עורך דין משפחה באשקלון

עורך דין משפחה הוא מקצוען משפטי המתמחה בתחום המשפט המשפחתי וההורות. תחום זה כולל נושאים כמו גילוי והצהרת אבהות, חלוקת רכוש משותף, זכויות הילדים, וסידור סכסוכים משפחתיים. עורך דין משפחה עוזר ללקוחותיו להבין את זכויותיהם המשפטיות וליישם אותן בדרך הטובה ביותר עבורם ועבור ילדיהם. בתפקידו, הוא יכול לסייע בהגשת תביעות, ליווי בתהליך משפטי, ולייעוץ משפטי לגורמים המעורבים.

שלום בית   |   עורך דין גירושין באשקלון   |   02.05.2021

עורך דין משפחה באשקלון: חיי המשפחה יכולים להציב בפנינו מגוון אתגרים, אשר בין היתר יש להם השלכות משפטיות. ישנן סיבות שונות בהן אנו עשויים להזדקק לשירותיו של עורך דין משפחה באשקלון על מנת לטפל בתחומים שונים הקשורים לחיי המשפחה.

אלו יכולים להיות, בין היתר, הליכים משפטים הקשורים לחיי הנישואין, פירוק חיי הנישואין ונגזרות שונות של הקמת משפחה וניהול חיי המשפחה. בכל מקרה שכזה אנו זקוקים לעורך דין משפחה באשקלון אשר מביא עמו גם את הידע המשפטי ובעיקר את הנסיון המשפטי, גם את הנחישות להילחם למען לקוחותיו, אך גם רגישות ודיסקרטיות.

עורך דין משפחה יכול להעניק לכם מגוון של שירותים הקשורים להתרת נישואין, ידועים בציבור, הסכמי ממון, אלימות במשפחה, גירושין, מרוץ סמכויות, מזונות, משמורת, אפוטרופסות, תהליכי אימוץ, צוואות וירושות וייפוי כוח מתמשך. כל אחד מהתחומים שהוזכרו הוא בעל מורכבות משפטית וכל מקרה הוא ייחודי. כמו כן רבים מהמקרים משלבים יחדיו רבים מהתחומים. לכן כאשר מחפשים עורך דיו משפחה באשקלון חשוב להקפיד לוודא שמדובר בעורך דיו מנוסה אשר יכול להעניק מענה לכל אותם המצבים המורכבים.

אחד המקרים השכיחים ביותר בגינם אנשים פונים לעורך דין משפחה בעקבות גירושין וכל הסוגיות המשפטיות הנגזרות מהליך הגירושין. בישראל יש כ 13 אלף מקרי גירושין מדי שנה ולכן ישנו ביקוש רב לעורכי דין אשר עוסקים בתחום. ישנם מקרי גירושין בהם בני הזוג מתנהלים בצורה בוגרת, מתוך הסכמה הדדית ומסיימים את קשר הנישואין בצורה מכובדת.

אך ישנם גם מקרים רבים בהם מתקיימים מאבקים רבים בין בני הזוג ובתי המשפט נדרשים לקבל את ההכרעות. אם החלטתם להתגרש רצוי למהר למצוא עורך דין משפחה באשקלון. גם כאשר היחסים בין בני הזוג קורקטיים, כל אחד מבני הזוג זקוק לעורך דין משלו אשר ייצג את האינטרסים שלו. אך כמובן לא כל המקרים מסתיימים בהבנה מלאה.

אחת הסיבות מדוע יש למהר לשכור עורך דין משפחה באשקלון היא מרוץ הסמכויות. נושא הגירושין בישראל יכול להתקיים בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני. בסופו של דבר התביעה נידונה בערכאה משפטית אשר פנו אליה לראשונה. בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה מתנהלים בצורה שונה; בית הדין הרבני בוחן את הדברים בצורה הלכתית ואילו בית המשפט לפי החוקים של מדינת ישראל.

כאשר גבר או אישה רוצים להתגרש והם פונים לעורך דין לענייני משפחה - עורך הדין בודק את נסיבות המקרה וממליץ היכן להגיש את תביעת הגירושין. ברמת העיקרון בדרך כלל בית הדין הרבני משרת יותר את האינטרסים של הגבר ובית המשפט מיטיב עם האישה. מסיבה זו חשוב למהר לפנות לעורך דין משפחה באשקלון על מנת למהר להגיש את התביעה בערכאה אשר משרתת את האינטרסים שלך.

הסכמי ממון

עוד סיבה לפנות לעורך דין משפחה באשקלון היא לצורך עריכת הסכם ממון בין בני זוג. אם אתם עומדים להתחתן זוהי יכולה להיות מתנת הנישואין הטובה ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם. הסכם ממון מסדיר את כל היחסים הכלכליים בין בני הזוג ומונע בעיות ומתיחויות. אנו מדברים הרבה על הסכם ממון בהקשר של חלוקת הרכוש במקרה של גירושין, אך הסכם ממון יכול להסדיר את כל היחסים הכלכליים בין בני הזוג גם במהלך חיי הנישואין. שימו לב שאין מדובר על איזו הבנות כלליות ורופפות - עורך דין משפחה באשקלון נדרש לערוך הסכם מפורט אשר מגדיר את היטב את היחסים הכלכליים. ההסכם עצמו נדרש לאישור של בית המשפט. לאחר שהסכם ממון אושר על ידי בית המשפט הוא מקבל תוקף של פסק דין.

כל אחד מבני הזוג מביא אתו נכסים שונים לחיי הנישואין וגם יש לו רמת הכנסה שונה. לא אחת אנו רואים בני זוג אשר טוענים לחוסר צדק בחלוקת הרכוש. זאת מהסיבה שבתי המשפט פוסקים לפי עיקרון החלוקה השוויונית. מצבים אלו עשויים לגרור מתיחות רבות, מאבקים משפטיים ולפעמים גם מתגלגלים לניסיונות להעלמת רכוש, חוקרים פרטים ועוד תסבוכת שרק פוגעות בכולם. לכן מוטב להסדיר את כל היחסים הללו באמצעות הסכם ממון. כך תוכלו למנוע בעיות רבות בעתיד. הסכם ממון חשוב גם כאשר מדובר בידועים בציבור. המקרה של ידועים בציבור הוא שונה ממקרה של נישואין והרכוש בדרך כלל מתחלק לפי הצד שעל שמו הוא רשום. גם כן ישנו פוטנציאל לחיכוכים ובעיות. לכן גם אם אינכם מתכוונים להינשא, עדיין מומלץ לערוך הסכם ממון.

צוואות וירושות

עוד תחום בו עורך דין משפחה באשקלון מרבה להתעסק הוא התחום של צוואות וירושות. בישראל ישנו חוק המסדיר את ענייני הצוואות והירושות. החוק קובע את הדין למקרה שהנפטר לא השאיר אחריו צוואה. על פי הדין מחצית משווי הרכוש הולכת לבן/בת הזוג והמחצית השנייה מחולקת בין ילדיו. כמובן שישנם גם עקרונות חלוקה למקרה שאין לנפטר ילדים.

צוואה היא מסמך אשר מסדיר את חלוקת הרכוש לפי רצונו של הנפטר ולא לפי העקרונות הקבועים בחוק. לכל אדם יש את הזכות לקבוע כיצד יחולק רכושו לאחר מותו, אך על מנת שלצוואה אכן יהיה תוקף משפטי חשוב לבצע אותה על פי הדין. אם אתם מעוניינים לערוך צוואה יש לבצע אותה באמצעות עורך דין משפחה באשקלון.

עריכת צוואה היא דבר מומלץ, לא רק מכיוון שהיא מבטיחה שרכושו של הנפטר יחולק לפי רצונו, היא גם מונעת מחלוקות וסכסוכים בין יורשיו. כאשר ישנה צוואה שנערכה כדין ולא ניתן לערער על התוקף שלה, יש למלא אחר הכתוב בצוואה.

בחירת עורך דין משפחה באשקלון

כפי שהבנתן מהדוגמאות, עורך דיו משפחה עוסק בנשואים חשובים מאוד ובעלי השפעה ישירה על חייכם, לכן חשוב לבחור את עורך הדין תוך כדי הפעלת שיקול דעת. הדבר הראשון הוא לוודא שאכן מדובר בעורך דין אשר עשה את התמחותו בתחום דיני המשפחה ורכש ניסיון בכך. חפשו עורך דין משפחה באשקלון אשר יש לו ניסיון של כמה שנים טובות בתחום. נקודה נוספת היא שחשוב שתרגישו נוח עם עורך הדין. מצד אחד אתם רוצים להרגיש שהוא אכן שולט בתחום ויודע להילחם בשבילכם, ומצד שני חשוב תרגישו בנוח לעבוד מולו. הנושאים אשר בגינם פונים לעורך דין משפחה באשקלון הם נושאים מאוד אישיים וחשוב שתהיה לכם כימיה אישית עם עורך הדין.