איתור כתובת לפי תעודת זהות

כל הליך משפטי מתחיל בתעודת הזהות של האדם אותו אתם רוצים לתבוע. חווים קשיים באיתור האדם? באמצעות המערכת המתקדמת שלנו תוכלו לעשות זאת ולהשתמש במאגרי מידע של הממשלה לשם כך, בדיוק כמו שהחוקרים הפרטיים כיום עושים.


הגישו בקשה

חברתנו מציעה לכם שירות איתור כתובת לפי תעודת זהות, שירות חדש וייחודי לאיתור כתובתו הרשמית והמלאה של כל אדם במדינת ישראל לפי מספר תעודת הזהות שלו. הכל באופן מקוון אונליין מהבית, בלי לטרוח, בלי להתרוצץ, כיאה לימי הקורונה. השירות שאנו מציעים למעשה כולל קבלת פלט רשמי המגיע עם דואר ישראל לכתובתו של הבודק אשר תתנו לנו בעת הרישום שבו מצויינת הכתובת הרשמית כפי שרשומה ברשות האוכלוסין במדינת ישראל.

כל מה שאתם צריכים לעשות למעשה לטובת התהליך הזה הוא למלא אם שמו המלא, מינו ומספר תעודת הזהות של הנבדק. אנו מבקשים מכם את השם המלא כדי שיהיה לנו מזהה נוסף עבור האדם. למשל: משה כהן, הוא שם נפוץ מאד במדינת ישראל יש מאות רבות של אנשים בשם זה ברחבי המדינה. אז לכן אנו צריכים את תעודת הזהות כדי לתת איזשהו מזהה חד ערכי לקבלת כתובתו המדוייקת של האדם הספציפי שאותו אתם מבקשים לאתר. אתם למעשה מציינים את הפרטים שלכם, את פרטי הנבדק והתעודה הרשמית מגיעה ישירות אליכם לכתובת שלכם בדואר כפי שהיא רשומה בשירות האוכלוסין.

הגישו בקשה

איתור כתובת לפי תעודת זהות לצורך הליך משפטי

כמובן, הסיבה הנפוצה ביותר היא, בירור הכתובת של אדם לצורך הגשת תביעה כזו או אחרת בבית המשפט. כלומר, אתם מבקשים להגיש תביעה נגד אדם מסויים, יש לכם את הפרטים שלו אבל אתם לא יודעים להיכן להמציא את כתב התביעה או מסמכים שונים שכרוכים בהליך. מעבר לכך, אם כבר התחלתם בהליך משפטי ואתם צריכים להוכיח לבית המשפט שהגשתם את המסמכים, המצאתם את המסמכים הרלוונטיים לאותו אדם והוא לא השיב להם. אתם יכולים באמצעות המסמך הזה להוכיח לבית המשפט שזו הכתובת הרשמית של אותו אדם והנה, לשם הגשנו את המסמכים, כלומר לכתובתו שלו, הוא התעלם מזה ולכן צריך לחייבו הוצאות שונות או לפסוק נגדו וכו'.

למעשה, כל אזרח ישראלי ששוהה בישראל והכתובת שלו מעודכנת ברשות האוכלוסין יכול להגיש את הבקשה. והמסמך הרשמי נשלח ישירות בדואר לכתובת של מגיש הבקשה. כמו שציינו מעלה, כל מה שצריכים זה שם מלא, תעודת זהות ואת מין האדם שרוצים לברר את הכתובת שלו.

הגישו בקשה

סיכום

אם אתם מבקשים לאתר איזשהו מכר שלא הייתם אתו בקשר ואתם לא מוצאים אותו ברשתות החברתיות, אם אתם רוצים לאתר למשל נשים ששם המשפחה שלהן השתנה לאחר הנישואין. מגוון שונה של סיבות שבהן תצטרכו להשתמש בשירות שלנו. אולי אתם בכלל צריכים לבצע זיהוי מספר טלפון של אדם מסויים - ובשביל לאתר מספר טלפון אתם זקוקים קודם כל לכתובת המגורים שלו.

חשוב לציין שלמרות השירות פורץ הדרך הזה אין שום צורך להוכיח את זהות האדם, או מסמכים כלשהם על הבודק, לא שלכם ולא של הנבדק, מאחר והכל מתנהל במרשם הפנימי של רשות האוכלוסין. כך שלמעשה באספקת הפרטים המעטים האלו אלינו תוכלו לקבל מסמך רשמי ישירות בדואר, בלי להתרוצץ, בלי להתחיל לחשוב איך אתם יכולים להשיג את המידע, את הכתובת העלומה הזו שאתם לא מוצאים ולמעשה להתקדם במהלכים שלכם.

הגישו בקשה