בדיקת רקע לעובדים שוכרים פוטנציאליים ובני זוג לעתיד

לפני שאנו מבקשים להשכיר את הנכס שעמלנו כל כך קשה בכדי לרכוש אותו אנו מבקשים לבצע בדיקת שוכרים לפני השכרת דירה. אנו מעוניינים לדעת הכל, אבל הכל על השוכרים הפוטנציאליים. הזמינו בדיקת אשראי על השוכרים שלכם בצורה דיסקרטית. קבלו את כל ההיסטוריה הכלכלית של אלה המבקשים לשכור את הנכס שלכם


להזמנת הדוח נא לחצו כאן

בדיקת רקע לדיירים, שוכרים ועובדים אונליין באופן מקוון. חברתנו מובילה את המהפכה הדיגטלית וכריית המידע ותספק לכם מידע יקר ערך, אונליין, על כל אזרח ישראלי ומסייעת לכם להסיר את הספק לפני כל סוג של אינטראקציה עם אדם זר. 

למעשה, אנו מציעים לכם דו"ח בדיקת רקע לשוכרים, עובדים ובני זוג לעתיד המתקבל בצורה מקוונת, אונליין, דו"ח מקיף בעלות 290 שקלים, באנונימיות מוחלטת. מאפשר לכם לקבל החלטה מדוייקת המתבססת על העבר של הנבדק וזה מתאים לסוגים שונים של התקשרות ולמעשה במגוון אינטראקציות שונות עם הנבדק. בדיקת הרקע שאנו מציעים יכולה להתאים למעשה לאנשים שעומדים בפני גיוס עובדים חדשים לעסק שלהם,

בוודאי בתקופת קורונה כשהכל עלול להיות תלוי על כרעי תרנגולת, כך שצריכים לוודא שלא מכניסים איזשהו תפוח רקוב לעסק. זה יכול להיות לפני קידום של עובד זוטר לעמדה בכירה יותר ובעלת כח שגוררת אתה אחריות גדולה יותר ובהתאם נזק פוטנציאלי גדול יותר. לפני שותפות עסקית מסויימת, לפני השקעה, כמובן וכמובן לפני שמשכירים דירה לפלוני אלמוני שזה בעצם הנכס העיקרי שצברתם במהלך חייכם.

אתם יכולים לבצע בדיקת רקע לעובדים מהימנה, שאתם מכניסים שוכר שאין לו איזשהי הסתבכות כלכלית או פלילית בעבר. כמובן אם מבקשים לבצע חקירה כלכלית מקיפה לפני כניסה למערכת יחסים מחייבת עם אדם, בוודאי אם הספקתם לצבור נכסים לפני, בטח לפני מעבר לשלב הבא ביחסים.

בדיקת רקע לדיירים/עובדים - אינדיקטורים

אנו בודקים עם מגוון אינדיקטורים בעריכת דוח בדיקת הרקע.

  • הליכים משפטיים
  • בעל אינטרסים סותרים?
  • שלדים כלליים בארון
  • הסתבכויות כלכליות שונות
  • פשט רגל בעבר
  • פושט רגל בהווה
  • האם חברה שבבעלותו נכנסה לחדלות פירעון
  • האם מושקע בחברות אחרות
  • האם הוא דירקטור בחברות שונות שעלולות להתנגש עם האינטרסים שלכם

להזמנת הדוח נא לחצו כאן

איך זה עובד

במגוון גדול מאד של בדיקות כל מה שצריכים לעשות זה פשוט להזין את הפרטים של אותו אדם, שוב פעם, כל אזרח ישראלי יש עליו מידע שאנו יכולים למצוא. ממתינים עד שני ימי עסקים ומקבלים את הדוח ישירות למייל, בלי סיכונים, בלי הסתבכויות, המידע זמין, רק צריכים להושיט יד ולגעת בו. אם מזמינים מספר דוחות, אם למשל מעסיק מבקש להעסיק מספר רב של עובדים, או בעל נכס להשכרה מתלבט בין דיירים שונים, אחרי זה אפשר לראות את כל הדוחות במרוכז דרך בק אופיס שמייצג לכם את הנתונים של כל דוח ונבדק בסנאפצ'אט וגם לעומק.

לאחר כל הבדיקות שלנו, וזה אולי גולת הכותרת של הדוח, אנו מציעים בדוח מסקנות והמלצות בהתאמה אישית. בהתאם לסוג ההתקשרות שלכם עם הנבדק אתם תקבלו למעשה, ממש תובנות משמעותיות שאפשר לפעול לפיהן. האם ניתן להתקדם עם ההתקשרות הזו על פי הממצאים, אילו דברים כדאי לבדוק, האם יש דגלים אדומים או נורות אדומות שקופצות ושצריכים להתחשב בהן.

אולי לבדוק עוד, אולי לברוח כל עוד אתם יכולים - והכל כמובן נעשה ללא ידיעת הנבדק. הנבדק לא ידע לעולם שבדקתם אותו, זה כמובן יכול לחסוך המון אי נעימויות בין אם בהליך קבלה לעבודה או בוודאי אם מדובר במערכת יחסים זוגית. את כל המידע למעשה אנו אוספים באמצעות בוטים מתוחכמים. 

לאור מהפיכת המידע בעולם בשנים האחרונות, אנו כורים מידע, ביג דאטה, ובאמצעות אינטליגנציה מלאכתותית (AI) סוכמת את כל המשתנים השונים, את כל האינדיקציות השונות, מנתחת ומצליבה את המידע ובעצם כך מחלצת מסקנות באמצעות אנליסטים מוכשרים ונותנת לכם את תמונת המצב העדכנית ביותר.

להזמנת הדוח נא לחצו כאן

בדיקת רקע לשוכרים- סיכום

חברתנו נחשבת לחוד החנית בעולמות המידע העסקי והאשראי הצרכני משתמשת בכל כלי שיש בארסנל שלה כדי לתת לכם את המידע שתוכלו להסתמך עליו, שתוכלו להיות צעד אחד לפני כל אדם אחר ותעזור לכם לחשוף את כל התמונה המלאה. כל המידע מתבסס על מאגרים רשמיים ועל מאגרים פרטיים שלא נתונים ללחצים שונים מצד צדים שלישיים, תלוי במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. בעצם יש המון מידע גולמי שאנו אוספים, מנתחים ובסופו של דבר מוצג בדוח אחד מאד ברור, מאד מקיף ומספק לכם מסקנות בהתאמה אישית.

אז אם אתם עומדים להשכיר את הדירה שלכם לאדם שאתם לא מכירים או אם אתם רוצים לבדוק אדם שעשויה להיות לו השפעה על החיים שלכם, כמו בייביסיטר פוטנציאלי או פרטנר זוגית אפשרי, אנחנו מציעים לכם לפנות לדאטה צ'ק, תמורת עלות שהיא באמת נמוכה ביחס לתועלת המרובה שהדוח יספק לכם. תוכלו להיות בראש קצת יותר שקט וקצת יותר רגוע בידיעה שקיבלתם את כל המידע האפשרי וקיבלתם החלטה המבוססת על נתונים.

בהצלחה, 

אתם מוזמנים לפנות אלינו, הכל נעשה אונליין בצורה שקופה פשוטה וברורה והכל מתבצע ביעילות מירבית באופן מקוון בתוך זמן קצר.

להזמנת הדוח נא לחצו כאן