השכרת ציוד לבניין

פיגום גלגלים ובכלל פיגומים לכל ענף הבניה תוכלו למצוא אצלנו. אנו מספקים את הציוד עד לאתר הלקוח ובמידה ותצטרכו אנו נוכל להרכיב עבורכם את הפיגומים באתר הבניה וכמובן שתקבלו כל מה שצריך, כולל אחריות לעבודה וחתימה על ההתקנה.

ציוד לבניין   |   השכרת ציוד לבניין, מכירת ציוד לבניין   |   02.05.2021

השכרת ציוד לבניין - לקנות או לשכור, זאת השאלה

השכרת ציוד לבניין היא שירות שכל קבלן, גדול או קטן נזקק לו. תחום הבנייה דורש ציוד רב לצורך השלבים השונים בבנייה. לצורך הדוגמה הציוד יכול לכלול: מערבלי בטון, פיגומים לעבודות הגימור; מהדקי אדמה; ויברטורים לבטןן, מדחסים; מלגזות; גנרטורים ועוד סוגים שונים

של ציוד הכרחי בלעדיו לא נוכל לסיים את תהליכי הבנייה. השכרת ציוד לבניין מאפשרת לכם ליהנות מכל ציוד לו אתם מזדקקים בזמינות מלאה ובמחירים ממשתלמים.

למה דווקא השכרת ציות לבניין?

השכרת ציוד לבניין או רכישת הציוד? השאלה הזו היא שאלה המטרידה קבלנים רבים ואין תשובה חד משמעית לשאלה זו.

ישנם מקרים בהם הפתרון הוא השכרת הציוד, אך ישנם גם מקרים בהם כדאי לרכוש את הציוד, או לפחות את חלקו. בסופו של דבר כל השיקולים הם שיקולים של תקציב ויעילות.

היתרונות של רכישת ציוד: כאשר אתם רוכשים ציוד יש לכם ציוד משלכם אשר תמיד זמין לשימושכם בלבד. בעזרתו תוכלו לבצע את העבודות שאתם נדרשים מבלי צורך לשלם דמי שכירות. החסרונות של רכישת ציוד: הציוד דורש תחזוקה קבועה. רמת הבלאי בהתחשב באופי השימוש באתרי הבנייה היא גבוהה מאוד. לעתים גם ציוד מתקלקל ואז הדבר משבש לכם את מהלך העבודה התקין.

היתרונות של השכרת ציוד לבניין: כאשר אתם שוכרים את הציוד אתם משלמים לפי זמן השימוש במקום לשלם בבת אחת סכומים גדולים עבור רכישה. אינכם צריכים להיות טרודים יותר מידי מעניינים של תחזוקת הציוד ושירותי תיקונים. כך אתם יכולים להיות מרוכזים בתהליכי הבנייה ולא בדברים אחרים הגוזלים מכם את האנרגיות ואת המשאבים. אם משהו השתבש תמיד תוכלו לקבל את השירות מספק השירות.

כך תוכלו להיות בטוחים ששום דבר אינו משבש לכם את העבודה. אחת הבעיות שקבלנים מתמודדים איתם היא שלפעמים צריך ציוד מיוחד, אשר יש לו עלות יקרה. מצד אחד אינכם יכולים לסיים את תהליכי הבנייה ללא אותו הציוד. אך מצד שני בהתחשב בהיקף השימוש זה לא מוצדק לרכוש את הציוד. זהו אינו ציוד בו אתם עושים שימוש בתדירות גבוהה ולכן הפתרון הוא השכרת ציוד לבניין.

השכרת ציוד לבניין

השכרת ציוד לבניין מאפשרת לכם ליהנות מפתרון כאשר מדובר בציוד יקר מאוד; כאשר מדובר בציוד בו נעשה שימוש חד פעמי או שימוש בעצימות נמוכה וגם כאשר בגלל עומס עבודה הציוד שלכם אינו מספיק ויש צורך בתגבורת. כמו כן גם מהדק האדמה שלכם השתבש ואתם חייבים להמשיך בעבודה, השכרת ציוד לבניין יכולה להיות הפתרון הזמני שיאפשר לכם לעמוד בלוחות הזמנים.

לא תמיד הפתרון של השכרת ציוד לבניין הוא הפתרון האידאלי עבורנו. ישנם מקרים בהם נעדיף לרכוש את הציוד. למשל אם מדובר בציוד שבו אנו עושים שימוש בתדירות מרובה וחישובי העלויות מראים כי משתלם יותר לרכוש את הציוד.

בשורה התחתונה אנו יכולים לראות קבלנים רבים המחזיקים בבעלותם ציוד מסוים, אך עבור ציוד הם משתמשים בשירותים של השכרת ציוד לבניין.

השכרת ציוד לבניין - פתרון לפרויקטים חד פעמיים

לא רק קבלנים זקוקים להשכרת ציוד לבניין. לפעמים ישנם אנשים פרטיים העורכים שיפוצים בבית ובגינה.

מצד אחד ישנם אנשים שאינם יודעים להשתמש במקדחה, אבל מצד שני יש גם אנשים היודעים לבצע הרבה דברים בעצמם והם אינם זקוקים לקבלנים.

הבעיה היחידה היא שאין להם את הציוד הדרוש. לכן השכרת ציוד לבניין יכולה להיות פתרון מעולה גם עבורכם.

ולא רק שיפוצים, גם עבודות גננות יכולות לדרוש השכרת ציוד לבניין. למשל אם לפעמים כאשר אנו רוצים להכין את השטח עבור דשא סינתטי אנו נזקקים לציוד אשר בדרך כלל מאפיין את תעשיית הבניין.

השכרת ציוד לבניין - אצל מי

ישנם ספקים רבים המציעים שירותי השכרת ציוד לבניין, אך חשוב לבחור בקפידה אצל מי אנו משכירים ציוד. לא באתי להמליץ לכם על ספק זה או אחר. באתי להפנות את תשומת לבכם אל הנקודות החשובות שיש לשים אליהן לב.

זמינות

אחד הדברים החשובים ביותר הוא זמינות. כאשר קבלן נתקל בבעיה והוא זקוק לציוד הוא זקוק לו באופן מיידי. דמיינו את הסיטואציה שבה הפועלים מחכים באתר הבנייה, לוח הזמנים מתקתק אבל הקונגו שלכם התקלקל. במצב שכזה אתם צריכים פתרון תוך שעה ולא תוך שבוע. האם הספק של השכרת ציוד לבניין יכול לתת לכם שירות זמין ומהיר.

תחזוקת ציוד

אחד היתרונות של השכרת ציוד לבניין הוא שאינכם צריכים להיות טרודים בענייני תחזוקה. אבל שלא תבינו לא נכון, הציוד בהחלט צריך תחזוקה ומישהו צריך לטפל בזה. לכן חשוב לבחור בספק אשר מקפיד לבצע את התחזוקה. כך תדעו שהציוד שהוא מספק לכם הוא ציוד אמין. תקלות כמובן שתמיד יכולות להתרחש, אך ישנו הבדל בין ספק מקפיד לשמור על תקינות הציוד לבין ספק המזלזל.

ציוד איכותי

ישנם יצרנים שונים של ציוד לבניין וחשוב להקפיד על ציוד איכותי ותקני. למשל ישנם פיגומים זולים משטחי הרשות הפלסטינית, וישנם פיגומים בעלי תקן אירופאי. ישנם יצרני ציוד מובילים ואמינים, וישנם יצרנים סיניים לא מוכרים. אם פרויקט הבנייה שלכם תלוי בזה בוודאי תעדיפו.

שירות

חשוב לבחור בספק השכרת ציוד לבניין אשר יכול לתת לכם שירות מהיר, יעיל וגם גמיש. בתור קבלנים אתם לא רוצים להרגיש שמישהו מחזיק אתכם בב… בגלל שאתם תלויים בשירות שלו. מגיע לכם שירות מקצועי ויעיל.

היצע

קבלנים נזקקים לציוד מגוון על מנת לבצע את העבודה. הם עשויים להזדקק לפטיש אוויר לשבור קיר; מגלזה לפרוק ציוד שהגיע לאתר הבנייה; וויברטורים לבטון על מנת למנוע סגרגציה; גנרטור על מנת להפעיל את כל הציוד החשמלי ועוד. בוודאי שלא תרצו לחפש ספק השכרת ציוד לבניין אחד בשביל מערבל בטון וספק אחר בשביל מכונת פוליש. אתם זקוקים לפתרון של הכול במקום אחד.

בחירה גאוגרפית

עוד נקודה חשובה היא השכרת ציוד לבניין אצל ספק הנמצא בקרבה גאוגרפית לאזור הבניה שלכם. פרויקטים ואתרי בנייה אפשר למצוא מדן ועד אילת - שיפוץ כיכר עירונית בחדרה; בניית מלון בנתניה; שיפוץ מסעדה בתל אביב; בניית בניין משרדים בירושלים או פרויקט יוקרה באילת. ברור שאם אתם בונים בבאר שבע לא תרוצו לחפש ספק בחיפה.
ולסיום כמה מילים לגבי בטיחות. השכרת ציוד לבניין היא הכרחית לצורך ביצוע עבודות שונות, אך היא מיועדת לשימוש מקצועי. רוב הציוד הוא ציוד אשר יכול להיות מסוכן אצל מי שאינו מיומן בשימוש בו.