ספא בעירום מלא באמסטרדם

ספא בעירום מלא? בשונה מהתרבות הישראלית השמרנית כל כך - האירופאים מאמינים גדולים בנטוריזם. כאזרחים הגרים במדינות קרות וצריכים לחמם את הגוף אנשים עושים זאת על בסיס שבועי, עם חברים ומשפחה, כמו כל בילוי. אין כאן כל עניין מיני היות וההולנדים יודעים להפריד עירום וסקס. במחירים של כ ₪500/לילה/זוג כולל ארוחת בוקר תוכלו להכנס ולצאת מהספא ללא הגבלה


ספא בעירום מלא זה סרט. אחלה סרט, נראה מוזר לאללה לאלה אשר מתבלבלים וחושבים ש עירום ויחסי מין הולכים תמיד יחד. ובכן, הרשו לי לתקן אתכם, אמנם מין בלי עירום הוא לא ככ אפשרי אך עירום בלי מין הוא למעשה פאן נוסף בתרבות ההולנדית

אני לא מאמין שנסעתי לשם. אוהב את הגוף שלי, במיוחד את הריבועים המשורגים ששוכנים בבטני, הבעיה שכל השומן מסתיר אותן - אבל בכל זאת, לטופף על קצות האצבעות בין אנשים זרים עירומים.  אז איך אומר מנחם? יצאתי לבדוק.

הזמנת חדרים

סאונה באמסטרדם - לבד

לאחר עשר דקות של כיוון הוויז ובדיקות מקיפות שאני בדרך הנכונה הנעתי את הוולבו של דב סבו ויצאתי לדרך. עשרים דקות נהיגה ממרכז אמסטרדם נפרש בפניי בניין מרהיב הטובל בין כרי דשא ירוקים שניתן למצוא רק פה, בשטוחלנד. הגעתי ישר לתור של שישה אנשים. הכל כך כך יפה כאן כולם נחמדים והריח שבאוויר, לדעתי היו אלה סחלבים. המממ

כששאלה ההולנדית המהממת בכניסה אם זו הפעם הראשונה שלי עניתי שכן, זה בעירום, אתה יודע, נכון? הזהירה. ברור שיודע, יריתי.  העניקה לי צמיד ואת מה שצריך ושלחה אותי תוך הוראות מדוייקות לעבר אוקייאנוס של ציצים, כן, גם אני חשבתי שזה פשוט.

נראה אתכם מסתדרים עם שלטים בהולנדית, סיוט. מזל שהקשבתי לחברים ששלחו אותי לשם והבאתי עמי מגבת וכפכפים, את החלוק התעצלתי לקחת אז נתנו לי והוסיפו לחשבון, שישה אירו בסהכ.

לקחתי את כל הציוד והתחלתי לנוע לכיוון הסאונות. ככל שהתקדמתי הדרך התארכה.  עברתי שער עם זיהוי אלקטרוני (צמיד, זוכרים) ואחר כך שער נוסף ואז עליתי במדרגות לחדרי ההלבשה. קטע. נכנסתי לחדר הלבשה עם נשים וגברים שמתפשטים לקראת המקלחת לפני הכניסה לבריכות ואני היחידי שהרגשתי מוזר. לאחר שאחת הבנות, הלבושות, עזרה לי לפתוח את הלוקר התפשטתי והכנסתי הכל לשם. ירדתי עוד שתי קומות מלאות ואז זה נפרש בפני, כמו הרמון, פשוט לא האמנתי למה שעיני רואה.  ערימות של אנשים עירומים מתהלכים יחד, לחוד, טובלים במים בכל מיני צורות וטמפרטורות. 

ירדתי למטה ישר למקלחות. ושם, לצדי, עומדות נשים מתקלחות, בחורות בעירום מלא, בכל הגילאים. לא נעים לבהות אז מסתכלים מהצד כזה. לאחר כעשר דקות הרגשת המוזרות נעלמת ולמרבה ההפתעה,  מצאתי עצמי יושב מרחק של כ 20 ס"מ מאשה עירומה לגמרי, ללא מגע ונשבע לכם, לא ראיתי אבו שלמה אחד שעומד בהקשב. עשיתי הפסקה, ניגשתי לאכול ולאחר מכן חזרתי שוב לסדרה של טבילות שבסופה עליתי למעלה ונרדמתי כמו תינוק למשך שעה. חשוב לציין: העירום מותר אך ורק בשטחים המשותפים, ה' ישמור רחמנא ליצלן. במסעדות ובאזורי המנוחה יש להיות עם חלוק סגור.  ברור שפה ושם משהו מציץ לכולם, חלק מהאווירה ;)

מרחצאות באמסטרדם - כמה זה עולה?

כניסה, 40 אירו, חלוק 6 אירו, חניה 7.5 אירו, כריך סלט טונה מענג עם כוס קפה 14 אירו - הכל ביחד 67.5 אירו לארבע שעות של מרגוע לנפש.

הזמנת חדרים

עדכון מיום 28.10.2019 בשעה 01.58

בת זוגי נמנה, כפרה עליה, הגיעה לבקרני אז אחרי החוויה שעברתי מיד רציתי שהיא תחווה אותה, ומה טוב יותר מלחוות זאת יחד?זה מעולה, אך זה מצריך מכם ראש פתוח. ברוך השם יש לנו זוגיות בריאה, כנה ואמיתית.

אני יודע שאתם מחכים לכל הפרטים העסיסיים אך אסיים אומר לכם כי ראש פתוח זו הגדרה כוללנית מדי ללכת עם בת הזוג. זה נעים,
נחמד ואפילו ראשוני שכזה, מעלה תהיות רבות בקשר להיותינו כאן, מאין באנו, כולם עירומים. כולם שווים ואיך לעזאזל חירבנו את הכל והגענו למצב הזה?

יחד עם זאת, בסופו של דבר, ואני אומר שאת אך ורק מניסיוני האישי, החוויה המקסימה הזאת, הזוגית, ללא אינטימיות, אין פה מין, זוכרים??? זה ממש כמו לשחק באש. אז דיר באלקום, שלא תגידו שלא אמרתי.

עדכון נוסף מיום שבת 15.02.2020, אחרי פעם אחת כבר אי אפשר בלי.

לאחרונה הגעתי שוב לאמסטרדם, ממש לפני שבוע, והרי אי אפשר כבר לוותר על התענוג הצרוף הזה בו כל הגוף שלך מזיע את נשמתו החוצה ואתה לעור של תינוק בן יומו. אז ארזתי את רפאל מירילא, זוכרים אותו? הסגן של ג'קו מכוכב נולד 4? חמד של בחור.

הגענו בשבת בשעה 13.00 שעון מקומי, שעה יחסית לא עמוסה בכלל, היו מעט אנשים, כמובן שמעט זה יחסי, אחרי הכל המקום הזה גדול מאד. אז בין בירות לשאכטה וחיזוק מפה וחיזוק משם טבלנו בין מתקני המקום;

  • סאונות רותחות החל מ 45 מעלות ועד 95.
  • בריכות קרות קרח, מיד לאחר הסאונה, זו האינטיביוטיקה של הגוף אחרי הכל.
  • בריכה אולימפית אשר חציה מקורה וחציה חיצונית עם טמפרטורה של 25 מעלות - מדהים לשחות בעירום כאשר מטפטף עליכם גשם.
  • מבחר סאונות יבשות ורטובות עם דרגות חום משתנות וכו'.
  • מסעדה אשר לא מביישת מסעדת פאר ברחבי העולם.
  • ומיד לאחר האוכל אפשר פשוט לישון שם. כן, כן, לישון, רפאל נרדם לשעה.

זו חוויה אחרת משחוויתי בעצמי ועם בת הזוג שלי.  יש משהו באחווה הגברית הזו, כנראה שזה עוד מימי הצבא, אשר מקרבת את בני המין הגברי בג'ונגל.