שאלות ותשובות
השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים מלקוחותינו בכל יום

סיטי קווסט

מה זה סיטי קווסט?

חווית משחק יחודית וחדשנית שכולה מתרחשת בחוץ. המשחק הוא משחק משימות ותחרות בין קבוצות ומבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, שחקנים בשטח ותחרות בין צוותים. החוויה הופכת מתחמים שלווים ומוכרים למגרש משחקים שלא נראה עד היום ומאפשר לחוות את אותם המתחמים, בצורה שונה לחלוטין.

מה מיוחד בזה?

הפעילות מתרחשת בזמן אמת בעולם הפיזי, ויוצרת הזדמנות לבוא במגע עם חברי הצוות בדרך הטובה והישנה של משחקי השולחן, דרך תפאורה מרשימה ומושקעת וחידות אינטליגנטיות ומורכבות. חדרי החידות מספקים חוויה אחרת ובלתי נשכחת.

האם נדרש להזמין מקום מראש?

כן. אנו ממליצים להזמין מקום כמה שיותר זמן מראש בשביל להבטיח את מקומכם ביום ובשעה הנוחה לכם.​

מה משך הפעילות?

המשחק עצמו נמשך כ60-90 דקות אך טרם תחילת המשחק יועבר תדריך של מספר דקות. יש להגיע בשעה הנקובה בהזמנה (אין צורך להגיע לפני).

כמה זה עולה?

אתם מוזמנים להיכנס למחירון שלנו ולראות כמה יעלה לכם. מי יודע, אולי אתם זכאים להנחה...

מותר להיכנס עם פלאפונים?

לא, הכניסה לחדרים עם טלפונים סלולריים או אמצעים אלקטרוניים אחרים אסורה. הם רק יפריעו לכם. אנו נשמור על הציוד האישי שלכם בלוקר נעול עד לסיום המשחק.​

אפשר לבטל הזמנה?

עד 48 שעות לפני הפעילות ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי מלא. אפשר לקרוא את התקנון המלא כאן. או פשוט להתקשר אלינו

מה קורה במקרה של איחור הגעה למשחק?

זמן ההגעה הוא זמן מחייב, הוא לטובת תדריך מסודר, זמן מנהלות (כי צריך לשתות מים וללכת לשירותים), ו-זמן המשחק כמובן. אנחנו ננסה לספוג איחורים קלים, אך לעולם לא נפגע בקבוצה שאחריכם (כמו שלא היינו פוגעים בכם עקב איחור של הקבוצה לפניכם). ולכן, אם איחרתם, הדבר עלול לפגוע במשך הזמן שלכם במשחק.

מה אפשרויות התשלום?

הזמנת המשחק היא באתר שלנו דרך מערכת ההזמנות. כל קבוצה תתבקש לשלם מקדמה בסך 100 שח כדי שנשמור לכם את המקום. כשתגיעו למשחק תשלימו את התשלום בכרטיס אשראי או מזומן.

אפשר לחגוג אצלכם אירוע מיוחד?

אפשר? צריך! הפעילות מתאימה לימי הולדת, גיבוש משפחתי, מסיבת רווקים או רווקות, גיבוש צוות, או כל פעילות שרק תרצו לשלב בה חוויה יחודית ומיוחדת כמו סיטי-קווסט. רוצים להפוך את האירוע שלכם למיוחד עוד יותר על ידי התאמת המשימות לחוגג או לאירוע מרגש כמו הצעת נישואין? דברו עם הצוות שלנו מראש. מעבר לחווית המשחק שמלאת באדרנלין את הצוותים המשתתפים אנחנו מציעים פעילויות נוספות כמו סיור מודרך בשרונה על ידי מדריך טיולים מהשורה הראשונה – מר אבי משה סגל.

כמה משתתפים בכל קבוצה?

אין הגבלה לכמות האנשים שיכולה לשחק במשחק בו זמנית (!). המשחק הוא תחרות בין צוותים שהגודל המומלץ שלהם הוא 3-5 שחקנים.

מה ללבוש למשחק?

רצוי ללבוש בגדים נוחים ומתאימים למזג האויר. כמעט כל המשחק מתבצע בחוץ!

האם המשחק מתאים לילדים?

המשחק מתאים לכל הגילאים החל מגיל 6. הגיל המינימלי לקבוצה ללא מבוגר הוא 14.

מה קורה אם יורד גשם?

המשחק בחוץ, מזג האוויר הוא חלק מהמשחק. גשם לא עוצר מבצעים להצלת העולם אבל אם הוא יפריע למשחק נודיע על ביטול או עצירת המשחק.

מבצע שרונה תל אביב

סיטי קווסט - מבצע שרונה תל אביב

עלילת המשחק אנחנו אירגון W.I.S.E, סוכנות ביון לא רשמית , שמטרתה לזהות פעילות עויינת של חברות זרות בישראל. במשך מספר שנים אנחנו עוקבים אחר פעילותו של תאגיד ביוטכנולוגיה ענקי בשם ״ספיידרטק״. אנחנו מאמינים כי ענקית התרופות הזו היא למעשה מסווה עבור אירגון טרור פנאטי! מקורות האירגון בכת רדיקלית סודית שהתפצלה ממסדר הטמפלרים. כת המאמינה שגאולה אמיתית תגיע רק אחרי מגפה חסרת תקדים בארץ ישראל. לפני מספר ימים קיבלנו מסמכים סודיים המעידים כי ספיידרטק הצליחו לייצר נשק ביולוגי רב עוצמה.. אנו יודעים בוודאות שהווירוס שוחרר למערכת המים של העיר. במקביל החלה הספירה לאחור להפעלת הטריגר האלקטרוני. אין זמן לבזבז.