העדר תביעות עבור חברת ביטוח שתרצו לעבור אליה

היעדר תביעות הנו אישור הנדרש לחברות הביטוח כשאתם עוברים מחברה אחת לשניה. המסמך חשוב מאד לחישוב הפרמיה שלכם, ככל שאתם נהגים זהירים יותר כך

העדר תביעות   |   היעדר תביעות, העדר תביעות, טופס העדר תביעות   |   10.08.2020

העדר תביעות אונליין; אם יצא לכם לאחרונה לבקש הצעת מחיר עבור ביטוח רכב או אם אתם צריכים לחדש את ביטוח הרכב שלכם, או אם אתם רוצים לעבור חברת ביטוח כדי לקבל תנאים טובים יותר בטח נתקלתם בבקשה למסמך היעדר תביעות ולא הבנתם מה רוצים מכם. למעשה, מרבית הצרכנים מתעלמים מדרישת המסמך הזה ולא מבינים עד כמה הוא חשוב וכמה הוא טומן בחובו הנחה פוטנציאלית של מאות שקלים בשנה עבור ביטוח הרכב. אנו כאן כדי לעזור לכם להשיג את מסמך העדר התביעות או את העבר הביטוחי שהוא למעשה אישור רשמי של העבר הביטוחי של הרכב שהוא רשום על שמכם והוא מוכר בכל חברות הביטוח בישראל.

להזמנת הדוח

טופס היעדר תביעות אונליין – אישור ישירות למייל שלכם

קודם כל אולי ננסה להבין מה זה למעשה המסמך הזה. אז כמו שציינו מעלה, מסמך העדר תביעות טומן בחובו חסכון פוטנציאלי של מאות ואלפי שקלים. למעשה מונפק על ידי חברת הביטוח והוא אחד מהמסמכים החשובים בחישוב פרמיית ביטוח הרכב השנתית שעליכם לשלם. גובה הפרמיה נקבע בהתאם לניהול סיכונים וחישוב אקטוארי קר של חברות הביטוח בהתאם לכל מיני פרמטרים שונים. בעניין העבר הביטוחי, חברת הביטוח יוצאת מנקודת הנחה שככל והיו פחות תביעות כך האדם שמבקש לעשות את הביטוח יהיה מסוכן פחות ולכן הוא ישלם פרמיה נמוכה יותר.

מסמך היעדר תביעות למעשה מוכיח שלא הגשתם שום תביעת ביטוח למקיף או צד ג' בשלוש השנים האחרונות וכפי שציינו מקנה הנחות בדמי הביטוח אשר יכולות להגיע למאות ואלפי שקלים בשנה בהתאם כמובן לסוג הרכב, סוג הביטוח וכו' ועשוי לכלול גם הנחה בגובה דמי השתתפות עצמית אם וכאשר תצטרכו לממש את הביטוח וכו'.

להזמנת הדוח

העדר תביעות

יתרה מכך, לעתים חברות הביטוח אפילו מסרבות לבטח אם לא תגישו להם את המסמך הזה מאחר והן יוצאות מנקודת הנחה שאם אין את המסמך הזה כנראה שעברתם תאונה ואתם מהווים סיכון גדול יותר מול חברת הביטוח. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להיעזר בשירותינו ולקבל את העבר הביטוחי הוא לספק לנו את מספר תעודת הזהות שלכם, מספר רישוי של הרכב ועוד פרט מזהה כדי שנוכל לזהות אתכם.

אישור העדר תביעות נשלח אליכם בעותק רשמי וחתום דיגיטלית ישירות למייל, ללא ניירות שהולכים לאיבוד, בלי שתצטרכו לתייק את המסמך בקלסר ואז תשכחו היכן הוא. ישירות למייל, שם הוא נשאר זמין תמיד. חשוב גם לציין שבאמצעותנו גם אם אתם עוברים חברת ביטוח אנחנו מספקים לכם את האישור הרשמי ללא תלות בחברת הביטוח הנוכחית, כלומר לא יכולים להערים קשיים או לנסות ללחוץ עליכם או משהו כזה ולסרב לתת את אישור העבר הביטוחי בכדי לנסות וללחוץ עליכם להשאר באותה חברת ביטוח.

מה שעוד כלול באישור זה פירוט לגבי החברה שביטחה אתכם ואת הרכב, סוג הביטוח, תקופת הביטוח, אם היו תביעות אז אילו תביעות, פירוט הסכומים ששולמו וכו'. אז בלי להתרוצץ תוכלו להיעזר בשירותים שלנו לגבי העדר תביעות, תקבלו אישור רשמי אונליין, אישור שעשוי להיות שווה הרבה מאד כסף. תנו לנו להתעסק בבירוקרטיה מול חברות הביטוח ולחסוך לכם זמן וכסף.

להזמנת הדוח