סופרמרקט אונליין זול הקרוב ביותר אלייך גם מחוף הים בעיר אילת

סופרמרקט אונליין הוא הסניף החשוב ביותר שכל רשת שיווק מזון אשר מכבדת את עצמה צריכה וחייבת להחזיק, לתחזק ולהעניק שירות לקוחות. כאב חד הורי אשר מבקר בסופר לעתים תכופות השכלתי להעביר את הקניות לאונליין. חיפשתי את הסופר הזול ביותר שקרוב אלי עם חלונות אספקה מידיים ושירות לקוחות אנושי במבחר ערוצים - שמח לבשר לכם שיש לנו מנצח.

קניות בסופר אונליין   |   סופרמרקט זול אונליין   |   22.09.2022

סופרמרקט אונליין לא היה זמין לנו, כזוג צעיר שהתחתן בשנת 2000 והחל להתמודד עם הקשיים שיש למדינת הקודש להציע. הבילוי הפיסי בסופר הפך להיות חלק מאד משמעותי משגרת החיים שלנו. זוג צעיר עם תינוק בעגלה. בשנת 2000, עוד כשהאינטרנט היה בן אחד בקושי, מבחר הסופרים, מכולות, צרכניות וכו' כדומי AMPM (או אמפם בלשון הנוער) היה מצומצם ובעיקר נחלת הגדולים ביותר בשוק דאז כמו שופרסל ודומיו.

אז, בימים קדמו, בשלהי המאה החדשה, כשהמושג אינטרנט הגיע מארצות הברית רוב האנשים פשוט לא הבינו את הקונספט. אני זוכר שבשיחה עם חבר ניסיתי להסביר לו את המהות של דואר אלקטרוני. כן אחי, אני יכול לכתוב מכתב במחשב שלי ולשלוח אותו למחשב שלך. ילדים היינו, בני עשרים וקצת – מה? אין מצב הוא אמר לי, זה לא ילך.

השנים חלפו והתווספו עוד קצת ילדים למשפחה, ברוך השם,וכתוצאה מכך ההוצאות על מזון וכו' החלו לעלות. בכל יום, כל יום, כל השנה. בכדי לחסוך עוד שקל לחבילת פסטה התחלנו לחרוש את כל הסופרים הידועים ברחבי המרכז ואפילו הצפנו קצת בכדי לחסוך עוד כמה גרושים. בהתחלה גרנו במלון הקולוני ביץ' בבת ים. הסופר מרקט הקרוב ביותר אליו היה, ועדיין, הסופר דוש בבת ים. סופרמרקט עם אווירה משפחתית וחמה שאם זכרוני אינו מטעיני כל עובדיו זכו בפיס או בלוטו באיזשהו שלב אז.

בקולוני ביץ' גרנו כשנה ועברו להתגורר בעיר חולון באזור המרכז. בשנים עברו רחוב סוקולוב בחולון היה סואן בדיוק כמו רחוב דיזינגוף בתל אביב. אלה ימים שהם טרום הבנייה המואצת של מרכזי הקניות הפתוחים והסגורים כמו ביג, בילו וכל הקניונים שהחלו לצוץ כמו פטריות אחרי השאכטה.

חצי חינם מבצעים אונליין

בשנות השמונים של המאה הקודמת צבי קופרלי, בעל דוכן (באסטה) למכירה ושיווק של פירות וירקות בשוק הכרמל קיבל החלטה נבונה והפך את הבאסטה למינימרקט שהציע ללקוחותיו חומרי ניקוי איכותיים במחירי רצפה. הבנים של קופרלי, מוטי וששי יחד עם בן דודו זכי שלום הצטרפו לעסק.

בשנת 2002 נפתח האנגר ענק ברחוב המרכבה בחולון אשר זכה לשם "חצי חינם". במרוצת השנים נבנו עוד שלושה סניפים בראשון לציון ואחד נוסף בפתח תקווה. בדיוק בזמן זה החל להכנס אט אט לתודעה המותג חצי חינם והרשת החלה במסע פרסום אגרסיבי הכולל שלטי חוצות, שלטים על אוטובוסים, מוניות ואפילו הקימה מרכז הסעות אשר אוסף את הלקוחות ומחזיר אותם, עם הקניות, ישירות לנקודות האיסוף הפזורות ברחבי העיר. כתוצאה מכך הרשת צברה פופולריות רבה, מה שעזר לה להיות רווחית יותר ויותר לאורך השנים.

בשנת 2009 רכשה רשת חצי חינם ומר זכי שלום בראשה את חברה ויטה פרי הגליל. ב 2010 הצטרפה להשקעות הפסיביות וחדרה לשוק הנדל"ן המניב כאשר הקימה את מתחם שרונים בעיר הוד השרון שכולל, בין היתר, שתי קומות של קניון מקורה וסניף נוסף של "חצי חינם". בשנת נובמבר 2011 יחסיהם של חצי חינם ורשת שיווק המזון אסם עלו על שרטון. רשת חצי חינם הגדילה לעשות כאשר הורידה את כל מוצרי אסם ממדפי כל חנויות הרשת. הסכסוך תם לאחר חודש. קניון אמריקן סיטי ברחובות שהוקם על ידי האחים גינדי, ושימש בעיקר כפיל לבן נרכש על ידי רשת חצי חינם בשנת 2018. במסגרתו שופץ והורחב כולל גם הקמת סניף חצי חינם ובנוסף הקמת בניין מגורים בן תשע קומות על גג הקניון. באותה השנה הרשת השיקה מותג חדש למוצרי ניקוי וטואלטיקה בשם פרפקט (PERFECT).

אפליקציית חצי חינם לאנדרואיד וזו לאייפון
חצי חינם אתר האונליין הרשמי
זמני משלוח: פירוט עבור זמני המשלוח מחייב רישום לאתר. הרישום אורך יותר זמן ויש יותר מדי שדות שהלקוח צריך למלא. בהחלט יש מקום לייעול.

סופרמרקט אונליין קרוב אלייך בנייד

כיום, בעידן הדיגיטלי כולם מתחרים על תשומת הלב שלך. לא רק הילדים, לא רק בעלך ובטח לא רק המחזרים, אלה הן החברות העוצמתיות אשר רוצות למכור לך והרבה. כפי שאנחנו יודעות, כשיש תחרות בין שניים השלישי מרוויח והשלישי, בדיוק, זה אנחנו.

AM:PM (אמפם)

רשת סופרים (מרכולים) ישראלית אשר הוקמה בשנת 2001. רוב סניפיה ממוקמים בלוקיישנים מרכזיים, ריכוזי אוכלוסייה בעלת הכנסה גבוהה אשר לא אכפת לה לשלם יותר העיקר שיהיו זמינים בעבורם 24 שעות. בדרך כלל אוכלוסייה של רווקים ללא ילדים, גבול אשר היטשטש רבות עם השנים וכיום כל הצעירים רוכשים שם. כנראה כשזה הכסף של ההורים זה פחות מעניין.

אפליקציה לאנדרואיד
אפליקציה לאייפון
אתר רכישות
זמני משלוח: שמונה בבוקר עד שמונה בערב
התחייבות להגעה בתוך שעתיים
ניתן להזמין בכל סכום, הזמנה מעל 400 תקנה לכם משלוח חינם

אושר עד

מרב – מזון כל בע"מ, או בשמה המוכר יותר אושר עד, הנה רשת מרכולים אשר הוקמה בשנת 2009 ע"י מר אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו. נכון לשנת 2021 לרשת 20 סניפים ברחבי ישראל.

הוקמה כרשת דיסקאונט שפונה בעיקר לקהל החרדי. במגדל העמק הקימו השותפים את הסניף הראשון. הרשת נודעה בעיקר במכירה של מותגים קיימים באריזות משפחתיות גדולות, שחלק יאמרו ענקיות. על פי דירוג הרשת היא הרביעית בגודלה בישראל עם מחזור מכירות שנתי בסך 2.29 מיליארד שקל, נכון לשנת 2016.

אפליקציה: אין.
אתר אונליין: אין.

ויקטורי

ויקטורי רשת סופרמרקטים בע"מ, חברה ישראלית אשר בבעלותה מספר רב של סופרמרקטים. לרשת יש יותר מ 60 סניפים בישראל. חיים (ויקטור) רביד ניהל מאפיה בחוף השנהב למשך מספר שנים. בשנת 1986 חזר לישראל והקים את קבוצת ויקטורי אשר החלה את פעילותה בתחום הבנקאות באירופה ואפריקה. ב 1987 הקים אחיו, אבי, את רשת המאפיות למוצרים קפואים – בגט הזהב.

שנת 1995 היתה קשה עבור רשתות מזון פרטיות שנקלעו לבעיה בתזרים המזומנים והכריזו על פשיטת רגל, יחד עם סלטי בנצי, ספק גדול של בגט הזהב דאז. עקב כך סוכם שהבעלים של סלטי בנצי יעביר לידי איל רביד סניף סופרמרקט אחד בכדי לסגור את החוב. בדיוק בזמן זה עמלו השניים להסב את מפעל הבגטים למפעל בשר.

ויקטורי אונליין לאנדרואיד
ויקטורי אונליין לאייפון
אתר רכישות: יש
זמני המשלוח משתנים מסניף לסניף וכרגע הם לא זמינים בפריסה ארצית
התחייבות להגעה: לא צויין באתר
מינימום הזמנה: לא ברור מבדיקה באתר

קוויק סופר אונליין בע"מ

קוויק אונליין הנה חברת היי טק ישראלית אשר נסחרת בבורסה (חברה ציבורית). לחברת קוויק אין מרכולים כלל והיא עוסקת בשיווק של מזון, טואלטיקה וחומרי ניקוי. היות וחברה זו הנה חברת סטארטאפ ואינה מחזיקה במלאי, מחסנים וכו' וכתוצאה מכך המחירים בקוויק הם זולים ותחרותיים מאד. לחברה אתר אינטרנט מרכזי אשר ממנו מתקבלות כל ההזמנות המועברות לסופרמרקטים אונליין הקרובים ביותר ללקוח.

את החברה הקימו אלון זמיר, שי בז'רנו, חניאל אלמקייס, יוסף גבאי, אברהם יעקב ואופיר שטיינברג בשמה הראשון "ברינג ברינג סולושנס בע"מ". בספטמבר 2017 ראתה כי טוב החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ונכנסה כמשקיעה בחברה. בנובמבר 18', הצטרפה לחגיגה חברת סופר פארם כמשקיעה נוספת בחברה.  בשנת 2019 הצטרפה חברת יוניון כמשקיעה שלישית בחברה וביחד הן החזיקו כ 46 אחוז ממניות חברת קוויק. החברה מותגה מחדש כקוויק בע"מ בפברואר '22.

הזמנות מתקבלות דרך אתר האינטרנט

לסיכום

חברת קוויק מתחרה בשוק המזון, שוק הולך וגדל ונותנת פייט ראוי לכל הענקיות כגון שופרסל, מגה, חצי חינם, רמי לוי ודומיה – וכל זאת מבלי להחזיק אפילו במבה במדפים, אה, סליחה, גם מדפים אין. הבנה עמוקה של צורכי הלקוח, תוך גם מסע קניות דיגיטלי פשוט מושלם וכלה בהתחייבות ועמידה בזמני אספקה של שעתיים מרגע הישמע הקאצ'ינג הופכים את הבילוי בסופר למסע וירטואלי מהנה.

אתם עסוקים ומגיעים מאוחר הביתה? אין בעיה, הכנסו לאתר, בחרו את הסניף שממנו ברצונכם לאסוף את המוצרים, בצעו הזמנה, שלמו והגיעו לקחת עם שירות עד הבגאז'. אין צורך לצאת מהרכב.