אישור שירות צבאי

אישור על שירות צבאי: מי לא הצטרך אי פעם בחייו? חברתנו מציעה לכם לקבל את כל האישורים מצה"ל אונליין באופן מקוון. הזינו את הפרטים, ענו על שאלות


להגשת הבקשה נא לחצו כאן

אישור על שירות צבאי באמצעות חברתנו המאפשרת לכם להגיש באמצעותה בקשה לקבלת תעודות צהליות שונות ומשונות. משרד הבטחון, מקצין העיר, הכל באופן מקוון ומבלי לזוז מטר מהבית. מי מאתנו לא נתקל בבעיה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם?

אתם מבקשים להנפיק אישור שירות צבאי להעתק תעודת הערכה או אישור שירות צבאי עבור רכישת מקצוע בצבא או פשוט אישור על כך ששירתתם בצבא. בין אם זה כדי לקבל נקודות זיכוי בתלוש השכר כשמתחילים עבודה חדשה או אם מגישים בקשה להחזר מס ברשות המסים, מס הכנסה, אם מעוניינים בקבלת הטבות שונות או קבלה להגרלה של מחיר למשתכן או צריכים סתם אישור שירות צבאי על כך שנעדרתם מהעבודה או מהאוניברסיטה לטובת שירות מילואים.

לא חסרים מקומות בהם נדרשים להציג תעודה מסויימת מצה"ל. הבעיה שכבר השתחררתם מזמן מהצבא, כל התעודות האלה או שהן אבדו מזמן או שהן תקועות איפשהו עמוק עמוק בבוידעם. כמובן שיש עוד שימושים לתעודות השונות שאגרתם בזמן השירות הצבאי ושירות המילואים. יכול לשמש כדי לקבל למקום עבודה מסויים, כדי להפיק דרכון זר לקבלת הנחה בארנונה, לקבלת משכנתא ועוד ועוד ועוד.

להגשת הבקשה נא לחצו כאן

תעודת הערכה מהצבא תוך שני ימי עסקים אצלכם במייל

פה אנו נכנסים לתמונה ומסייעים לכם בענק. באמצעות הטופס הפשוט והנגיש שלנו מזינים את הפרטים האישיים, בוחרים בתעודה הרצויה. זה יכול להיות תעודת פטור משירות בטחון, או אישור על שירות סדיר, אישור על שירות מילואים, אישור על מהלך השירות הצבאי או תעודת הערכה ומתרווחים על הצבא בלי לרוץ לקצין העיר, בלי להתקשר לקצינת הקישור ולפחד לקבל מילואים על הראש. הנציגים המנוסים שלנו עוברים על הפרטים, מתקנים את הטעויות שמרבית האנשים עושים כשהם מתעסקים עם בירוקרטיה מעייפת,

מטפלים במנגנוני ההזדהות הממשלתיים המתישים ומריצים את כל העניין כך שתקבלו את התעודה תוך שני ימי עסקים ישר למייל בקובץ PDF. בלי ניירות שהולכים לאיבוד, בלי למצוא מקום לתקוע את התעודה הזו ולקוות שהיא לא תיעלם עד הפעם הבאה שתצטרכו להשתמש בה, מקבלים פשוט תעודה צהלית דיגיטלית בפורמט PDF שמגיע למייל ושם היא נשארת תמיד. לא צריכים יותר לרוץ לשום מקום. מגישים בקשת אישור שירות צבאי לתעודה צהלית באמצעות טופס פשוט, ברור, בלי סיבוכים מיותרים ופשוט מקבלים בחזרה במייל את התעודה הרשמית כשהיא מוכנה לשימוש.

להגשת הבקשה נא לחצו כאן