במהירה - תוך 30 דקות אצלכם.

הזמנת מנעולן

מנעולן ברמת גן; בין אם אתם מתגוררים בתחומי העיר רמת גן, עובדים בעיר או מנהלים בה עסקים, אתם עשויים להזדקק לשירותיו של מנעולן בתל אביב. ואולי אפילו אם עברתם בה במקרה, יתכן כי תזדקקו לשירותיו. למעשה אם אתם גרים בעיר, זהו רק עניין של זמן עד אשר תזקקו לשירותיו של המנעולן. הסיבה לכך היא שבכל בית ובכל עסק ישנם מנעולים ודלתות, ואלו עשויים להתקלקל ולהזדקק לשירות תיקונים. אך מנעולן ברמת גן אינו מעניק אך ורק שירותי תיקונים, אלא גם התקנת מצלמות אבטחה לבית ושירותי פריצה כאשר נדרש.

מנעולן ברמת גן - פתרון לכל לקוח

מנעולן ברמת גן מעניק שירות ללקוחות פרטיים, עסקים, מוסדות ובעלי כלי רכב. להלן חלוקה של שירותי מנעולנות על פי התחומים:

מנעולנות לבית

בביתנו אנו עשויים להזדקק למבחר שירותי מנעולנות, בין אם אנו גרים בבית פרטי או בניין מגורים. אלו יכולים להיות שירותי פריצת דלתות כניסה, התקנת דלתות פנים, תיקון בעיות בדלתות, החלפת צילינדר, תיקון תיבות דואר ועוד רשימה ארוכה של שירותים.

מנעולן לעסק

אותם השירותים שמנעולן ברמת גן מעניק לבית עשויים להידרש בבית העסק. בסופו של דבר גם בעסק ישנם מנעולים ודלתות. אך מצד שני ישנם שירותים האופייניים יותר לעסקים ומוסדות. למשל עסקים רבים עושים שימוש במחזירי דלתות, מנעולן הוא האיש המתאים להתקנתן. כמו כן עסקים ומוסדות ציבור נדרשים להתקנת דלתות בהלה, וגם זו עבודה למנעולן. מנעולן אפילו יכול להעניק לכם שירות לתיקון ופריצת כספות, דבר שעשוי להידרש גם בבית וגם בעסק.

מנעולן לרכב

שירותי מנעולנות לרכב יכולים להידרש גם על ידי עסקים וגם על ידי בעלי רכבים פרטיים. במקרים רבים ישנן בעיות במנעולי הרכב, כאשר הבעיות השכיחות הן איבוד מפתחות הרכב או נעילת המפתח בתוך הרכב. אלו הם חלק מהשירותים שמעניק מנעולן, אך אפילו החלפת סוויץ‘ ניתן לבצע אצלנו. 

פורץ מנעולים בז'בוטינסקי

מה ההבדל בין מנעולן ברמת גן לבין פורץ מנעולים? האמת שאין הבדל. פורץ מנעולים הוא אחד מהכינויים המתייחסים למנעולן. הסיבה לכך היא שזהו אחד השירותים השכיחים שמעניק מנעולן, אך ממש לא השירות היחידי. מנעולן ברמת גן מעניק לגם שירות של פריצת מנעולים או פריצת רכבים במקרים בהם ישנה תקלה טכנית או איבוד מפתחות. ולא רק רכבים ודלתות, אלו יכולות להיות גם תיבות דואר, ארגז של אופנוע או כל מנעול אחר.

ישנו הבדל מהותי בין פריצת מנעולים או פריצת דלתות של מנעולן לבין פריצה של גורם אחר. למשל ישנם מקרים בהם מכבי אש פורצים דלת. הם עושים זאת במקרה חירום כמו לצורך חילוץ מדירה בוערת… במקרים אלו מכבי האש ישתמשו בכוח רב ופשוט ישברו את הדלת או מנגנון הנעילה. זה מובן בהתחשב בנסיבות. אך מנעולן מבצע סוג אחר של פריצה, מנעולן ברמת גן מבצע פריצה ללא גרימת נזק. הפריצה שלו אינה מבוססת על שימוש בכוח, אלא באמצעים עדינים. המטרה של מנעולן היא לא רק לפרוץ את הדלת, אלא גם להעניק פתרון לבעיה שבגינה מלכתחילה נזקקתם לשירותיו.

פריצת דלתות ברמת גן 24 שעות

במקרים רבים הפנייה למנעולן נעשית לצורך קבלת שירותי חירום, כלומר שירותים שאינם סובלים דיחוי ואתם זקוקים להם באופן מיידי. תקלות שונות עשויות להתרחש בכל יום ובכל שעה, כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם נזקקים לשירותיו של מנעולן גם בשעות הלילה, בשבתות ובחגים. לא כל תיקון הוא דחוף, יש דברים שיכולים לחכות. אך מצד שני ישנם מצבים שבהם אתם לא יכולים לחכות. דוגמה טובה למקרה שבו זקוקים לשירותיו הדחופים של פורץ מנעולים בתל אביב היא כאשר אינכם יכולים לפתוח את דלת הכניסה לבית. אולי איבדתם את המפתחות או שמדובר בתקלה טכנית, אבל כאשר אינכם יכולים להיכנס לביתכם אתם בבעיה הדורשת פתרון מיידי. מה תעשו אם תחזרו הביתה בשעת לילה מאוחרת ותגלו שאינכם יכולים לפתוח את דלת הכניסה?

ולא רק עבור פריצת דלת כניסה. גם שירותי מנעולנות לרכב עשויים להידרש בצורה דחופה. למשל אם יצאתם לבילויי סוף השבוע, ביליתם במועדונים ובשלב מסוים איבדתם את מפתחות הרכב. אתם יכולים למצוא את עצמכם ביום שישי בלילה תקועים, בלי יכולת להיכנס לרכב ולנסוע לביתכם - במצב שכזה אתם זקוקים למנעולן ברמת גן המעניק שירות 24 שעות ביממה.

כמובן שלא כל מקרה הוא דחוף. למשל אם עברתם לדירה חדשה ותרצו להחליף את הצילינדר, זהו אינו מקרה דחוף. תוכלו לקבוע עם המנעולן שעה נוחה בה תתבצע העבודה. כך גם תחסכו בעלויות של קריאת חירום המתומחרת במחיר גבוה יותר. אך מצד שני זוהי גם לא עבודה שתרצו לדחות עד אין קץ, רצוי לעשות אותה בהקדם.

בהזדמנות זו נציין שלא כדאי לחכות למקרה החירום בשביל להתחיל לחפש מנעולן. כדאי שתמיד יהיה לכם בזיכרון הטלפון הנייד מספר טלפון של מנעולן אמין וזמין שאליו ניתן לפנות.

בחירת מנעולן ברמת גן

ישנם רבים המציעים שירותי מנעולנות, אך על מנת לא להיות מאוכזבים מרמת השירות, המחירים והמקצועיות, חשוב לבחור את המנעולן בתבונה. להלן כמה דברים שיש לשים אליהם לב. חשוב לוודא שיש לו תעודת מנעולן. כל אחד יכול להציע שירותי מנעולנות, אך לא כל אחד באמת למד את המקצוע. קורס מנעולנות מעניק את הכלים להתמודדות מקצועית עם כל בעיה. מי שלא למד את התחום עשוי לגרום לנזקים שונים במהלך עבודתו. השאירו את החובבנות מחוץ לתמונה וודאו שיש למנעולן תעודה מקצועית.

תעודת יושר

מנעולנים רבים מתגאים באישור מטעם משטרת ישראל. האמת שישנה רמה גדולה של דיסאינפורמציה בטענה הזו. זאת מכיוון שהמשטרה אינה עוסקת ברישוי מנעולנים. מה שהמשטרה מנפיקה זה תעודת יושר וזה דבר חשוב מאוד עבור מנעולנים. רגע לפני שאתם מזמינים מנעולן ברמת גן ומעניקים לו גישה למפתחות וצילינדרים, וודאו שיש לו תעודת יושר.

ניסיון מקצועי

תעודה מקצועית אינה מעידה על ניסיון. ברור למה תרצו מנעולן מנוסה ולכן כדאי לחפש מנעולן שעוסק במקצוע כמה שנים טובות. שירות 24 שעות ביממה. מכיוון שבעיות יכולות להתרחש בכל שעות היממה, חשוב לוודא שזה מנעולן שמעניק שירות 24/7 ותמיד זמין למקרי חירום. 

כפי שהבנתם מנעולן ברמת גן הוא שירות חשוב שכל אחד עשוי להזדקק אליו. גם אם אתם רק מבקרים בעיר, יתכן שתקלעו למצב הדורש מנעולן לרכב ולכן תמיד כדאי להיות מוכנים.